Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ozempicilla laihtuneet - miten olette pärjänneet nyt ilman sitä?

Vierailija
07.08.2023 |

Käytin Ozempicia reilun vuoden ja painoa putosi 16 kg. Yritin jättää sen pois, mutta paino nousi 3 kg parissa kuukaudessa. Palasin käyttäjäksi ja vaihdoin sitten Rybelsukseen, kun Ozempicia ei enää saanut mistään. Painoa on pudonnut nyt yhteensä 19 kg. En uskalla luopua Rybelsuksesta, kun olo on laihempana niin paljon parempi. Onko joku onnistunut pitämään alemman painonsa ilman näitä lääkkeitä? Ja miten?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilla syömisellä ja aktiivisella elämällä on onnistunut, jo 37 vuotta ilman lääkkeitä.

Vierailija
2/41 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinulla muuten toimi tuo rybelsus? Haluaisitko kertoa siitä hieman lisää kokemuksia jne? Millainen annos sulla oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalilla syömisellä ja aktiivisella elämällä on onnistunut, jo 37 vuotta ilman lääkkeitä.

Hienoa, että olet fyysisesti kunnossa. Jotain häikkää on kuitenkin nyt päässäsi, kun et lukemaasi oikein ymmärtänyt. 

Vierailija
4/41 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinulla muuten toimi tuo rybelsus? Haluaisitko kertoa siitä hieman lisää kokemuksia jne? Millainen annos sulla oli?

Rybelsus toimii ainakin yhtä hyvin kuin Ozempic. Annokseni on kaksi 14 mg tbl/pv eli kalliiksi kyllä tulee.

Vierailija
5/41 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkokysymys, onko Ozempicin resepti mahdollista saada uusittua?

Vierailija
6/41 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko muille Rybelsuksesta mitään sivuvaikutuksia? Mulla on usein vatsavaivoja, ja nyt isoimmalla annoksella on usein huono olo, ruoka ei oikein maistu ym. Laihtuuhan sitä kyllä sitten, heh. Mutta mulla on siis kontrollikäynti tulossa ja tietysti tuosta mainitsen, mutta kiinnostaa tietää miten muilla. Verensokerin alentamiseen siis itsellä käytössä ja se alkaa ollakin jo kivasti melkein normaalitasolla. Mutta mietityttää miten käy jos sen nyt lopettaisi noiden muiden vaikutusten takia. Samoin paino saisi jatkaa putoamista myös...

Vierailija
7/41 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä saxendalla tipahtanut 20kg.

Vierailija
8/41 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen pitää olla saadakseen tuollaisen lääkkeen?

Vierailija
9/41 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko muille Rybelsuksesta mitään sivuvaikutuksia? Mulla on usein vatsavaivoja, ja nyt isoimmalla annoksella on usein huono olo, ruoka ei oikein maistu ym. Laihtuuhan sitä kyllä sitten, heh. Mutta mulla on siis kontrollikäynti tulossa ja tietysti tuosta mainitsen, mutta kiinnostaa tietää miten muilla. Verensokerin alentamiseen siis itsellä käytössä ja se alkaa ollakin jo kivasti melkein normaalitasolla. Mutta mietityttää miten käy jos sen nyt lopettaisi noiden muiden vaikutusten takia. Samoin paino saisi jatkaa putoamista myös...

Tuo on kirjaimellisesti lääkkeen toimintamekanismi. Vähentää ruokahalua, voi esiintyä myös pahoinvointina.

Vierailija
10/41 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkyysosamäärän pienuus on yhteinen tekijä näillä lääkkeiden saajilla.

Oletko joutunut maksamaan jonkun lääkkeet, vai missä mättää? Onhan se tietty ikävää, jos porukka haluaa laihtua omasta halustaan, eikös vaan? Silloin et enää pääse pilkkaamaankaan, kun kilot karisevat.

Tunne/lohtusyöminen luokitellaan sairaudeksi ja jos tutustut dokumentteihin, on esim. kylläisyydentunteen puuttuminen kytköksissä suolistobakteereihin. 

Yksi kiva neuvo; Elä ja anna muiden elää :)

Vierailija
11/41 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että olet fyysisesti kunnossa. Jotain häikkää on kuitenkin nyt päässäsi, kun et lukemaasi oikein ymmärtänyt. 

Jotain häikkää on ihmisellä, jolla paino vaan nousee jos ei syö lääkkeitä ja heitä tuntuu olevan paljon tässä maailmassa. Miten voi olla, että ymmärrys painonhallinnasta, itsekuri ja sanoisinpa peräti itsensä arvostaminen, ettei lappaa ruumiiseensa määrättömästi mitä tahansa paskaa ja häiritse sen normaalia toimintaa, on niin monella hukassa?

Vierailija
12/41 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain häikkää on ihmisellä, jolla paino vaan nousee jos ei syö lääkkeitä ja heitä tuntuu olevan paljon tässä maailmassa. Miten voi olla, että ymmärrys painonhallinnasta, itsekuri ja sanoisinpa peräti itsensä arvostaminen, ettei lappaa ruumiiseensa määrättömästi mitä tahansa paskaa ja häiritse sen normaalia toimintaa, on niin monella hukassa?

