Voiko olla rumempaa kuin kapea neliöperse?
Kommentit (70)
Mulla leveä suorakulmaprse.
Revi siitä.
Joillain laardiräystäät jotka nousee ylöspäin ja massa keikkuu kävellessä.
Joo, minun lievä akne yhdistettynä kosketusihottumaan ja tarina alkaa siitä, että eilen illalla sain päähäni puristaa kaikki naamassani olevat mustapäät pois. Sitten, laitoin tuhdin kerroksen tretinol-voidetta, jota minulle määrättiin n. 1 viikko sitten. Ja aamulla näytin linnunpelättimeltä. Naamani pinta oli palanut. Tänään ajattelin, jos vähän kuorisin naamaani... no ei ois pitänyt.
Ja sillo kun minulla ei ole ihon ongelmia olen ihan kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Voi varmasti olla rumempaakin.
Turpea hehtoperse.
Perseestä ja sen muodosta huolimatta elämä jatkuu. Uutta elämää syntyy, vanhaa kuolee. Kuu kiertää maata, vuodenajat vaihtuu. Päivä seuraa yötä, yö seuraa päivää, tulee tulvia ja maastopaloja.
Perse on ja pysyy kaikesta huolimatta. Istu sillä (Sit on it -Fonzie-). Anna kakan tulla kannikoiden välistä. Siinä ovat perseen kaksi perusfunktiota, vain näillä on väliä. Eläkää ja tulkaa toimeen oman perseenne kanssa. Muiden perseistä ei tarvitse välittää ja kantaa huolta, ne eivät kuulu teille.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös tuollainen, eikä sille oikeastaan voi mitään, koska neliömäisyys johtuu luuston muodosta. Pakaroita pystyy toki treenillä saamaan pulleammaksi, mutta takaa katsoen se neliömäisyys säilyy silti. Sen kun aiheuttavat ylhäältä leveät lantion luut. Ennen vanhaan näitä kroppia ihannoitiin, sanottiin synnyttäjän kropaksi.
Kapea neliö ei ole synnyttäjän lantio..
En oikein hahmota millainen on neliöperse. Mutta piiskaa ne on kaikki totellut. Isommat on kivampia kun ne tytisee ja hytkyy.
Pienet kapeat ysäripyllyt ovat tulossa taas muotiin jos yhtään on Facebookin algoritmin työntämään kuvatarjontaan uskominen.
Vierailija kirjoitti:
Pienet kapeat ysäripyllyt ovat tulossa taas muotiin jos yhtään on Facebookin algoritmin työntämään kuvatarjontaan uskominen.
Pieni ei ole automaattisesti neliö eikä neliö ole automaattisesti pieni.
Pyöräni satula on ihan päin persettä. Neliöpersettäni. Sukuvika. Keskivartalon lihakset onnettomat....ensin ryhti kuntoon, ryhtitreeniä.
Käytä perseshortseja ja perseleggareita, ne muotoilevat kenen tahansa perseestä pyöreän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös tuollainen, eikä sille oikeastaan voi mitään, koska neliömäisyys johtuu luuston muodosta. Pakaroita pystyy toki treenillä saamaan pulleammaksi, mutta takaa katsoen se neliömäisyys säilyy silti. Sen kun aiheuttavat ylhäältä leveät lantion luut. Ennen vanhaan näitä kroppia ihannoitiin, sanottiin synnyttäjän kropaksi.
Ei sellaista ole olemassakaan kuin synnyttäjän lantio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista ole olemassakaan kuin synnyttäjän lantio.
Mustilla on leveä synnyttäjän lantio, lisääntymistä varten optimoitu. Pullauttaa vauvan vaan puuvillapellolle ja hommat jatkuu !
En oikein hahmota, millainen on neliöperse. Mutta jos oma perse harmittaa, kyllä siihen jumppaamalla on mahdollista vaikuttaa. Terveisin entinen persjalkainen, nykyinen salimimmi.
Miespuolisella kollegallani oli lähes olematon ahteri. Onneksi hän teki matkatyötä, koska autossa oli pehmeä penkki.
Voiko olla typerämpää keskustelunaloitusta?