Miksei pikkuvauvan vanhemmat saa alennusta kuten eläkeläiset?
Eläkeläiset ja opiskelijat saa alennuksia, miksei alle 1v vauvojen äidit ja isot? Rahat on meilläkin tiukilla mutta pitäisi ostaa ja vähän harrastaakin.
Kommentit (60)
Syntyvyys nousuun! Jotkut työttömät täällä vastailee ja vinkuu kun ei kotio kanneta pankin kassakaapin sisältöä..
Kaikki tuet pois niin loppuu tuo vinkuminen. Mikä ihme siinä on että ihminen ei voi tehdä työtä ja ansaita palkkaa kun niitä työpaikkoja on auki pilvin pimein. Ap on malliesimerkki ihmisestä joka on oppinut elämään toisten rahoilla. Mokoma pummi voisi hävetä käytöstään.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä kysytään miksei haluta tehdä lapsia kuin noin sairaita vastauksia tuli
Ap
Pummi jatkaa ulisemistaan
Ilmeisesti eläke on joillain tarpeeksi suuri että voi luulla täällä opettavansa jotain..
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten niin sairaita? Ei lapsia rahan takia hankita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mistäs tommonen läski mun rahat tietää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sinkuillekin pitäisi antaa alennusta, kaikki on kalliimpaa kun joutuu yksin maksamaan.
Ai, terveille nuorille ihmisille.
Etkö käsitä tavallisilla työntekijöillä on pienet eläkkeet.
Vaikka täällä aina huudellaan niistä, muka suurista eläkkeistä, niin harvoilla on täällä tosi hulppeat eläkkeet
Kun jää eläkkeelle, niin se eläke on n. 65% siitä, mitä sai palkkaa.
Ja ne parempaa eläkettä saavat eivät edes matkusta junissa ja busseissa, kuten pieneläkeläiset.
Teatterilipusta saa 2 €:n alennuksen.
Ei ne mitään mojovia eikä kadehdittavia, ole nuo.eläkeläisen alennukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Tuo vastaus viimeistään paljasti rahatilanteesi.
Myös meillä työssä käyvillä lapsettomilla alkaa olla rahat vähissä kun pitää meidän palkoista maksaa kaikkien teidän erityisryhmien alennukset ja tuet. Koska meille annetaan edes jotain pientä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
ApTuo vastaus viimeistään paljasti rahatilanteesi.
Oo ny köyhä hiljaa. On mulla enemmän ku sulla. Ja lapsi, tommosella köyhällä oo edes sitä, ha.
Vierailija kirjoitti:
Sinkuillekin pitäisi antaa alennusta, kaikki on kalliimpaa kun joutuu yksin maksamaan.
Moni pieneläkeläinenkin elää ja asuu yksin.
Eikä kaikki eläkkeellä olevat, ole.vanhuksia.
Monet nuoremmatkin saavat työkyvyttömyys eläkettä.
Eläkeläisalennuksen saa vain, näyttämällä eläkekortin ja hlökortin.
Tarttee alkaa tekeen pikkukakkosta niin saa olla kotona sitte vaikka ilman rahaa mutteipa tartte ho muilla missään töissä..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oo ny köyhä hiljaa. On mulla enemmän ku sulla. Ja lapsi, tommosella köyhällä oo edes sitä, ha.
Kuulostaa kuin olisit vielä yläasteella, siellä takimmaisessa rivissä... Mitä jos yrittäisit pikkuhiljaa aikuistua, kun äitikin jo olet.
Vierailija kirjoitti:
Eläkkeellä kun päästään. On siis tehty jo paljon esim. töitä. Pershedelmän pyöräytys nyt ei ole varsinaisesti mikään saavutus noin niinkuin ajallisessa/tekemis mielessä.
Jotkut pääsevät eläkkeelle jo teininä.
Pikku vauva ei lisää kulutusta juuri ollenkaan. Päinvastoin, kirpparilta ja kavereilta saa käytettyjä vaatteita ja tarvikkeita. Maitoa tulee rinnasta, ensimmäisen puoleen vuoteen ei tarvitse ostaa ja soseet on edullisia. kun itse tekee, eikä syötä valmiita purkista. Vaikka käyttäisi kertakäyttövaippoja, niin ne ovat hyvin imukykyisiä ja ei niitä mene päivässä isolla rahalla. Rahaa säästyy, kun ei lähde entiseen malliin bilettämään tai shoppailemaan. Ap:lle iso varoitus, lapsi tulee maksamaan vauavuoden jälkeen enemmän ja kaikista eniten teininä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuulostaa kuin olisit vielä yläasteella, siellä takimmaisessa rivissä... Mitä jos yrittäisit pikkuhiljaa aikuistua, kun äitikin jo olet.
Rahalla saa ja hevosella pääsee
Mene töihin tienaamaan niin kuin muutkin jotka haluaa ostella ja vähän harrastaa
Yleensä vain vanhuuseläkeläiset saa alennusta.
Lähes tulkoon kaikkialla pääsee.