Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset valittaa pikkuasioista?

Vierailija
07.08.2023 |

Olen joutunut kokemaan paljon enemmän kuin moni muu ja siihen verrattuna muiden pikkuongelmat tuntuu lähinnä naurettavilta.

Olen menettänyt vanhemman ja minulla on ollut äitipuoli lapsesta asti. Ärsyttää kun jotkut valittaa esimerkiksi siitä kun on kuuma tai siitä kun loma on vasta elokuussa. Näiltä ihmisillä ei taida olla mitään perspektiiviä asioihin.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä ei ole isoja asioita, joista valittaa. Ongelmien määrä on aina vakio. Jos sinulla ei olisi isoja ongelmia, sinäkin valittaisit pienistä.

Ei kukaan voi tietää toisen ongelmia. Niistä ns. isommista asioista valittaminen ei välttämättä ole niin helppoa kuin pienemmistä asioista.

En minäkään tuttujen kanssa keskustellessa valittanut siitä, että siskon kuolinsyy oli huumeiden yliannostus muttei tiedetä ottiko se sen vahingossa vai tahallaan. En myöskään siitä, että isä saattaa olla itsetuhoisuuden vuoksi sairaalahoidon tarpeessa ja on koko ajan vahdittavissa. Oli paljon helpompaa harmitella ystävien ja tuttujen kanssa sitä että on niin paska sää jo neljättä päivää peräkkäin ja että palkka oli maksettu väärin siten että noin 50 euroa oli jäänyt maksamatta.

Vierailija
42/43 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta miksi ylipäätään pitää VALITTAA??!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä valitat pikkuasioista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi