Voisko ne ruosteiset pakut siellä takana ymmärtää etten hidastele vaan adaptiivinen vakkarini pitää normaalia turvaväliä edelläajavaan
Monta kertaa sama juttu, aina kun risteyksen jälkeen nopeusrajoitus kasvaa. Hitaammassa vauhdissa vakkarini kulkee lähempänä edellä ajavaa, korkeammassa vauhdissa pitää enemmän rakoa. Ruosteineen paku takanani kuvittelee minun hidastelevan kun edelläni ajava auto hieman loittonee minusta kun kiihdytetään risteyksen jälkeen. Vilkku päälle ja punkee ohi. Ja jää sitten siihen eteen köröttelemään ihan samaa vauhtia kuin me muutkin.
Kommentit (46)
Elämäänsä kyllästyneen sähkärin pitää saada kokea työmatkallaan edes jotain jännittävää, antakaa hänelle vähän löysiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hur ofta byter du bromsklossar? Våra bilar har redan en längre tid haft adaptiva farthållare. Nu har många fler av dem och arbetsresan är närmast outhärdlig.
Chaufförer kan beakta det kommande, den adaptiva farthållaren endast det skedda, varför trafiken blir ryckig och inbromsningarna ofta häftiga. Vid gläs trafik är detta inget stort problem, men vi har för det mesta tät trafik.mitä höpäjät?
Haluatko että fiksumpi suomenkielinen tulkkaa sulle, tollo? Parempi olisi, että palaisit suorittamaan peruskoulusi.
Suomenkielinen palsta. Ei kiinnosta tulkata mitään vieraskieltä edes googletranslaattorilla.
Keskustelun säännöissä ei mainita mitään kirjoitettavasta kielestä. Sen sijaan siellä ohjeistetaan kunnioittamaan muita keskustelijoita, kannattaa lukea.
Suksivittuunkielines
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hur ofta byter du bromsklossar? Våra bilar har redan en längre tid haft adaptiva farthållare. Nu har många fler av dem och arbetsresan är närmast outhärdlig.
Chaufförer kan beakta det kommande, den adaptiva farthållaren endast det skedda, varför trafiken blir ryckig och inbromsningarna ofta häftiga. Vid gläs trafik är detta inget stort problem, men vi har för det mesta tät trafik.mitä höpäjät?
Haluatko että fiksumpi suomenkielinen tulkkaa sulle, tollo? Parempi olisi, että palaisit suorittamaan peruskoulusi.
Suomenkielinen palsta. Ei kiinnosta tulkata mitään vieraskieltä edes googletranslaattorilla.
Keskustelun säännöissä ei mainita mitään kirjoitettavasta kielestä. Sen sijaan siellä ohjeistetaan kunnioittamaan muita keskustelijoita, kannattaa lukea.
Suksivittuunkielines
Menikö tunteisiin? Edelleen lue ne säännöt, minä ei ole niitä keksinyt, enkä ole edes ollut niitä laatimassa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on se adaptiivinen vakkari ihan omassa päässä ja kaasujalassa. Mutta joo, tunnistan ongelman. Vaikka kuinka ja missä meen jonon vauhtia ja vaikka vauhti olis jonolla jopa se suurin sallittu tai vaikka se jono olis silmänkantamattomiin niin se turvaväli on aina jonkun mielestä justiin se väli johon hänen autonsa hienosti sopisi. Ja siihen sitä pitää ängetä, vaikka vastaantulevaa jonoa uhmaten (niin lyhyellä ohitusajalla ja kehnolla vauhdilla, että seuraavaksi pöllöilee mun nokan edessä). Eikä ne oo yleensä mitään ruosteisia pauja vaan ihan valkosia mersuja. Välillä ihmettelen, että mitä näiden toopeilijoiden päässä liikkuu. Aiheuttavat vaaratilanteita, jonon haitarointia(kun ohitettava taas joutuu hidastamaan jättääkseen turvaväliä), eikä se matka tuostavedisty yhtään nopeemmin.
TÄMÄ.
Tunnen aapeen tuskan. MUTTA törtöt törttöilee, se on luonnonlaki.
Joten sen kanssa pitää vaan elää. Jos pidät itseäsi hyvänä kuskina, älä ole itse yksi törppö lisää pitkässä törppöjen jonossa.
Juu, vituttaahan se, mutta on vaan totuttava, että on itse yleensä liikenteessä se parempitasoinen henkilö loputtomassa pöllöjen kavalkaadissa.