Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joutunut jäämään pois lomamatkalta sairastumisen vuoksi? Mikä sairaus iski ja

Vierailija
07.08.2023 |

kestikö kauan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona, viikon kesti

Vierailija
2/11 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin lehteen olet tekemässä juttua ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkoklamydian takia jouduin jäämään Suomeen sairaalaan. Viikko sairaalassa antibioottitiputuksessa ja kuukausi kotona toipilaana.

Vierailija
4/11 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalka meni poikki pesäpallopelissä lapsena ja seuraavana päivänä olisi ollut lähtö ulkomaanlomalle. Sen sijaan sain jalkaan kipsin ja kävelin kepeillä kuusi viikkoa.

Vierailija
5/11 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Korvatulehdus ja otsaontelon tulehdus. Lääkäri määräsi ettei missään nimessä saa lentää, Vakuutus korvasi kyllä kaiken. Kurjaa oli, tietysti, mutta muu perhe matkusti. Ei olis tullu mieleenkään alkaa vaatia niitä jäämään kotiin. Olin sitäpaitsi salaa vähän iloinen, kun mies joutui 10 pv paimentamaan äitiä ikävöivää 4-vuotiasta, vilkasta ja toimeliasta 9-vuotiasta ja kiukkuista 14-vuotiasta teiniä. Anoppi ja appi oli kyllä mukana mutta ne käytti tilaisuutensa heti kun kohteeseen pääsivät, vuokrasivat pyörät ja heitä ei kuulemma ollut näkynyt seuraavaan 5 päivään. Mies kitisi mulle Suomeen omista vanhemmistaan. Kun matkalaiset palasivat, mies näytti lähinnä ruumiilta, oli laihtunutkin 3,5 kiloa. No, huomasipa siinä miten paljon minä olin kiinni lapsissa kaikki meidän aikaisemmat lomat. Terhakoitui sen jälkeen lomareissuillemme ja vastuuta on jaettu paljon tasaisemmin.

Vierailija
6/11 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin lehteen olet tekemässä juttua ap?

Miten niin?

Ohis

Vierailija
7/11 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalka murtui ja kesti puoli vuotta terveydenhuollolta tajuta että se jalka on oikeasti murtunut eikä parane. Kipulääkkeitä sai joka käänteessä, vaikka olisi pitänyt leikata ja kipsata.  Vieläkään en kävele kunnolla.

Vierailija
8/11 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mycoplasma genitalium.

Bakteeri joka aiheuttaa virtsatieinfektion. Tämä löytyy 1% ihmisistä.

Tarttuu seksin välityksellä.

Vierailija
9/11 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putosin teininä hevosen selästä, sain aivotärähdyksen ja olkavarsi ja nenä murtuivat. Sinne meni SM-kilpailut ja pari muuta kisaa, ehkä maajoukkuepaikkakin, ja siihen päälle vielä lomamatka jota olin odottanut tosi paljon. Muu perhe lähti kyllä etelänlomalle ja mä jäin mummun ja paapan hoiviin. Olin kyllä katkera viikkokaupalla. Onneks sillon ei ollu kamerakännyköitä ja muutenkin piti himmailla kännykän käytön kans ulkomailla kun se oli niin kallista. En olis kestänyt yhtä ainutta lomakuvaa.

Vierailija
10/11 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
11/11 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi