Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko olla rumempaa kuin kapea neliöperse?

Vierailija
07.08.2023 |

Ja onko sille mitään tehtävissä?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla typerämpää keskustelunaloitusta?

Vierailija
22/70 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla leveä suorakulmaprse.

Revi siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu täysvalkoisissa!

Vierailija
24/70 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain laardiräystäät jotka nousee ylöspäin ja massa keikkuu kävellessä.

Vierailija
25/70 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minun lievä akne yhdistettynä kosketusihottumaan ja tarina alkaa siitä, että eilen illalla sain päähäni puristaa kaikki naamassani olevat mustapäät pois. Sitten, laitoin tuhdin kerroksen tretinol-voidetta, jota minulle määrättiin n. 1 viikko sitten. Ja aamulla näytin linnunpelättimeltä. Naamani pinta oli palanut. Tänään ajattelin, jos vähän kuorisin naamaani... no ei ois pitänyt.

Ja sillo kun minulla ei ole ihon ongelmia olen ihan kaunis nainen.

Vierailija
26/70 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi varmasti olla rumempaakin.

Turpea hehtoperse.

Vierailija
27/70 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yleisin takapuolen malli

Vierailija
28/70 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseestä ja sen muodosta huolimatta elämä jatkuu. Uutta elämää syntyy, vanhaa kuolee. Kuu kiertää maata, vuodenajat vaihtuu. Päivä seuraa yötä, yö seuraa päivää, tulee tulvia ja maastopaloja.

Perse on ja pysyy kaikesta huolimatta. Istu sillä (Sit on it -Fonzie-). Anna kakan tulla kannikoiden välistä. Siinä ovat perseen kaksi perusfunktiota, vain näillä on väliä. Eläkää ja tulkaa toimeen oman perseenne kanssa. Muiden perseistä ei tarvitse välittää ja kantaa huolta, ne eivät kuulu teille.

Vierailija
29/70 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös tuollainen, eikä sille oikeastaan voi mitään, koska neliömäisyys johtuu luuston muodosta. Pakaroita pystyy toki treenillä saamaan pulleammaksi, mutta takaa katsoen se neliömäisyys säilyy silti. Sen kun aiheuttavat ylhäältä leveät lantion luut. Ennen vanhaan näitä kroppia ihannoitiin, sanottiin synnyttäjän kropaksi.

Kapea neliö ei ole synnyttäjän lantio..

Vierailija
30/70 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein hahmota millainen on neliöperse. Mutta piiskaa ne on kaikki totellut. Isommat on kivampia kun ne tytisee ja hytkyy.

Vierailija
31/70 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet kapeat ysäripyllyt ovat tulossa taas muotiin jos yhtään on Facebookin algoritmin työntämään kuvatarjontaan uskominen. 

Vierailija
32/70 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet kapeat ysäripyllyt ovat tulossa taas muotiin jos yhtään on Facebookin algoritmin työntämään kuvatarjontaan uskominen. 

Pieni ei ole automaattisesti neliö eikä neliö ole automaattisesti pieni.

Vierailija
33/70 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräni satula on ihan päin persettä. Neliöpersettäni. Sukuvika. Keskivartalon lihakset onnettomat....ensin ryhti kuntoon, ryhtitreeniä.

Vierailija
34/70 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä perseshortseja ja perseleggareita, ne muotoilevat kenen tahansa perseestä pyöreän.

Vierailija
35/70 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös tuollainen, eikä sille oikeastaan voi mitään, koska neliömäisyys johtuu luuston muodosta. Pakaroita pystyy toki treenillä saamaan pulleammaksi, mutta takaa katsoen se neliömäisyys säilyy silti. Sen kun aiheuttavat ylhäältä leveät lantion luut. Ennen vanhaan näitä kroppia ihannoitiin, sanottiin synnyttäjän kropaksi.

Ei sellaista ole olemassakaan kuin synnyttäjän lantio.

Vierailija
36/70 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista ole olemassakaan kuin synnyttäjän lantio.

Mustilla on leveä synnyttäjän lantio, lisääntymistä varten optimoitu. Pullauttaa vauvan vaan puuvillapellolle ja hommat jatkuu !

Vierailija
37/70 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein hahmota, millainen on neliöperse. Mutta jos oma perse harmittaa, kyllä siihen jumppaamalla on mahdollista vaikuttaa. Terveisin entinen persjalkainen, nykyinen salimimmi. 

Vierailija
38/70 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi.

AP voi olla rumempi.

Vierailija
39/70 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Ap:n naama.

Vierailija
40/70 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolisella kollegallani oli lähes olematon ahteri. Onneksi hän teki matkatyötä, koska autossa oli pehmeä penkki.