Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kommentoi jatkuvasti pukeutumistani ja vaateostoksiani

Vierailija
08.08.2023 |

Yleensä negatiivisesti, pari kertaa on sanonut jotain positiivista. Lähetänkin nykyään hälle kuvia ennen ostopäätöstä, ettei tule sanomista.
Tykkään aniliinpunaisesta, johon mielelläni pukeutuisin enemmänkin, mutta mies ei voi sietää väriä. Ostin vasta käytettynä mielestäni edullisen ja kauniin oversize-hupparin . Mies kommentoi, että pidä puolukkametsässä vaan ettei hirvenä ammuta, mutta älä tule julkisille paikoille tuo päälläsi.
Kaikki murretut haaliskovärit näyttävät kuulemma hyvältä päälläni. Ainoa vaan, etten itse niistä tykkää yhtään. Mustaa en hänenmielestään saisi käyttää ollenkaan, koska se ei minulle sovi .

Vanhemmiten muuttunut tuollaiseksi, nuorempana ei koskaan kommentoinut mitenkään vaatetustani.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aniliininpunainen oversize -huppari ei ole kaunis. Varsinkaan aikuisella ihmisellä. Teinillä se saattaa olla söpö, muttei kaunis.

Vierailija
22/30 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on rehellinen ja kertoo mitä ajattelee. Älä kysy, jos et halua kuulla. Tai osta silti ja mies ei pidä sinua tyylikkäänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota miestäni vaate- tai silmälasiostoksille enkä kysele millaisen vaatteen ostan. Ei hän kyllä tulisikaan, ei pidä vaatekaupassa luuhaamisesta. Minulla on ystäväpariskunta joka menee yhdessä vaimon vaateostoksille. Kunnioitus, sillä minusta se on ihailtava suoritus vaikka en sitä itse ymmärräkään. Eli kukin tavallaan tässäkin asiassa.

Vierailija
24/30 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis jo isoksi  tytöksi kasvanut ja silti pitää miehen mielipide kysyä? Miksi? Jos kyse ei ole mistään tyyligurusta saati  absoluuttisen värisilmän omaavasta miesnerosta, niin anna  ukon marista mitä marisee. Ei vaatekaupoilla tuhlata aikaa ottamalla kuvia ja lähetellä viestejä alistuneena, että oisko tää just sun mielestä kiva. Jos tiedät jo etukäteen vastauksen sitä suuremmalla syyllä rakenna oma vaatekaappisi ihan itse. Miehesi on aika kasvaa ihmisenä, jos ei anna vaimonsa päättää itse vaatteistaan,

Ja hanki hyvä ystävä, jolta kysyt. Jos on pakko kysyä joltakin, Myyjäkin osaa jo jotakin sanoa enemmän kuin miehesi

Vierailija
25/30 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haistata sille pitkät paskat. 

Vierailija
26/30 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Sano sille, että pitää turpansa kiinni ja sillä sipuli, jos tuon ääliön kanssa haluat vielä olla. 

Vierailija
27/30 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hänen kanssaan lapsi, jos ei jo ole. Kyllä teidän suhde siitä paranee. 

Vierailija
28/30 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee hänen kanssaan lapsi, jos ei jo ole. Kyllä teidän suhde siitä paranee. 

Meillä on 13-vuotias lapsi. Iltatähteä suunnitellaan

-ap

Vierailija
29/30 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaatteet on todella ainoa asia, josta moittii?

Vierailija
30/30 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä hypit tuollaisen idiootin pillin mukaan? Hyppyyttää sua vain koska voi, ei siksi, että sitä oikeasti sun vaatteet kiinnostaisi pätkääkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi