Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaisitko viisikymppisenä seksittömyyden vuoksi?

Vierailija
07.08.2023 |

Liittoa takana parikymmentä vuotta, viimeiset viisi vuotta seksiä ollut 0-1 kertaa/vuosi. Mies ei halua terapiaan eikä suostu suhteen avaamiseen. Hänestä mitään ongelmaa ei ole. Minä haluaisin vielä monta kertaa viikossa...

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosinkin. Seksin puutteen olisin varmaan jotenkin kestänytkin, vaan kun muukin läheisyys ja ennenkaikkea vuorovaikutus ja yhteishenki katosi. Nämähän liittyvät kaikki toisiinsa; seksi on paljon muuta ja enemmän kuin se ulokkeiden tunkeminen toisen aukkoihin.

Vierailija
22/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi naida viisikymppistä naista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä sinne ylilaudalle, että aika moni. Totuus on aina tarua ihmeellisempää

Vierailija
24/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysyppä sitä ihan itseltäsi? Oletko ok nykyisen tilanteen kanssa? Jos niin niin jatka tätä loppuun asti. Jos tilanne on kestämätön niin sitten varmasti tiedät mitä tehdä?

Vierailija
25/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt uutta äijää haluaa, kun entisestäkin pääsi eroon. 

Vierailija
26/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä sinne ylilaudalle, että aika moni. Totuus on aina tarua ihmeellisempää

Ja laudalla vasta onkin yllättävän paljon vanhempien naisten kuolausta!

Vierailija
27/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin, tosin en ole yli 25v asunut kenenkään kanssa yhdessä-meistä alkoi tulla kämppiksiä liian nuorena, joten erottiin. En kaipaa ketään huusholliini. En pitäisi seksitöntä liittoa siksi, että joku pitää huushollista huolen kun olen reissussa. Olen yli 60v ja tapailen itseäni nuorempaa viriiliä miestä. Ei mitään valittamista, enkä halua kuolla ainakaan tylsyyteen vielä pitkään aikaan!

Vierailija
28/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

56 ja en ole eronnut. Eihän kavereistakaan erota vaikka ei olekaan seksiä. Ja jos parisuhteen status on muuttunut enemmän kaverin suuntaan, niin eihän se kaveruuskaan täysin arvotonta ole.

Vai jätättekö te muut kaverinne/ystävänne koska ei ole seksiä?

Vierailija
29/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin jo. Seksiä lähes yhtä paljon kuin teillä, eikä mies halunnut keskustella asiasta. Sit se yksi ainokainen kerta kahteen vuoteen oli ohi alle minuutissa. Minä en saanu siitä miuuta kun pirun pahan mielen. Suhde muuttui seksittömyyden myötä kahden kaverin suhteeksi, jotka vain asuivat saman katon alla. Mies huiteli omissa jutuissaan, kaikki meni vaimon ja kodin edelle. Kahdeksan vuotta yritin, odotin ja toivoin, kunnes heitin eropaperit pöytään. 

Sain sittemmin vaihdettua paljon parempaan ja viriilimpään. 

Vierailija
30/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

56 ja en ole eronnut. Eihän kavereistakaan erota vaikka ei olekaan seksiä. Ja jos parisuhteen status on muuttunut enemmän kaverin suuntaan, niin eihän se kaveruuskaan täysin arvotonta ole.

Ei kai alunperinkään kavereiden kanssa seksiä harrasteta? Vai millaiset kaverikuviot tässä on kyseessä?

Vierailija
31/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En alunperinkään harrasta kavereidenni/ystävieni kanssa seksiä. Sitä varten on nimenomaan se mies, jonka kanssa tunnetaan ystävyyden lisäksi intohimoa. Kaksi täysin eri asiaa

Vierailija
32/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Avaisin suhteen ja hankkisin seksiä muualta. 

Vierailija
33/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin. Seksi on mulle olennainen osa elämää. Joko ero tai sitten avoin suhde.

N47

Kyllä ne seksihimot on helpompi hillitä, kuin esimerkiksi nälkä, jano, ja muu vastaava.

Seksi ei ole kärkipäässä edes tarve hierarkia pyramidissa.

Jos on luvannut avioliittoon mennessä, rakastaa hyvinä ja huonoina päivinä. Pitää silloin ne huonotkin päivät kestää.

Ymmärrän jos se on väliaikaista mutta pysyvästi ilman seksiä; ei kiitos. 

Ehkä se ei ole sulle tarve, minä sitä haluan ja onneksi olen sitä tähän mennessä saanutkin. 

Eihän tuo ole ilman seksiä. Se harrastaa sitä saman verran kuin keskiverto kolmekymppinen.

Vierailija
34/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin. Seksi on mulle olennainen osa elämää. Joko ero tai sitten avoin suhde.

N47

Kyllä ne seksihimot on helpompi hillitä, kuin esimerkiksi nälkä, jano, ja muu vastaava.

Seksi ei ole kärkipäässä edes tarve hierarkia pyramidissa.

Jos on luvannut avioliittoon mennessä, rakastaa hyvinä ja huonoina päivinä. Pitää silloin ne huonotkin päivät kestää.

Ymmärrän jos se on väliaikaista mutta pysyvästi ilman seksiä; ei kiitos. 

Ehkä se ei ole sulle tarve, minä sitä haluan ja onneksi olen sitä tähän mennessä saanutkin. 

Eihän tuo ole ilman seksiä. Se harrastaa sitä saman verran kuin keskiverto kolmekymppinen.

Käytännössä sama asia

Vierailija
35/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin seksi ja läheisyys on niin tärkeää suhteessa  että saa olla aika paljon muuta hyvää että jaksaisin seksitöntä liittoa. Jos ei olisi edes päivittäistä muuta läheisyyttä en jaksaisi. Sivusuhde on tietty vaihtoehto jos sen voi toteuttaa diskreetisti ja muuten suhde on toimiva ja hyvä. 

50v on vielä kovin nuori elämään ilman läheisyyttä! Tällainen 60+v:kin kaipaa sitä monta kertaa viikossa mutta nyt on enää myöhäistä lähteä.

Vierailija
36/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin, mutta ensin ilmoittaisin, että "jos nyt ei aleta puhua tästä ja mistä se haluttomuus mahdollisesti johtuu, haen avioeroa  marraskuussa enkä nyt pelleile tämän asian kanssa. Jos sinulla on potenssivaikeuksia, älä salaile niitä vaan mene lääkäriin. Jos mitään fyysistä syytä ei ole vaan kyse on siitä, että et vaan halua, niin ole rehellinen minulle, minä en enää  halua elää näin. Silloin erotaan. Joko sinulle käy sitten se, että otan rakastajan tai erotaan kokonaan. Minulla on oikeus myös seksielämään"

Mites sen miehen potenssin laita oli ennen tätä? 

Joskus kun ne ei kehtaa siitä puhua. Kortit pöytään selkeästi, että mitään epäselvää ei jää. 

Vierailija
37/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta eroaisin, ellei olisi rakkautta. Libido vaihtelee ja myös hyytyy monella keski-iässä, puhumattakaan sen jälkeen. Tulee sairauksia ja vaihdevuosiongelmia. Elämän normaalia kiertokulkua. Sen sijaan rakkaudettomuuteen minä _kuolen_. Kokemusta on.

Vierailija
38/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En alunperinkään harrasta kavereidenni/ystävieni kanssa seksiä. Sitä varten on nimenomaan se mies, jonka kanssa tunnetaan ystävyyden lisäksi intohimoa. Kaksi täysin eri asiaa

Ei ollut väitettäkään että harrastaisit. Oli kai liian monimutkaista, sori se.

Vierailija
39/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai alunperinkään kavereiden kanssa seksiä harrasteta? Vai millaiset kaverikuviot tässä on kyseessä?

Sori sullekin ettet ymmärtänyt.

Vierailija
40/82 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo erosin, kun ei ollut mitään läheisyyttä ja oltiin vaan kämppiksiä eikä muutenkaan vietetty yhteistä aikaa. Ajattelin, että mieluummin sitten asun yksin. 

Joo, minä tein saman, ja minä olen mies. Seksuaaliset halut ei kohdannut enää viimeiseen 10 vuoteen ollenkaan. Siinä vaiheessa se päätös ja liike oli helppo tehdä kun nuorimmainen lapsi lähti pesästä omilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi