Keihin kaikkiin rocktähtiin olet ollut ihastunut?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuiskuun!
Anttihan se on suomen rockskenen kovin äijä ollut jo pidempään. Itse henkeen ja vereen rokkifanimiehenä olen ihastunut Suomen kovimpaan rockmuijaan Vesalaan.
En kerro enempää, mutta fanitan yhtä muurahaista.
Simon Le Bon. Ai niin pop tähti ei rock
Enemmänkin musiikkiin. Jopa levynkansiin. Kuin niihin ihmisiin.
Vince Neil silloin kasarilla. Voi hyvänen aika niitä teinivuosia. Sen jälkeen niitä on ollut monia, niin moni...
Tämän hetken ihastus on Nico Sallach.
N46 vanha akka kehtaa vielä
8-vuotiaana Neumanniin ja teininä Jon Bon Joviin.
Mike Monroe Hanoin alkuaikoina. Huvittaa nyt ajatella että hän oli hädin tuskin 20v...
Vierailija kirjoitti:
Vince Neil silloin kasarilla. Voi hyvänen aika niitä teinivuosia. Sen jälkeen niitä on ollut monia, niin moni...
Tykkäsit sitten murhamieheen verrattavasta päihdeohjuksesta jolle toisten hengellä ei ollut paskankaan väliä kunhan vain saa itse tuhannen tuubassa ajella autollaan. Hyvä että Razzle oli ainoa joka menetti henkensä, suurempaankin katastrofiin olisi ollut ainekset.
Skid Rown Sebastian Bach oli ah niin ihana vuonna -93 kun olin 13v.
Suosikissa oli Sebastianista ovijuliste (2 eri julistetta jotka piti itse teipata yhteen) ja olihan se niin ihanaa kun melkein aidon pituinen Sebastian katseli sitten ovesta :)
Aika moneenkin, mutta usein ovat olleet kitaristeja :D Joku niissä viehättää, ja onhan kitara hieno soitin. Onneksi oma mies osaa soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsit sitten murhamieheen verrattavasta päihdeohjuksesta jolle toisten hengellä ei ollut paskankaan väliä kunhan vain saa itse tuhannen tuubassa ajella autollaan. Hyvä että Razzle oli ainoa joka menetti henkensä, suurempaankin katastrofiin olisi ollut ainekset.
Loukkaantui siinä vakavasti toisessa autossa olijat myös.
Guns N' Rosesin Duffiin teininä. Mike Pattoniin myös, olihan se nyt komea ysärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vince Neil ajoi sen yhden Hanoi Rocksin äijän kännissä seinään, Razzlen...
Morrissey, Dave Navarro, Trent Reznor.
Ap aloittaa.