Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisena ihmettelen, miksi kalastus ja kalakuvat on niin valtava turn off?

Vierailija
07.08.2023 |

Tämä aina mainitaan siellä kärkipäässä, kun kerrotaan turn offeja miehessä, kauheaa jos on kuva miehestä kalastamassa, tai kalan kanssa! Miksi?

Itsekin olen kaupungissa elävä nainen, joka ei kalasta, mutta jos mies harrastaisi kalastusta, en keksi siitä mitään negatiivista. Ehkä syy on, koska olen itsekin joskus kokeillut kalastamista ja käynyt vaeltamassa?

Keksin niin paljon pahempiakin turn offeja kuin joku kalakuva, esim pettäminen, maksullisten harrastaminen, peliongelma, alkoholiongelma jne. Mutta aina takerrutaan siihen kalastamiseen ja kalakuviin.

Ehkä sitä pitäisi vaan itse alkaa poimia näistä parhaat päältä? Automaattisen hylkäyksen sijaan laitella näille miehelle viestejä, että hieno kala ja missäs on noin hyvät kalavedet ja hienot maisemat?

Kommentit (443)

Vierailija
421/443 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kalastava nainen. Sain osuman miehen kanssa jolla oli kalastuskuvia joten ajattelin että meillä olisi yhteinen harrastus. Juteltiin noin tunti ja mies pyysi yllättäen kalaan seuraavana aamuna. Minä sitten suostuin heti ja tavattiin ekan kerran venesatamassa missä miehen vene oli. Käytiin jigiä heittämässä ja saatiin paljon ahvenia. Mies perkasi ahvenet minulle veneesään ja sanoi että tekee niin aina. Siitä on 7 vuotta ja ollaan yhdessä siitä asti oltu.

Vierailija
422/443 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni mukaan ei ne kalakuvamiehet juurikaan sitä kalastamista harrasta, ilmeisesti vaan kuvittelevat että sellaisessa kuvassa on jotain maskuliinista. Käytät sitten kalakuvaa keskustelun avaajana, mutta eipä se siitä mihinkään etene kun tyyppi ei ole kalastaja kuitenkaan.

Minun mieheni kyllä kalastaa usein. On työtön mutta käy kyllä kalassa 5 kertaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/443 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalastaminen on hirvittävän julmaa ja raakaa.

Siirryn mielelläni vegaaniravintoon. Siis syön vegaaneja.

Kasvissyöjät on lihansyöjien ruokaa.

Vierailija
424/443 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ajan mitä miehet kalastaa niin naiset tuijottaa sitä älypuhelintaan ja ovat tik tokissa. Yleensä kulutan kalastukseen aikaa viikossa 30-40 tuntia.

Vierailija
425/443 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennosti olkapään yli heitetty kalanvonkale vetoaa naisiin.

Vierailija
426/443 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa harrastus on ennen pitkää turn-off jos se on sellaisella autistisella jankutustasolla, että mistään muusta ei puhuta ja koko elämä pyörii asian ympärillä.

Vierailija
427/443 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa harrastus on ennen pitkää turn-off jos se on sellaisella autistisella jankutustasolla, että mistään muusta ei puhuta ja koko elämä pyörii asian ympärillä.

Ja sinä voi päätellä tämän jankutustason yhdestä Tinder- kuvasta? Ehkä se ongelma on sun päässä. 

Vierailija
428/443 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kalastava nainen, mutta olen ottanut selvää mikä niissä on ongelmana. Ongelma on siinä, että ne kuvat on tarkoitettu muille miehille ei naisille. Mies ei siis kykene ottamaan huomioon naista vaan deitti-ilmoitus on suunnattu oikeasti miesten katsottavaksi jotta voivat arvioida toisiaan. Näin tämä on selitetty. Naiset haluaa nähdä muunlaisia kuvia, sellaisia jotka on otettu naisen hurmaamis tarkoituksessa.

