Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaisitko viisikymppisenä seksittömyyden vuoksi?

Vierailija
07.08.2023 |

Liittoa takana parikymmentä vuotta, viimeiset viisi vuotta seksiä ollut 0-1 kertaa/vuosi. Mies ei halua terapiaan eikä suostu suhteen avaamiseen. Hänestä mitään ongelmaa ei ole. Minä haluaisin vielä monta kertaa viikossa...

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitön suhde olisi unelma, ei tarvitsisi näin aseksuaalina suostua kenenkään patjaksi vastentahtoisesti kun muuten mies lähtee lätkimään jos ei saa reikää.

Vierailija
42/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi oli kivaa nuorena mutta nyt vanhana sen harrastaminen tuntuisi jotenkin tosi tyhmälle. Lapselliselle suorastaan.

Olin onnellinen kun sain häädettyä miehen kuorsaamisen takia toiseen huoneeseen nukkumaan.

Vanhempana oma rauha on supertärkeää. On upeaa herätä ihan omassa rauhassa aamuisin.

En eroasi seksittömyyden takia. Se olisi typerää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin. Seksi on minulle niin tärkeää. Tuossahan on jäljellä mahdollisesti 20 vuotta aktiivista seksielämää. Miksi kitua suhteessa josta puuttuu tärkeä elementti.

Vierailija
44/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti näin tulee käymään. Siinä vaiheessa lapset ovat jo tarpeeksi vanhoja

Vierailija
45/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika pahalta, ettei anna mitään vaihtoehtoja eikä myönnä ongelmaa. Eikös se ole juuri kumppanista välittämistä, että haluaa tehdä suhteesta kannattavan kummankin osapuolen osalta. Voisin kuvitella että tilanne olisi täysin eri jos molemmilla olisi halua korjata tilanne, vaikka se veisi vähän aikaa. 

N30+

Vierailija
46/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehellä haluttaa seksiä, mutta ei sinun kanssasi. Jos ymmärrät yskän.

Vierailija
47/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi montaa kuukautta pidempää katsellut. Heti kun vaimo olisi muuttunut kylmäksi olisi vaihtanut osoitetta ja etsinyt halukkaan naisen.  Onneksi vaimokaan ei ole koskaan halunnut elää kaverisuhteessa, vaan seksi kuulunut suhteeseen oleellisesti. 

Vierailija
48/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroaisi. Pystyn tarvittaessa olemaan ilmankin vaikkei se toki mikään toivottava vaihtoehto olekaan.

Vierailija
49/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin minkä ikäisenä hyvänsä, jos seksi ei enää maistu. Sairaudella voisi edes perustella osaansa. En tajua miten terveenä parisuhteesaa voi vain valita minä-en-halua-etkä-halua-sinäkään linjan ja toinen sietää sitä. Sama onko toinen nainen vai mies.

Täydellisellä kieltäytymisellä riistät toiselta oikeuden harrastaa ihaninta asiaa maailmassa. Ainoa vaihtoehto olisi antaa toiselle hakea seksinsä muualta, jos se kieltäytyjä yhä haluaa kestää liitossa.

Lähde vetämään kun vielä voit. Pahemmaksi menee iän myötä. Mietit kymmenen vuoden päästä halujasi ja mitä et enää voi saada. Silloin on myöhäistä.

N40+

Vierailija
50/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eronnut m52 ja ikäiseni tyttöystävän kanssa oli viikonloppuna seksiä 5 kertaa. Joskus vaihtaminen auttaa.

Vierailija
51/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odottelisi noin pitkään.

Jos toinen ei halua, niin pihdatkoon vaan keskenään.

Vierailija
52/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin. Tietenkin....

Vierailija
53/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin. Seksi on mulle olennainen osa elämää. Joko ero tai sitten avoin suhde.

N47

Kyllä ne seksihimot on helpompi hillitä, kuin esimerkiksi nälkä, jano, ja muu vastaava.

Seksi ei ole kärkipäässä edes tarve hierarkia pyramidissa.

Jos on luvannut avioliittoon mennessä, rakastaa hyvinä ja huonoina päivinä. Pitää silloin ne huonotkin päivät kestää.

Ymmärrän jos se on väliaikaista mutta pysyvästi ilman seksiä; ei kiitos. 

Ehkä se ei ole sulle tarve, minä sitä haluan ja onneksi olen sitä tähän mennessä saanutkin. 

Kauanko sallisit taukoa itsellesi tsi kumppanillesi?

Vierailija
54/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtui osaksi. Nyt 50v ja kaveri 30 ja saan niin kuin teini tyttönä ja annan myös

Vierailija
55/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää sexpoon, siellä ne saa sun miehen haluamaan avointa suhdetta.

Vierailija
56/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin. Seksi on mulle olennainen osa elämää. Joko ero tai sitten avoin suhde.

N47

Kyllä ne seksihimot on helpompi hillitä, kuin esimerkiksi nälkä, jano, ja muu vastaava.

Jos on luvannut avioliittoon mennessä, rakastaa hyvinä ja huonoina päivinä. Pitää silloin ne huonotkin päivät kestää.

Ehkä se ei ole sulle tarve, minä sitä haluan ja onneksi olen sitä tähän mennessä saanutkin. 

Jackpot

Samaa mieltä. Joskus ehkä ei haluta ja joku voi sairastellakin. Mutta pysyvästi ei. Siihen en ole koskaan lupautunut.

Kaikkein tyylyin syy on ei haluta, etkä sinäkään silloin saa mistään. Luulisi edes käden tai suun liikkuvan, tai annetaan sen toisen hakea se muualta.

Koskee molempia sukupuolia ihan tasaisesti.

57/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Mutta miksi sitten tuo avoin suhde vaihtoehtona jos se seksi olisi kuitenkin kokonaan loppu? Pitäisi "kaverin" kotona ja kävisi seksitouhuissa muualla? En ymmärrä minä eikä olisi vaihtoehto minulle missään olosuhteissa.

Jos seksittömyys olisi väliaikaista esim sairaudesta tms johtuvaa tai joka tapauksessa tietäisi, että on väliaikaista niin en eroaisi.

Jos muuten on läheisyyttä ja ns normaali parisuhde niin en eroaisi silloinkaan ja kestäisin seksittömyyden. Mutta jos on suhde kokonaan kuivunut kasaan, ei läheisyyttä eikä mitään yhteistä eikä halukkuutta edes korjata seksiasiaa ni sitten olis eri juttu.

Eri N47

Vierailija
58/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo erosin. Tänne vain ap, niin kokeillaan yhteensopivuutta.

Vierailija
59/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero voi tuntua hetken hyvältä. Seksikin voi olla kiihkeätä alkuun. Mut tulee se arki uuteenkin suhteeseen. Mikään ei takaa että olisit uudessa suhteessa ikuisesti onnellinen. Suhteessa pitäis huolehtia toisen tarpeista, pitkässäkin. 

Meillä on vielä kuuskymppisenäkin kiihkeä seksielämä. Kummankaan ei tarvi olla puutteessa. Ja uskon sen toimivan vaikka toiselta lähtis halutkin. Jos kääntyis impotenssiin niin nuolisin kyllä vaimolle orkut. On se niin hyvä muutenkin että aion huolehtia loppuun saakka. Kaikella tapaa. Ja tekee mulle saman. Sitä kai sanotaan rakkaudeksi. 

Vierailija
60/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minä poika aion panna hamaan tappiin saakka. Lopulta sitten joskus pillereiden voimalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän