Mies kommentoi jatkuvasti pukeutumistani ja vaateostoksiani
Yleensä negatiivisesti, pari kertaa on sanonut jotain positiivista. Lähetänkin nykyään hälle kuvia ennen ostopäätöstä, ettei tule sanomista.
Tykkään aniliinpunaisesta, johon mielelläni pukeutuisin enemmänkin, mutta mies ei voi sietää väriä. Ostin vasta käytettynä mielestäni edullisen ja kauniin oversize-hupparin . Mies kommentoi, että pidä puolukkametsässä vaan ettei hirvenä ammuta, mutta älä tule julkisille paikoille tuo päälläsi.
Kaikki murretut haaliskovärit näyttävät kuulemma hyvältä päälläni. Ainoa vaan, etten itse niistä tykkää yhtään. Mustaa en hänenmielestään saisi käyttää ollenkaan, koska se ei minulle sovi .
Vanhemmiten muuttunut tuollaiseksi, nuorempana ei koskaan kommentoinut mitenkään vaatetustani.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Katkera ilkeä ukko. Ihan kun mun exä. Eroa.
Voin kysyä hältä mielipidettä yksittäisistä vaatekappaleista ostohetkellä, mutta erehtyy kyllä, jos kuvittelee, että alan pukeutumistyyliäni kokonaisuudessaan hänen toiveidensa mukaiseksi muuttamaan. Minulla on ollut oma tyylini jo parikymppisestä saakka ja se tulee pysymään.
-ap
Jospa se nyt vasta uskaltaa sanoa, mitä ajattelee. Aniliininpunainen on kyllä nätti väri, mutta nykyään vain lapset käyttävät sitä tai nojoo on mulla yksi sen värinen pikeepaita lenkkeilyyn. Jospa et ostaisi koko ajan vaatteita? Hae ennemmin kaupasta jotain, jota tulee käytettyä pitkän aikaa. Tulee paljon halvemmaksi kuin ostella kirppiksiltä jatkuvasti jotain.
Ikävää käytöstä. Itsekin inhoan tuota väriä kyllä, mutta en kertoisi sitä, jos puoliso ostaisi sen värisen vaatteen. Oma mieheni ostaa välillä aivan karseita vaatteita. Yritän silloin aluksi vähän kuulostella, kuinka tyytyväinen hän itse on ostokseensa. Erityisesti silloin, jos hän on hyvin tyytyväinen, olen varovainen, etten sano siitä mitään negatiivista. Jos hän on itse vähän kahden vaiheilla, onko onnistunut ostos vai ei, voin hienovaraisesti sanoa, että joku toinen väri tai vaate voisi sopia paremmin. Yleensä joudun vaan sietämään niitä asuvalintoja. Yritän jemmata niitä pyykkikorin pohjalla aina mahdollisimman pitkään.
Olisit kiitollinen että esittää kritiikkiä. Varsinkin keski-ikäistyessä money naiset tuntuvat tulevan sokeiksi omalle pukeutumiselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kysyä hältä mielipidettä yksittäisistä vaatekappaleista ostohetkellä, mutta erehtyy kyllä, jos kuvittelee, että alan pukeutumistyyliäni kokonaisuudessaan hänen toiveidensa mukaiseksi muuttamaan. Minulla on ollut oma tyylini jo parikymppisestä saakka ja se tulee pysymään.
-ap
Onhan se varmaan kai Justiinalle voimaannuttavaa kun voi pyyhkiä oman puolison mielipiteillä persettä ja vielä ylpeillä sillä nettifoorumilla.
Sairasta.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Miksi kysyisit? En ymmärrä tuollaista kun ihmiset kysyy joltakin toiselta ihmiseltä mitä heidän pitäisi pukea tai miltä se näyttää. Mitä se toinen tietää yhtään mistään mikä näyttää hyvälle jos ei ole mikään pukeutumisneuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Jospa se nyt vasta uskaltaa sanoa, mitä ajattelee. Aniliininpunainen on kyllä nätti väri, mutta nykyään vain lapset käyttävät sitä tai nojoo on mulla yksi sen värinen pikeepaita lenkkeilyyn. Jospa et ostaisi koko ajan vaatteita? Hae ennemmin kaupasta jotain, jota tulee käytettyä pitkän aikaa. Tulee paljon halvemmaksi kuin ostella kirppiksiltä jatkuvasti jotain.
