Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskonnon avulla kontrolloidaan meitä

Vierailija
08.08.2023 |

Kuten seksielämää. Mitä se kellekään kuuluu?
Seksiä voi harjoittaa missä vaan vaikka ei ole liitossa.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuka sitä ap:n seksielämää uskonnon varjolla  kontrolloi?

Menepä iraniin niin tiedät.

Vierailija
42/56 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko on hyvä asia, uskonto jolla määrätään ihmisiä, ei ole hyvä.

Juuri näin. "Minä olen tie (usko) totuus (toivo) ja elämä (rakkaus)". Hyvän elämän peruspaketti, joiden täytyy kaikkien toteutua yhtä aikaa (kolminaisuus). Yksinään ne eivät saa mitään aikaan, mutta yhdessä ne luovat hyvän elämän perustan, jonka uskonto (laki/normit) tuhoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka sitä ap:n seksielämää uskonnon varjolla  kontrolloi?

Menepä iraniin niin tiedät.

On uskontoja ja uskontoja.

Vierailija
44/56 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin harjoittaminen ei kuulu ulkopuolisille.

Vierailija
45/56 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnallisesti kuuluu.

Vierailija
46/56 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö millä muulla tavalla meitä kontroloidaan?

-Vanhempasi kontrolloivat sinua lapsena ja nuorena

-Valtiosi kontrolloi sinua lainsäädännöllä

-Ihmiset ympärilläsi vaikuttavat sinuun tiedon, uutisoinnin ja sosiaalisen käyttäytymisen kautta

-Et voi kulkea vapaasti maasta toiseen tällä planeetalla, vaan sinua tarkkaillaan ja pitää olla lupia

-Raha on mielikuvitustuote ja ilman sitä kuolet nälkään

Uskonnon kontrolli sen sijaan päättyy silloin kun luopuu kontrolloivasta uskonnosta. Ainakin länsimaissa tämä on helppoa, joissain yhteiskunnissa uskonnollinen kontrolli yhdistyy vielä vahvasti valtion ja vallitsevan kulttuurin kontrolliin.

Vierailija
47/56 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojahan antoi meille seksuaalisuuden, ei siinä ole mitään pahaa itsessään.

Juuri näin. Ongelma onkin uskonnot ja niiden johtajat, jotka uskonnon nojalla kontrolloivat ja aivopesevät ihmisiä.

Kaikki ihmiset ovat tasavertaisia luojan edessä, joten miksi joku pappi tietää paremmin kuin minä, miten pitäisi sek susalisuutta toteuttaa. Kyllä mulla on ihan samanlainen yhteys luojaan kuin kellä muulla ihmisellä tahansa. Luoja puhuu mulle yhtä paljon kuin näille uskonnollisille johtajille.

Vierailija
48/56 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"– Harvardin yliopiston sosiologian tutkijana toimineen Carle C. Zimmermanin mukaan kulttuurien nousun ja rappeutumisen selittävin tekijä on perhe.

Britannialainen sosiaaliantropologi J. D. Unwin tutki laajan aineiston pohjalta seksuaalisen vapautumisen yhteiskunnallisia vaikutuksia. Hän huomasi, että yhteiskunnan romahtamista edelsi kolme sukupolvea aikaisemmin tapahtunut seksuaalinen vapautuminen.

Miksi Jumala siis Arvion mielestä haluaisi rajoittaa ihmisen seksuaalista käyttäytymistä?

– Koska lisääntynyt vapaus tällä alueella heikentää yhteiskunnan elinvoimaisuutta eikä vapaus lisää ihmisten onnellisuutta. Historia ja monet tutkimukset osoittavat tämän. Meillä on vielä yhden sukupolven verran aikaa korjata suuntaa."

Vapaus ei lisää onnellisuutta?? Höpsis töppöseen!

Vierailija
49/56 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnallisesti kuuluu.

Jonkun täytyy huomioida lapsen oikeudet.

Vierailija
50/56 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"– Harvardin yliopiston sosiologian tutkijana toimineen Carle C. Zimmermanin mukaan kulttuurien nousun ja rappeutumisen selittävin tekijä on perhe.

Britannialainen sosiaaliantropologi J. D. Unwin tutki laajan aineiston pohjalta seksuaalisen vapautumisen yhteiskunnallisia vaikutuksia. Hän huomasi, että yhteiskunnan romahtamista edelsi kolme sukupolvea aikaisemmin tapahtunut seksuaalinen vapautuminen.

Miksi Jumala siis Arvion mielestä haluaisi rajoittaa ihmisen seksuaalista käyttäytymistä?

– Koska lisääntynyt vapaus tällä alueella heikentää yhteiskunnan elinvoimaisuutta eikä vapaus lisää ihmisten onnellisuutta. Historia ja monet tutkimukset osoittavat tämän. Meillä on vielä yhden sukupolven verran aikaa korjata suuntaa."

Vapaus ei lisää onnellisuutta?? Höpsis töppöseen!

Ehjä perhe/ eroperhe/mielenterveys.

Vierailija
51/56 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh

Vierailija
52/56 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojahan antoi meille seksuaalisuuden, ei siinä ole mitään pahaa itsessään.

Juuri näin. Ongelma onkin uskonnot ja niiden johtajat, jotka uskonnon nojalla kontrolloivat ja aivopesevät ihmisiä.

Kaikki ihmiset ovat tasavertaisia luojan edessä, joten miksi joku pappi tietää paremmin kuin minä, miten pitäisi sek susalisuutta toteuttaa. Kyllä mulla on ihan samanlainen yhteys luojaan kuin kellä muulla ihmisellä tahansa. Luoja puhuu mulle yhtä paljon kuin näille uskonnollisille johtajille.

Kaikki vaan noudattamaan niitä ihmisen parhaaksi neuvoja, älä himoitse lähimmäisesi puolisoa.

Vierailija
53/56 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenhän se vapaatahto perustuu voi valita maallisen elämän huvit mutta turha vinkua tuomiopäivänä. Toiset valitsee ikuisuuden toiset kertapanot. Helppoa.

Vierailija
54/56 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomiopäivästä turha puhua.

Vierailija
55/56 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä taidetaan kontrolloida median kautta. Aikamoista kontrollointia on tämä seksin pakkosyöttö. Jo lastentarhasta lähtien aletaan tuputtamaan tätä että kaikki keskittyy seksiin. Pitää tukea seksuaalisuutta, nauttia seksuaalisuudesta, etsiä orgasmitapoja, opiskella miten luovia polyamorisessa suhteessa, miten saada nautintoa, seksiseksiseksi jne. Oikeesti, tolkutonta aivopesua.

Jumala loi meidät ja tietää miten elää jotta kaikki ei mene päin helv*ttiä.

Jumala ei kontrolloi, me itse valitsemme noudatammeko ohjeita.

Ikea ei kontrolloi sinua ja pakota kokoamaan kalusteita ohjeiden mukaan. Me valitsemme heitämmekö ohjeet veke ja kasaamme oman mielen mukaan, vai noudatammeko ohjeita.

Vierailija
56/56 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta ymmärsit syyn minkä takia uskonnot aikoinaan kehiteltiin? Onnittelut.

Tai siis muut uskonnot paitsi kristinusko, joka on ainoa oikea.