En oikein usko että tietoisesti olisi suunnattu toisille miehille. Mutta ihmiset helposti ajattelee, että ihmiset ovat suunnilleen samanlaisia kuin itse on, joten jos omassa kaveriporukassa isot kalanvonkaleet on hieno juttu, ajattelee mies että naistenkin mielestä on. Vaikka se on vain pieni osa naisia, jotka sellaista arvostaa. Joskus menneinä aikoina, kun ruoka piti hankkia luonnosta, varmaan olikin kovaa valuuttaa mies, jolla oli näyttää että saalista saa, koska se suoraan tarkoitti parempaa eloonjäämismahdollisuutta jälkeläisille, mutta ei toki enää nykyään.

Itselleni kyllä kalastuskuvat ei ole turn off, vaan päinvastoin kertovat erä- ja retkeilyhenkisestä miehestä, joka on minulle hyvä juttu koska itsekin tykkään sellaisesta.

Ongelma on siinä että mies esittelee itselleen tärkeitä asioita eikä niitä naisten vaatimia asioita

Niin, yllättävää kyllä naisella todellakin on vaatimuksia miehille. Tästä mies loukkaantuu vilpittömästi, sillä mies etsii naista joka tukee miehelle tärkeitä harrastuksia ja tavoitteita. Naisen pitäisi olla miestä varten ja mies on itseään varten.

Yllättävää, miten paljon uhritumista harrastekuvat voivat Tinderissä aiheuttaa. Ajatella, että jossain on sinkkumies, joka nauttii vapaa-ajastaan, vaikka ei ole naista. Ja se naisen vaatimus oli se, että jo ennen parisuhdettakin miehen pitäisi keskittyä vain naisen hyväksymiin asioihin? 

Sehän se suurin rikos onkin, mies nauttii ilman naista. Tämä ei näille miesvihaajille kertakaikkiaan käy!

Miksi teet deittiprofiilin sitten? Jätä naiset rauhaan ja ole yksin, ketään ei kiinnosta, eikä kukaan ei ole pakottamassa sua parisuhteeseen.

Uh? Eli jos mies ei itke sinkkuna ollessaan yksin sohvan nurkassa yksinäisyyttään vaan voi nauttia elämästä, hänen ei pitäisi edes parisuhdetta etsiä?

Vierailija
429/443 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kalastava nainen, mutta olen ottanut selvää mikä niissä on ongelmana. Ongelma on siinä, että ne kuvat on tarkoitettu muille miehille ei naisille. Mies ei siis kykene ottamaan huomioon naista vaan deitti-ilmoitus on suunnattu oikeasti miesten katsottavaksi jotta voivat arvioida toisiaan. Näin tämä on selitetty. Naiset haluaa nähdä muunlaisia kuvia, sellaisia jotka on otettu naisen hurmaamis tarkoituksessa.

Tämähän se ongelma on. Naisia pidetään yhteiskunnassa niin merkityksettöminä, että mies puhuu toisille miehille silloinkin kun pitäisi puhua naisille. Kaikki paidattomat salikuvat ja hassunhauskat kaljabilekuvat on valittu siksi että mies tykkäsi niistä.

Vastaavasti naiset on niin opetettu miellyttämään miehiä, että nainen tekee helposti miehille mieleisen profiilin.

Kallistun itse vahvasti myöskin tämän ajatuksen suuntaan. Jos miettii asiaa toisin päin, niin olisiko miehille vetoavia sellaiset deitti-ilmoituskuvat, jossa nainen vaikka kutoo villasukkaa tai lukee keskittyneesti jotain 800 sivun järkälettä?

Taas tätä jankkausta. Nainen harrasuten parissa on ihan jees. Omata näkökulmasta kutominen ei kiinnosta, mutta on ihan perusharrastus. Toisin kuin sinä tunnut kuvittelevan, minä taas luen paljon ja lukemiskuva olisi jopa kiinnostusta herättävä. 

Eli sinänsä nämä vain kuvaa sitä, ettet sinä ole kiinnostunut treffikumppanisi harrastuksista. Minä taas olen. Ne kertoo ihmisestä jotain - ei paljoa, mutta jotain. Ja tarjoaa esim. ensitreffeille keskustelun aiheita. 

No tässä ehkä nyt aletaan unohtaa se että kuvan aihe ei ole sama asia kuin kaikki mitä se kuva kertoo. Kaikenlaisista harrastuskuvista saa tylsiä geneerisiä näpsyjä tai sitten parhaimmillaan todella hienoja kuvia jotka kertovat siitä ihmisestä jotain olellista ja näyttävät hänet parhassa valossa. Kyse voi olla vain ihan siitä ilmeestä ja katseesta joka siinä kuvassa on tai sen kuvan tunnelmasta.

Mitä ainakin itse olen ymmärtänyt tämän ketjun pointiksi on se että mikä tahansa kalaretkellä näpsäisty kuva kala kainalossa ei ole se joka normaalisti toimii kovin hyvin kiinnostuksen herättäjänä. Joka taas ei tarkoita etteikö kalastuksesta voisi ottaa myös kiinnostavia ja treffipalstalla toimivia kuviakin. Sellaisia vain näkee aika harvoin.

Ihan miten vaan.  Valokuvia on monenlaisia ja sinä taas tunnut valitsevan miehen kuvien laadun perusteella eli etsit miestä, jonka kaveri tai mahdollisesti ex harrastaa valokuvausta. 

Minulle kelpaa ne räpystkin, koska en etsi valokuvia vaan ihmistä ja en oleta, että match on tekemässä elämästään Instagram- yhteensopivaa. Neulomiskuva kertoo, että nainen pitää neuvolomisesta. Eikä sen tarvitse kertoa mistään muusta. 

Tietenkin ihan normikuvat voivat olla ok jos näet kerralla vain yhden tai kahden miehen kuvat. Mutta jos miehiä on sata tai enemmän, kuten Tinderissä äkkiä on, niin kyllä se on vain kylmä fakta että ei niitä jokaista perusnäpsyä jaksa enää niin ajatuksella läpi katsoa. Jos haluaa huomiota niin pitää jotenkin erottua.

Kyllä minä uskon, että teet näin. Ei siinä mitää. Mutta samalla sinun pitäisi ehkä itsekin  ymmärtää, että valintasi kohdistuu valokuvaajan osaamiseen ja se valokuvaaja harvoin on se kuvassa näkyvä mies. 

Ei siinä, otan minäkin esim. CV, LinkedIn yms. työnhakukuvat ammattilaisella. Parantaa työhaastatteluihin pääsyä, mutta tuntuuhan se vähän tyhmältä rekrytoijan kannalta, että tällä on merkitystä. 

Mutta sinä saat tehdä valintasi miten haluat. 

Ei se paranna työhaastatteluun pääsyn todennäköisyyttä siksi että se on hyvä kuva vaan siksi että se antaa sinusta kuvan hakijana joka satsaa hakemukseen eli haluaa oikeasti sen paikan. Olet myös silloin tarkka ja pieniäkin yksityiskohtia huomioiva.

Monet asiat kertovat sinusta enemmän kuin ajatteletkaan.

T. entinen rekrytoija.

Voihan sen noinkin itselleen selittää, että tekee rekrypäätökset kuvan perusteella 🙄

Tämä. Muutenkin nämä "entiset rekrytoijat" tekevät tyhmiä oletuksia. Laadukas työhakemus voi olla osoitus pedanttiudesta kaikessa, mutta useammin se kyllä kertoo, että työnhakuun pitää panostaa syystä, että siinä on ollut hankaluuksia. 

Aika usein se kovin tyyppi haluaisi soittaa suoraan rekrytoijalle ja kysellä vähän lisää ja jättää hakemuksen, jos paikka on oikeasti kiinnostava. Hänellä kun on valinnan varaa. 

Tämä on vähän sama juttu näissä etsin täydellisiä kuvia Tinderissä. Minä huolestuisin enemmän siitä, että kenellä on aikaa askarrella täydellinen Tinder- profiili ja miksi. 

Mutta sitä saa mitä tilaa. 

Vierailija
430/443 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa omituinen selitys. Minulle ainakin on ajatuksena ihan turn-off, että miehen kuvat olisi otettu naisenhurmaamistarkoituksessa. :D Ainakin haluaisin kuvitella, että ne kuvat on ihan vain kuvia hänestä ja hänen elämästään, eikä suunniteltu jo kuvaustilanteessa että pääsee jonkun hameen alle. Inha ajatus, että joku elää elämäänsä vain pil... pulla mielessä. Paljon suloisempaa miettiä, että mies leveilee kalansaaliillaan pihan muille pojille.

