Saako Suomesta ostettua Tatar -cd:tä?
Kommentit (21)
Olen täällä monta kertaa aiemminkin kertonut että minulla on kaksi lapsenlasta. Jenna on oikein kaunis tyttö.
sulla on yksi poika, jolla on yksi lapsi, Jenna. Olet monesti pojallesi sanonut, että lapsia pitää tehdä kun vielä voi, mutta toistaiseksi sinulla on vain yksi pojantytär. Kerropa Seija rehellisesti - jäikö tänä aamuna lääkkeet ottamatta?
ja toivoisin hänelle vielä lisää lapsia, lapsiahan ei koskaan ole liikaa. Missä olen sanonut että pojallani on vain yksi lapsi, en missään. En käytä mitään lääkkeitä.
Vierailija:
sulla on yksi poika, jolla on yksi lapsi, Jenna. Olet monesti pojallesi sanonut, että lapsia pitää tehdä kun vielä voi, mutta toistaiseksi sinulla on vain yksi pojantytär. Kerropa Seija rehellisesti - jäikö tänä aamuna lääkkeet ottamatta?
S-e-i-j-a:
En käytä mitään lääkkeitä.Vierailija:
päiväkirjassaankin on lapsenlapsensa maininnut. Kannattasi varmaan vierailla useammin AV:lla niin ei tarvitsisi heti alkaa leimaamaan ihmisiä valehtelijoiksi.
Vierailija:
päiväkirjassaankin on lapsenlapsensa maininnut. Kannattasi varmaan vierailla useammin AV:lla niin ei tarvitsisi heti alkaa leimaamaan ihmisiä valehtelijoiksi.
ennen kuin avaa suunsa seuraavan kerran - tarinasta " Tasan 15 vuotta sitten" jää lukijalle hyvin selkeästi kuva, että Jenna on Seijan ainoa lapsenlapsi. Onnea kuitenkin kaksinkertaiselle mummille!
Tai tulihan minusta jo aiemmin mutta koska en tiennyt lapsenlapseni syntymästä heti niin olen elänyt 15 vuotta mummon elämää. Onhan jokaisella mummolla se ensimmäinen lapsenlapsi ja silloinhan tulee mummoksi ensimmäistä kertaa. Enhän minä siinä kirjoituksessani maininnut missään etteikö minulla olisi myös toista lapsenlasta. Mutta kahden lapsenlapsen lisäksi kaipaan kyllä vielä lisää lapsenlapsia. Varsinkin kun sisarellani on kaksi pientä lasta niin minulle on taas tullut vauvakuume.
Mutta kyllähän moni minun ikäinen nykyään lapsen vielä hankkii että kyllä se minullekin vielä mahdollista olisi.
S-e-i-j-a:
Mutta kyllähän moni minun ikäinen nykyään lapsen vielä hankkii että kyllä se minullekin vielä mahdollista olisi.
Mutta tuolta ei varmaan ehdi enää jouluksi tilata?