Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Barbie elokuva takoo tulosta

Vierailija
07.08.2023 |

Enpähän lähtisi katsomaan vaikka pääsisin ilmaiseksi. Mikähän "i must be.." joukko intoilu tämä taas on?

Kommentit (208)

Vierailija
81/208 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elokuva on oikein naisia halventava ja hyvä että se on tehty ja halventaa.

Enemmänhän siinä on feminismiä, kuin lähes mitään muuta.

Oletko käynyt katsomassa elokuvan?

Jos olet, että ymmärtänyt elokuvasta mitään.

Miksi minä kävisin katsomassa vajaaälyisille tarkoitettua rahastusta?

Vierailija
82/208 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei sinua sinne haluakaan, joten miksi ihmeessä riehut täällä. Käy katsomassa jos kiinnostaa, ja jos ei kiinnosta, jää kotiin. Siellä saat sivistää itseäsi ihan vapaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/208 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassu peruste tämä vajaaälyisyys ihmiseltä, joka on ensin kertonut näkemättä elokuvaa millainen se on.

Vierailija
84/208 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tätä nukketeemaa voitaisi jatkaa ja seuraavaksi tehdä elokuvan pumpattavasta Barbarasta?

Juurikin tällaisen possu-asenteen vuoksi on hienoa, että tämä leffa on tehty ja on jättimenestys.

Possu olet itse. Tai oikeammin oikea emäsika.

Niin, minä nostin asenteen, sinun piti mennä henkilöön. No ei nyt oikein osunut.

Tämä elokuva on oikein hyvä myös kaikille katkeroituneille ja vihaisille miehille, joiden ainoa "tyttöystävä" mahdollisesti on nukke. Leffasta voi saada ymmärrystä omaan hankalaan tilanteeseen, kun se oma miehisyys ei oikein pelitä tässä nyky-yhteiskunnassa.

Vierailija
85/208 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ilmeisesti nukkemies i n cel?

Vierailija
86/208 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei sinua sinne haluakaan, joten miksi ihmeessä riehut täällä. Käy katsomassa jos kiinnostaa, ja jos ei kiinnosta, jää kotiin. Siellä saat sivistää itseäsi ihan vapaasti.

No käsittääkseni sen olisi pitänyt tulla jo ilmi ettei kiinnosta tuollainen paska. Sinähän varsinainen jästipää olet.

Vierailija
87/208 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli kiva, että feminismi meni tässä elokuvassa humanismin puolelle. En ole oikein ikinä tajunnut, miksi miehillekin ei suotaisi vapautta olla oma itsensä. Kyllähän "patriarkaatti" sortaa miehiä ihan yhtä lailla kuin naisiakin, heidän roolinsa ovat myös rajoittuneet, minkä Kenkin toteaa. Hän olisi vaan halunnut olla hevosmies, mutta patriarkaatti osoittautuikin tuovan mukanaan ihan muuta.

Vaikka olihan Kenin Mojo Dojo Casa House aika kolea kyllä.

Vierailija
88/208 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tätä nukketeemaa voitaisi jatkaa ja seuraavaksi tehdä elokuvan pumpattavasta Barbarasta?

Juurikin tällaisen possu-asenteen vuoksi on hienoa, että tämä leffa on tehty ja on jättimenestys.

Niin, minä nostin asenteen, sinun piti mennä henkilöön. No ei nyt oikein osunut.

Tämä elokuva on oikein hyvä myös kaikille katkeroituneille ja vihaisille miehille, joiden ainoa "tyttöystävä" mahdollisesti on nukke. Leffasta voi saada ymmärrystä omaan hankalaan tilanteeseen, kun se oma miehisyys ei oikein pelitä tässä nyky-yhteiskunnassa.

No sinun henkilökuvasi on haiseva emakko.

Vierailija
89/208 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minua ei kerran sinne haluta niin miksi sitä paskaa pitää koittaa tyrkyttää silti joka nurkalla?

Vierailija
90/208 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä aloit vttuilemaan ja uriuduit kun joku vastasi samalla mitalla.

Vierailija
91/208 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta oli kiva, että feminismi meni tässä elokuvassa humanismin puolelle. En ole oikein ikinä tajunnut, miksi miehillekin ei suotaisi vapautta olla oma itsensä. Kyllähän "patriarkaatti" sortaa miehiä ihan yhtä lailla kuin naisiakin, heidän roolinsa ovat myös rajoittuneet, minkä Kenkin toteaa. Hän olisi vaan halunnut olla hevosmies, mutta patriarkaatti osoittautuikin tuovan mukanaan ihan muuta.

Miksei suotaisi? Ehkä siksi että kyseistä sepitelmää, patriarkaatti, ei ole edes olemassa muualla kuin feministisessä maailmankatsomuksessa. Jos ei ole feminismin uskontunnustusta niellyt koko käsite patriarkaatti on pelkkä loukkaus älyllistä ajattelua kohtaan.

Vierailija
92/208 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko filmi Barbi vai Barbie?

Vierailija
93/208 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

48.v miehenä leffasta jäi melko ristiriitainen jälkimaku. Aluksi oli, että ei jumaliste, jos tää on tällaista naisasiakakkaa. Puolivälissä ihmetteli, että mihin tää menee ja lopussa oli ihmeissään, että mikä tämän elokuvan agenda oikeasti oli? Ei se mikään puhdasverinen feministiwoke-elokuva ainakaan ollut. 

Vierailija
94/208 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko filmi Barbi vai Barbie?

Vierailija
95/208 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä aloit vttuilemaan ja uriuduit kun joku vastasi samalla mitalla.

Minulla ei kyllä nyt ole syytä uhriutua eikä muutoinkaan kuulu omaan toimintarepertuaariini. Minussa ei myöskään herätä raivoa tai vihaa se, että elokuvassa avataan sukupuolten rooleja ja kipupisteitä, myös miesten.

Vierailija
96/208 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No käsittääkseni sen olisi pitänyt tulla jo ilmi ettei kiinnosta tuollainen paska. Sinähän varsinainen jästipää olet.

Tuota on ihan hirvittävän vaikea uskoa, kun kommentoit ja väittelet niin ahkerasti tässä ketjussa. Jos leffa ei kiinnostaisi oikeasti, et olisi täällä keskustelemassa aiheesta.

Vierailija
97/208 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaupungissa näkyy pinkkiin pukeutuneita naisryhmiä tulossa leffasta. Saanut joukoittain ei niin fiksuja naisia leffaan

Oletpa ennakkoluuloinen. Oletkohan itse kovin fiksu?

Aina enimmäkseen naisia kiinnostavia juttuja väheksytään. Miesten räiskimisleffatko on parempia? Tai jotkut apinoiden planeetat?

Näenkö juuri naisen väheksymässä miehiä kiinnostavia juttuja?

Yllättävää. NOT

Vierailija
98/208 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi katsoa, mutta en uskalla mennä leffaan ettei luulla homoksi.

Homoa mennä paikkaan mikä kuhisee naisia? Minusta on homompaa katsoa elokuvaa jossain testokäryissä. 

Naisen logiikka.

Luuletko että ne naiset haluaa tulla isketyksi leffoissa? Eiköhän he ole tulleet katsomaan leffaa...

Onko sulle naiset olemassa vain iskemistä varten?

Hetero miehenä naiset on sitä varten että löydän sieltä loppuelämän puolison. En kuitenkaan lähtisi sellaista etsimään barbie elokuva katsomosta.

Ikävää jos se on jonkinlainen ongelma sinulle.

Ihmeellinen ja asiaan mitenkään liittymätön tuo viimeinen lauseesi, joten sivuutan sen.

Miksi sinulle on ongelma, että joku katsoja saattaa luulla sinua homoksi?

Kommenttisi on sen verran älytön että sivuutan sen.

Miksi sinulle on ongelma että hetero mies tykkää naisista?

Vierailija
99/208 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei suotaisi? Ehkä siksi että kyseistä sepitelmää, patriarkaatti, ei ole edes olemassa muualla kuin feministisessä maailmankatsomuksessa. Jos ei ole feminismin uskontunnustusta niellyt koko käsite patriarkaatti on pelkkä loukkaus älyllistä ajattelua kohtaan.

Feminismihän ei ole uskonto, kuten ei ole humanismikaan. Ei niihin kuulu mitään uskontunnustusta. Ne ovat ajattelun apuvälineitä, joiden avulla voi tulkita todellisuutta ja pyrkiä edistämään yksilöiden vapautta ja ihmisoikeuksien kunnioittamista. Ihminen on sillä tavalla eläintä kehittyneempi, että kykenee abstraktiin ajatteluun. Ei teoreettisiin viitekehyksiin tarvitse sokeasti uskoa, vaikka ne joissain asiayhteyksissä tuntuvat hyvin selittävän todellisuutta. Ne myös kehittyvät koko ajan. Uskontojen kohdalla tilanne on toinen.

Vierailija
100/208 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi katsoa, mutta en uskalla mennä leffaan ettei luulla homoksi.

Homoa mennä paikkaan mikä kuhisee naisia? Minusta on homompaa katsoa elokuvaa jossain testokäryissä. 

Jep, joidenkin miesten (ja naisten) logiikka on pettämätön: hetero --> touhuaa vain miesten kanssa ja haluaa katsoa leffassa vain ''miehekkäitä'' miehiä, homo --> menee sinne missä on paljon naisia ja nauttii kauniiden naisten katselemisesta.

Juuri näin. Ja ylipäätään ihan käsittämätön ajatus rajoittaa elämää sen mukaan, että joku voi luulla homoksi. Mitä hemmetin väliä sillä on, että joku tyyppi lefateatterissa saattaa ajatella, että toinen katsoja on varmaan homo? 

Naisen on vaikea ymmärtää mikä on miehen kunnia,maine ja miehisyys ylipäätään. Toisaalta ei miehetkään ymmärrä naisten juttuja. kuten kaiken kyseenalaistamista vaikka on tiede nenän edessä ne selittämässä.

Ihan heteromiehenä tässä ihmettelen asiaa. Nyt ihmettelen vielä enemmän, koska itse en koe kunniani, maineeni saati miehisyyteni kärsivän siitä mitenkään jos joku luulee minua homoksi. On luullutkin ja tullut iskemään, eikä asiassa ollut mitään ongelmaa.

Et ole mies😂😂 hyvä yritys 👏😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi