Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Suomesta ostettua Tatar -cd:tä?

17.12.2006 |

Etsin Tatar-laulajan cd:tä pojanpojalleni joululahjaksi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuolta ei varmaan ehdi enää jouluksi tilata?

Vierailija
2/21 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjussa sulla oli pojantytär, nyt pojanpoika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko Jenna tehnyt sukupuolenvaihdoksen?

Vierailija
4/21 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojanpoikani on 2 vuotta nuorempi.

Vierailija
5/21 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei oo ihme jos Seija-mummulla menee sekaisin tytöt ja pojat.

Vierailija
6/21 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä monta kertaa aiemminkin kertonut että minulla on kaksi lapsenlasta. Jenna on oikein kaunis tyttö.

Vierailija
7/21 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on yksi poika, jolla on yksi lapsi, Jenna. Olet monesti pojallesi sanonut, että lapsia pitää tehdä kun vielä voi, mutta toistaiseksi sinulla on vain yksi pojantytär. Kerropa Seija rehellisesti - jäikö tänä aamuna lääkkeet ottamatta?

Vierailija
8/21 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on vain 1 lapsenlapsi, tyttö.

Vierailija
9/21 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivoisin hänelle vielä lisää lapsia, lapsiahan ei koskaan ole liikaa. Missä olen sanonut että pojallani on vain yksi lapsi, en missään. En käytä mitään lääkkeitä.

Vierailija:

sulla on yksi poika, jolla on yksi lapsi, Jenna. Olet monesti pojallesi sanonut, että lapsia pitää tehdä kun vielä voi, mutta toistaiseksi sinulla on vain yksi pojantytär. Kerropa Seija rehellisesti - jäikö tänä aamuna lääkkeet ottamatta?

Vierailija
10/21 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-e-i-j-a:

En käytä mitään lääkkeitä.

Vierailija:

Vierailija
11/21 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun terveenä pitäisi käyttää lääkkeitä?

Vierailija
12/21 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkirjassaankin on lapsenlapsensa maininnut. Kannattasi varmaan vierailla useammin AV:lla niin ei tarvitsisi heti alkaa leimaamaan ihmisiä valehtelijoiksi.

Vierailija
13/21 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

päiväkirjassaankin on lapsenlapsensa maininnut. Kannattasi varmaan vierailla useammin AV:lla niin ei tarvitsisi heti alkaa leimaamaan ihmisiä valehtelijoiksi.

Vierailija
14/21 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on Jenna, ja pojan nimi alkaa myös J:llä, eikö?

Vierailija
15/21 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin avaa suunsa seuraavan kerran - tarinasta " Tasan 15 vuotta sitten" jää lukijalle hyvin selkeästi kuva, että Jenna on Seijan ainoa lapsenlapsi. Onnea kuitenkin kaksinkertaiselle mummille!

Vierailija
16/21 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tulihan minusta jo aiemmin mutta koska en tiennyt lapsenlapseni syntymästä heti niin olen elänyt 15 vuotta mummon elämää. Onhan jokaisella mummolla se ensimmäinen lapsenlapsi ja silloinhan tulee mummoksi ensimmäistä kertaa. Enhän minä siinä kirjoituksessani maininnut missään etteikö minulla olisi myös toista lapsenlasta. Mutta kahden lapsenlapsen lisäksi kaipaan kyllä vielä lisää lapsenlapsia. Varsinkin kun sisarellani on kaksi pientä lasta niin minulle on taas tullut vauvakuume.

Vierailija
17/21 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkmion kyytiin?

Vierailija
18/21 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mietit vielä oman lapsen hankkimista? Hoh, aika huono vitsi.

Vierailija
19/21 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllähän moni minun ikäinen nykyään lapsen vielä hankkii että kyllä se minullekin vielä mahdollista olisi.

Vierailija
20/21 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-e-i-j-a:

Mutta kyllähän moni minun ikäinen nykyään lapsen vielä hankkii että kyllä se minullekin vielä mahdollista olisi.