Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä Ylen Kierroksilla sarjasta?
Tiuku
07.08.2023 |
Järkkyä käytöstä nuorilta. En ikinä asioisi siinä tatuointiliikkeessä, missä se blondi eukko on töissä....ihan hänen käytöksen liikenteessä yms vuoksi.
Jospa he joskus oppisivat ottamaan vastuun elämästä ja muista.
Kommentit (5)
Minä tykkäsin. Ja olen keski-ikäinen valtion virkamies 😊
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihanan perussuomalaista ohjelmaa! Tytöt pyllistelee ja pensa-autot käy.
Ja betre folk pahottaa mielensä! 🤣🤣
Alue: Aihe vapaa
Todella hyvä. Katsoin kaikki jaksot putkeen.