En osta jatkuvasti jotain. Ehkä jotain 5 - 7 vaatetta vuodessa. Pari uutena, muut käytettynä
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Kuinka paljon oikein ostat vaatteita? Kannattaisiko vähentää kun kuluttaminen muutenkin ei ole järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyisit? En ymmärrä tuollaista kun ihmiset kysyy joltakin toiselta ihmiseltä mitä heidän pitäisi pukea tai miltä se näyttää. Mitä se toinen tietää yhtään mistään mikä näyttää hyvälle jos ei ole mikään pukeutumisneuvoja.
Sitä kutsutaan parisuhteeksi ja kumppanuudeksi, kun kysytään toisen mielipidettä erilaisimmista asioista. Jos on parisuhteessa kissan kanssa, niin ei voi tietenkään ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan parisuhteeksi ja kumppanuudeksi, kun kysytään toisen mielipidettä erilaisimmista asioista. Jos on parisuhteessa kissan kanssa, niin ei voi tietenkään ymmärtää.
Minä en ole KOSKAAN kysynyt mieheltäni mitä vaatteita ostan. Ei hänkään kysele. Joskus saatamme vaikka juhliin lähtiessä kysyä "onko tämä hyvä", mutta jos olen vaateostoksilla, niin tasan ostan sitä mitä haluan ja mikä näyttää mielestäni hyvältä.
Mä olen ollut kaksi kertaa naimisissa, eka menehtyi äkillisesti. Pari poikaystävää ollut ennen lasten isää. Kukaan, toista kukaan ei ole koskaan ikinä kritisoinut eikä arvostellut mua mistään. En vois kuvitellakaan tuollaista puolisoa, joka naputtaa turhista asioista.
Aihevapaata lukiessa tulee usein mieleen miten uskomattoman onnellinen sitä voikaan olla rakastavasta puolisosta, joka kertoo tämän melkein päivittäin, silittää arvostavasti vaikka ei olekaan samoissa mitoissa kuin tavattaessa ja joka nauraa samoille asioille ja on onnellinen jakaessaan arkea just sun kanssa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei kuulosta kahden aikuisen suhteelta, totta hemmetissä kukin pukeutuu miten itse haluaa. Myös parisuhteessa.
-13 v onnellisesti naimisissa, enkä koskaan ole kysellyt lupaa jonkin vaatteen ostamiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei kuulosta kahden aikuisen suhteelta, totta hemmetissä kukin pukeutuu miten itse haluaa. Myös parisuhteessa.
-13 v onnellisesti naimisissa, enkä koskaan ole kysellyt lupaa jonkin vaatteen ostamiseen
En minä lupaa kysele. Ehkä haluan vain hyväksyntää ja toivon joskus jotain positiivista kommenttia. Olen kyllä jo todennut vuosia sitten, että hänen kauneusihanteensa ovat täysin erinäköiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole KOSKAAN kysynyt mieheltäni mitä vaatteita ostan. Ei hänkään kysele. Joskus saatamme vaikka juhliin lähtiessä kysyä "onko tämä hyvä", mutta jos olen vaateostoksilla, niin tasan ostan sitä mitä haluan ja mikä näyttää mielestäni hyvältä.
Eihän ne mitenkään sulje toisiaan pois. Jos on itse vähän epävarma vaikka kumman värin vaatteesta valitse, voi haluta kysyä toisen näkemystä. Ei sen kuuleminen millään tavalla estä ostamasta mitä haluaa. Samalla lailla minä haluan mieheni mukaan valitsemaan itselleni uusia silmälaseja. Kun vahvuudet on -10, ei oikein näe miten ne sopii naamaa, on hyvä olla makutuomari apuna. Miksi se olisi jollekulle ongelma?
Onhan se aika lyttäävää jo ostettua vaatetta kommentoida ilkeästi. Mut toi nauratti, että voisit mennä hirvimetsälle eikä kukaan ammu sua.
Oma mies on sanonut vain kerran inhonneensa yhtä neulepuseroani ja sekin silloin, kun laitoin sen kulahtaneena roskiin. Itse tykkäsin siitä paljon. Mies ei tasan tarkkaan päätä minun pukeutumisesta tai hiusmallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole kyllä yhtäkään miestäni kiusannut kysymällä vaatteistani, mitä se heille kuului missä vaatteissa olen ollut. En minäkään heidän vaatteisiin puuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Olisit kiitollinen että esittää kritiikkiä. Varsinkin keski-ikäistyessä money naiset tuntuvat tulevan sokeiksi omalle pukeutumiselleen.
Onneksi täällä Suomessa miehet ovat aina tyylikkäitä
Kyllähän parisuhteessa toisen vaatteita kommentoidaan. Pidän sitä normaalina.
Aniliinininpunainen on minustakin niin tyrmäävä väri, että jos mieheni aikoisi sellaisen paidan ostaa, niin kieltäisin kyllä.