Vierailija
431/443 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies on innokas kalastaja. Kalastus vie aikaa ja varsinkin lasten ollessa pieniä vtutti, kun mies oli sulan veden aikaan kaiken vapaa-ajan järvellä tai viikkojen ajan pohjoisessa. Mies innostui kalastuksesta kun odotin meidän nuorempaa lasta. Monta kertaa teki mieli ottaa ja muuttaa pois miehen kalareissun aikana, niin mies olisi saanut palata tyhjään kotiin.

Tämän pointin ymmärrän täysin. Muistan jo lapsuudesta, kun äiti tupisi vihaisena kun isä oli taas kaiket yöt kalassa kavereiden kanssa ja tuli sieltä kotiin saalista perkuuttamaan, koko ihanaksi siivottu talo haisi taas kalalle ja kalastuskamppeita joutui pesemään. Siivotessa tuli joka nurkista jotain vapoja vastaan ja sänky pysyi ilmassa kalastuslehtien vuosikerroilla, joille ei ollut muuta säilytystilaa. Nyt kun vanhempani ovat jo iäkkäitä ja auttelen siivouksessa, ymmärrän vallan hyvin ärsytyksen noista kalastuskamoista, joita joutuu koko ajan siirtelemään...

Silti jotenkin uskon, että suurin osa noista kalakuvat-on-nou-nou -tyypeistä ei ajattele asiaa tältä kannalta lainkaan, vaan siellä on joku muu ihmejuttu taustalla.

Vierailija
432/443 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi mulle sellaisenaan välttämättä turn-off. Syön itse muutaman kerran vuodessa kalaa / lihaa, ja suurimman osan ajasta siis kasvisruokavaliolla. Kalastus on vähän "kaksipiippuinen juttu" itselle, periaatteessa se on kaiketi kalakantojen ym. vuoksi "hyväkin" asia että ns. liikamäärä (koska ei luonnollista vihollista) tai vieraslajit kalastetaan, mutta toisaalta siinä on se että se on elävä olento jolle ei halua pahaa. Kala kuitenkin tuntee pahempaa kipua kuin ihminen, niin tässä sitä kyseenalaistaa omaakin satunnaista kalansyömistä sen muutaman kerran vuoteen kun läheinen on käynyt kalassa... Mutta en näkisi tuota pahimmaksi synniksi ja turn-offiksi miehessä, kait joku kerskakuluttava lentävä lihansyöjä olisi sitä enemmän?

Huoh. Taas jokus city- vihreä, joka luulee, että luonto kärsii jos sitä ei hoida. 

Vieraslajit ja rehvöitymisen torjunta toki asia erikseen, mutta tällöin ihminen korjaa itse luomaansa ongelmaa. 

Vierailija
433/443 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta, kuinka rehellistä se sitten on? Jos kalastus kumminkin on iso osa miehen elämää ja käy kalareissuissa useamman kerran vuodessa? Eikö se olisi hyvä ilmaista ihan alusta asti.

Aina välillä on hyvä ilmaista, että osaa ottaa toisen huomioon. Esimerkiksi niin että kertoo kalastavansa, mutta kuvissa on muutakin kuin kaloja.

Jos mies ei ole selfie-omanaama-some -tyyppiä, niin ei meistä kaikista edes ole kovin kummoista kuvakavalkadia. Minusta ainakaan.

Parikymppisenä kaikki somekuvat minusta olivat baarista. Ei siksi, että se olisi ollut minulle tärkeä paikka tai olisin edes käynyt siellä useammin kuin pari kertaa vuodessa, vaan ainoastaan siellä tapasin kavereita joilla oli pakkomielle kuvata ihmisiä. Nykyisin minulla ei ole somessa kuin yksi tärähtänyt selfie, koska en käy enää baarissa tai missään muuallakaan, jossa joutuisin kuvatuksi.

Jos miehellä on ainoastaan kalakuvia, niin kyllä hänellä siis ihan hyvin voi olla muutakin elämää.

