Rajatonta ryyppäämistä ja autoilla kruisailua!
Rajatonta ryyppäämistä ja autoilla kruisailua! YLE Areenan uusi dokumenttisarja Kierroksilla kertoo hämmentävästä alakulttuurista, jota harrastavat pohjanmaalaiset nuoret. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009738826.html
Kommentit (12)
Mitä hämmentävää tuossa on? Ai niin, ne ei hakkaa vastaantulijoita ja varasta niiden vaatteita.
Voiko typerämpää ohjelmaa enää keksiä julkisesti näytettäväksi?
Tuollainenko on Suomen tulevaisuus?
Vierailija kirjoitti:
nuorena pitää elää! se on oikein! kyllä nämäkin jossain vaiheessa rällästämisen lopettavat ja asettuvat aloilleen tylsään arkielämään.
Loistavan kuuloista ja ihan samaa oli jo 90-luvulla vai onko tämä jonnein kadonnut tässä välissä ?
Eipä ole ihme,et työvoimapulassa kärvistellään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nuorena pitää elää! se on oikein! kyllä nämäkin jossain vaiheessa rällästämisen lopettavat ja asettuvat aloilleen tylsään arkielämään.
Ehkä pitäisi aamulla identifoitua Aspeniksi niin saisi hyväksyntää ja koripositiivistä palautetta....
Nuo kaksi tummatukkaista likkaahan vaikuttivat ihan normi ikäisiltään.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt tuollaista toimintaa jo 1990-luvulla, että ei tuo ole mitään uutta.
Nyt toivon, ettei minua kivitetä, sillä minua ihan aidosti kiinnostaa:
Kuinka moni tällainen kruisailua nuoruudessaan harrastanut on aloittanut opinnot lääkiksessä tai oikiksessa?
Olen siis itse ysärillä kuulunut näihin pillurallia harrastaneiden joukkoon, eikä meidän kylän isosta porukasta yksikään mennyt em opinahjoihin.
Lähinnä kaikki kävi ammattikoulun tai ammattikorkean. Ainoastaan yksi kävi yliopiston ja valmistui farmaseutiksi.
Kaikki lääkikseen ja oikikseen menneet olivat niitä, joita ei ikinä näkynyt ns kartsalla.
Kuulostaa hyvältä. Tosin noi pimut on aika fätsyjä.