Sitähän asiantuntijat ovat yrittäneet selittää. Tuskin kukaan haluaa kärsiä liikuntakyvyttömänä omassa sängyssään hikisenä ja tulehtuneena kieriskellen. Jotain pahasti normaalista poikkeavaa on tapahtunut ja homma etenee vaan. Mutta ei tilanne muutu ylipainoisia solvaamalla tai itseään kehumalla.

Vierailija
13/41 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko joutunut maksamaan jonkun lääkkeet, vai missä mättää? Onhan se tietty ikävää, jos porukka haluaa laihtua omasta halustaan, eikös vaan? Silloin et enää pääse pilkkaamaankaan, kun kilot karisevat.

Tunne/lohtusyöminen luokitellaan sairaudeksi ja jos tutustut dokumentteihin, on esim. kylläisyydentunteen puuttuminen kytköksissä suolistobakteereihin. 

Niihin Bakteereihin vaikutetaan ravinnolla, ei lääkkeillä.

Vierailija
14/41 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopun elämääkö meinaat käyttää.

Vierailija
15/41 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekurilla ole mitään tekemistä laihtumisen kanssa. Itsekuri on kuin lihas sekään jaksa toimia 24/7. Monilla hyväkuntoisilla ei riitä itsekuria mihinkään muuhun kuin siihen intohimoonsa kaikki muu voi olla retuperällä.

Vierailija
16/41 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niihin Bakteereihin vaikutetaan ravinnolla, ei lääkkeillä.

Ihmiset on erilaisia, joillain painonnousua vastaan taistelu on todella veristä puuhaa, kun taas toiset on läpipaskoja ja voivat vetää mahansa täyteen vaikka tunnin välein, eikä grammaakaan nouse paino. Kaikki kun eivät ole mitään mättösyöjiä.

Tästä on tullut nyt viime aikoina useita tieteeseen perustuvia ohjelmiakin, joissa lihavuuteen erikoistuneet erikoislääkärit ovat asiaa valaisseet.

Huolehtikaa vaan niistä omista asioistanne, kenenkään ylipaino, alkoholismi tai muut sairaudet ja vaikeudet tai mikään muukaan ei kuulu kenellekään, vaan on ihan jokaisen oma asia. Täällä rääpimällä ei kukaan laihdu. Mitä saa ns. normaali ja hoikka siitä, että joka päivä räkyttää täällä muiden painosta? Ei kuulosta kovinkaan tasapainoiselta ihmiseltä tällainen. Lopuksi länkytetään aina "Syö vähemmän kuin kulutat, niin laihdut", jokainen vuorollaan kuin suurempanakin neronleimauksena.

"Miten on paino pysynyt aisoissa,kun olet lopettanut Ozempicin"? Ja siihen vastataan "Minä olen aina elänyt hoikkana ja ilman lääkkeitä" Vau, ja tämäkö fiksua?

Vierailija
17/41 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi V%&//U kun oon niin hyvä kun mulla ei oo paino-ongelmia. Mun pitäis saada mitalli.

Vierailija
18/41 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vartenhan noita lääkkeitä on, että niillä saa muokattua epätasapainossa olevaa nälkähormonien määrää, josta liikaa syöminen monessa tapauksessa johtuu. Harmi vaan, että sen jälkeen kun tasapainoa muokkaa lääkkeillä, on sen luontainen löytäminen aika vaikeaa. Eli kyseessä ei ole mikään laihdutuskuuri, vaan pysyvä lääkitys.

Vierailija
19/41 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi V%&//U kun oon niin hyvä kun mulla ei oo paino-ongelmia. Mun pitäis saada mitalli.

Joo, piti hakea arskat, sädekehä häikäisee nyt kyllä sen verran kirkkaasti. Se on tuo täydellisyys ihmisellä sellainen, että joka paikkaan pitää nenänsä työntää ja päteä, päteä :D Kun eihän asia mua mitenkään koske, mutta aina on työnnyttävä pätemään...

Vierailija
20/41 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttaisitte ruokavaliolla kuten normaalit ihmiset ettekä veisi sairailta lääkkeitä!!

Mun mies käytti Ozempicia pari kolme vuotta diabetekseen ja voi todella hyvin. Nyt koska lihavat vie lääkkeet ei ole enää saanut 13 kuukauteen ko lääkettä vaan joutui vaihtamaan toiseen ja sairaus on huonossa jamassa. Ei siis ole lihava henkilö vaan geneettisesti perinyt sairauden.

Tosi kiva kun tapatte mieheni vain koska ette pysty olemaan märehtimättä kun lehmät!

Mä en ees ole ylipainoinen mutta huijasin etävastaanoton kautta yksityiseltä reseptin ozempiciin koska halusin laihtua, vituttaako nami nami ;)