Vierailija
434/443 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen viesti kalastuskuvalla; olen mahtava saalistaja ja alfa uros

Naisen tulkinta: tuo viettää lomansa mieluummin kavereiden kanssa Norjassa, kuin mun kanssa matkustelemassa

Ketjussa oudointa on just nämä ihmeelliset ylitulkinnat. Miten pihalla voi ihminen olla, jos kuvittelee yhdellä maan yleisimmällä harrastauksella viestittävän sitä, että on joku lasskukoiden lanseeraama alfauros? 

Vierailija
435/443 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa omituinen selitys. Minulle ainakin on ajatuksena ihan turn-off, että miehen kuvat olisi otettu naisenhurmaamistarkoituksessa. :D Ainakin haluaisin kuvitella, että ne kuvat on ihan vain kuvia hänestä ja hänen elämästään, eikä suunniteltu jo kuvaustilanteessa että pääsee jonkun hameen alle. Inha ajatus, että joku elää elämäänsä vain pil... pulla mielessä. Paljon suloisempaa miettiä, että mies leveilee kalansaaliillaan pihan muille pojille.

Näinhän sitä voisi hitaampi mies kuvitella. Eli hyvä kasvokuva (tältä minä näytän), hyvä koko vartalokuva (ei siis salipullistelu vaan mistä näkee sen, että raajat on tallella), pari kuvaa itselle tärkeistä aktiviteeteista (näissä ympäristöissä pyörin ja vähän evidenssinä, että biossa olleet harrastukset ja kiinnostuksen kohteet on aitoja). 

Jos taas alkaisi koota hurmaaistarkoitukseen kuvaportfoliota ja optiomida sitä kaikkien selvitysten perusteella (yksi koirakuva, yksi hyvää ja kallista tyyliä (mutta ei pröystäilevä kuva)) jne., niin se tuntuisi ehkä hieman manipulatiiviselta. 

Silti ketjutolkulla naiset neuvoo, että just noin pitäisi tehdä. Kun kuvien pitäisi vielä olla hyviä, että pelkän Tinder- profiilin laatimien maksaa helposti satoja euroja, kun otatat kaikki kuvat eri ympäristöissä ammattilaisella. 

Vierailija
436/443 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä että mies esittelee itselleen tärkeitä asioita eikä niitä naisten vaatimia asioita

Harmi kun en tästä viestistä kuule äänensävyäsi, niin en tiedä peukuttaako täysillä vai alapeukuttaa.

Tietenkin kuvissa on syytä esitellä juuri niitä itselle tärkeitä asioita. Olkoon se kotona viihtyvällä nörtillä sitten vaikka makkarasopan keittämistä, naapurin koiran rapsuttelua tai netistä tilatuista osista kootun täydellisen pelikoneen kasailua.

Vierailija
437/443 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän sitä voisi hitaampi mies kuvitella. Eli hyvä kasvokuva (tältä minä näytän), hyvä koko vartalokuva (ei siis salipullistelu vaan mistä näkee sen, että raajat on tallella), pari kuvaa itselle tärkeistä aktiviteeteista (näissä ympäristöissä pyörin ja vähän evidenssinä, että biossa olleet harrastukset ja kiinnostuksen kohteet on aitoja). 

Jos taas alkaisi koota hurmaaistarkoitukseen kuvaportfoliota ja optiomida sitä kaikkien selvitysten perusteella (yksi koirakuva, yksi hyvää ja kallista tyyliä (mutta ei pröystäilevä kuva)) jne., niin se tuntuisi ehkä hieman manipulatiiviselta. 

Silti ketjutolkulla naiset neuvoo, että just noin pitäisi tehdä. Kun kuvien pitäisi vielä olla hyviä, että pelkän Tinder- profiilin laatimien maksaa helposti satoja euroja, kun otatat kaikki kuvat eri ympäristöissä ammattilaisella. 

Taidat hieman liioitella. Tuo ensimmäinen listasi (kasvokuva, vartalokuva, pari harrastuskuvaa) on varmasti ihan ok sellaisenaan, eikä sitä tarvitse muuttaa. Niitä kuvia ei myöskään tarvitse otattaa ammattilaisella. Mutta kannattaa silti miettiä hetki kuvia valitessa, jotta valitsee kuvan, joka oikeasti esittää sitä, mitä haluaa kuvan esittävän. Jos puhutaan kalastuskuvasta, olisiko parempi sellainen kuva, jossa on vaikka vapa kädessä heittämässä viehettä tai ehkä kuva, jossa istuu tauolla kahvimuki kädessä ja kalastusvälineet vieressä sen sijaan, että kuvassa on pääosassa saalis?

Se on tietysti totta, että kuvien ottaminen on vaikeaa, jos harrastaa yksinään, mutta aika moni taitaa kuitenkin edes joskus kalastaa kaverin tai sukulaisen kanssa.

Vierailija
438/443 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun en tästä viestistä kuule äänensävyäsi, niin en tiedä peukuttaako täysillä vai alapeukuttaa.

Tietenkin kuvissa on syytä esitellä juuri niitä itselle tärkeitä asioita. Olkoon se kotona viihtyvällä nörtillä sitten vaikka makkarasopan keittämistä, naapurin koiran rapsuttelua tai netistä tilatuista osista kootun täydellisen pelikoneen kasailua.

Minusta näyttää siltä, että osa ei vain yksinkertaisesti ymmärrä sitä, että kuvavalinnoilla on merkitystä. Kuvan kohde tai kuvan ottaja varmasti tietävät, mitä kuva esittää ja he kokevat kuvan tilanteen yhdellä tavalla. Jos kuvassa on juuri saatu upea ahven, he muistavat tilanteen ja sen, miten hieno kalastusretki se oli ja miten hienolta juuri sen kalan nappaaminen tuntui. He eivät välttämättä ymmärrä, että tilannetta tuntematon näkee kuvan toisin.

Siellä tinderissä täysin vieras ihminen ei mitenkään voi tietää noita kuvanottotilanteen taustoja. Hän ei tiedä, missä kuva on otettu, millaisessa tilanteessa yms.  Juuri siksi sillä kuvan valinnalla on suuri merkitys. Jos kuvassa roikotetaan pääosassa saaliiksi saatua kalaa, kuvasta välittyy aivan erilainen viesti kuin kuvasta, jossa seuran etsijä ei esittele saalista, vaan vaikka istuu veneessä valmistelemassa välineitä kalastukseen tai rannalla paistamassa saalista (luvallisen) nuotion ääressä.

Vierailija
439/443 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Keksin niin paljon pahempiakin turn offeja kuin joku kalakuva, esim pettäminen, maksullisten harrastaminen, peliongelma, alkoholiongelma jne. Mutta aina takerrutaan siihen kalastamiseen ja kalakuviin."

Veikkaan kyllä, että jos joku mies laittaisi deittiprofiiliinsa kuvan itsestään muhinoimassa maksullisten naisten kanssa tai sammuneena katuojaan, vaikutus olisi vielä negatiivisempi kuin niillä kalakuvilla. Mutta noita yleensä ei kuvata ja toivota naisten innostuvan, vaikka olisi kuinka miehelle tärkeästä harrastuksesta siinäkin kyse.

Olen itsekin nuorempana ollut innokas kalastaja, mutta eipä koskaan tullut mieleen laittaa siitä kuvia deitti-ilmoitukseen. Toisekseen, usein ne innokkaimmat kalastajat ovat vähän kuin muut innokkaasti yhden harrastuksen perässä olevat - ellet itse harrasta samaa lajia, ette juuri koskaan näe. Jos asutte yhdessä, mies toki arvostaa sitä että kodinkone kotona pitää kaiken pyörimässä. Harva nainen vain sellaiseksi haluaa. Lisäksi, minkä tahansa kuolleen eläimen esittely on monista vähän mautonta, ja hyvin harva nainen niistä syttyy. Osalle se lohi on yhtä irvokas kuin leijona tai kirahvi jonka edessä joku äijä pullistelee.

Vierailija
440/443 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Tinderissä on miehiä enemmän kuin kaloja meressä, vedän vasuriin ne tyypit, joista en pysty arvioimaan, esittääkö hän alfaa, on kaikki lomat norjassa kalastamassa,vai muuten vaan otettu kuva kun muutakaan ei ole. En jää arvailemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi