Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on humalassa paljon hauskempi, kuin selvinpäin

Vierailija
07.08.2023 |

Selvinpäin hän on tylsä, tasainen ja sosiaalisesti hyvin rajoittunut ja jännittää kovasti kaikkia sosiaalisia tilanteita. Mutta, kun hän pääsee hyvään nousuun, niin mistään sosiaalisista vaikeuksista ei ole tietoakaan. Humalassa hän on tosi iloinen, nauravainen, todella sosiaalinen ja puhelias, kertoo paljon hauskoja juttuja ja naurattaa porukkaa. Selvinpäin hän on porukan hiljaisin, mutta humalassa ehkä puheliain. Onko ihan normaalia, että alkoholi vaikuttaa noinkin radikaalisti? Ei rähise, vaikka olisi kuinka kännissä. Mitä kovempaan känniin pääsee, niin sitä iloisemmaksi muuttuu.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti introvertit ja sosiaalisia asioita jännittävät muuttuvat juuri tuollaisiksi kun saavat alkoholia. Tavallaan haluaisivat olla sosiaalisimpia ilman jännittämistä selvinpäin, mutta eivät vain pysty.

Totta. Itse olen sellainen. Nykyään tosin en edes halua usein olla sosiaalinen, vaan nautin täysin introverttiydestäni itsekseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina on elämän ilo.

Vierailija
24/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on siis loistava. Arkena puurretaan, eikä kiinnosta paljoa naureskelu. Vapaa-aikana ollaan vapaalla ja nauretaan, juodaan ja nautitaan. Mitä muuta ihminen voi vaatia?

Vierailija
25/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on vain alkoholin avulla hauska, aika hankalaa. Rajoittunut tyyppi tosiaan vai autismia. Aine on kanavoiva. Joku henki varmaan puhuu miehen kautta silloin, ellei itse.

Vierailija
26/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa töitä ja menoja miehellä? Ei ehdi rentoutumaan ja irrottamaan ajoissa.

Vierailija
27/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on selvänä ärsyttävä niuhottaja ja päsmäri. Kaikelle on aikataulut, suorittaa pitää ja nämä kirjataan Exceliin. En jaksa yhtään kuunnella/katsella. Kun juo jotain harvoin, on todella hauska ja rento tyyppi, ei jäkätä joka asiasta ja on kunnon seuramies. 

Vierailija
28/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen mies. Jotenkin minua vaivaa se, että ilman alkoholia yhteinen illanistuminen on hiljaista tai minun täytyy pitää juttua yllä. Voisin istua hiljaakin, mutta mies alkaa tivata "no, kerro jotain". Siis aivan tyhjästä.

Viinaksien voimalla meillä on todella hauskaa. Voin itse juoda nollaprossaista ja viihdyn mieheni kanssa todella hyvin. Useinhan käy niin että selvinpäin ei jaksa muiden humalaa, mutta hän ei tunnu olevan päihtynyt vaan jollain tapaa kuin eri ihminen. Pidän siitä ihmisestä enemmän.

Miksi aloit olla tuollaisen ihmisen kanssa vai näittekö aina kännissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi