Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä aloit juoda kahvia ja annat lastesi aloittaa

Vierailija
06.08.2023 |

?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18 vuotiaana aloitin. Sen jälkeen juonut 9 kuppia päivässä.

Lapsia ei ole koskaan kärsin kroonisesta unettomuudesta. Pelkään aamuherätyksiä ja lasten ja lasten kanssa niitä tulisi.

Suosittelen lämpimästi vieroittautumaan kahvista muun unettomuuden hoidon apuna.

Tee se on pahempi valvottaja kuin kahvi, eritoten vihreä tee. Mulla on molemmista katkeria kokemusta, eli esim kyläillessä valitsen mieluummin iltakahvin kuin -teen.

Kuka pakottaa juomaan kumpaakaan? Itse osaan kieltäytyä kummastakin, eikä ole kukaan inttänyt vastaan yhtenäkään vuosikymmenenä tai edes paheksinut saati sitten väkisin juottanut.

Vierailija
42/51 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n. 5-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5-vuotiaana. Mummolassa kaikki joivat kahvia 3-4 kertaa päivässä ja halusin tuntea itseni osaksi porukkaa...

Mitkä lapset?

Vierailija
44/51 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotiaana. Omia lapsia ei ole.

Vierailija
45/51 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 25-vuotias, työpaikalla opin. Välillä join enemmänkin, mutta nykyään juon yleensä vain aamuisin yhden mukillisen (n. 2 kuppia) maidolla. Tosi erityinen tilaisuus pitää olla, jotta joisin iltapäivällä kahvia.

Kukaan lapsistani ei juo kahvia, saavat aloittaa jos haluavat, ovat jo 26-30-vuotiaita. 

Vierailija
46/51 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parivuotiaana mummun kupista maistoin, parikymppisenä koitin opetella, en oppinut. Nyt viisikymppinenä en edelleenkään juo kahvia. Tee maistuu paremmin.

Lapsi alkoi juomaan yläluokilla, kun kotiluokan perällä oli kahvinkeitin ja kerääntyivät sinne jollain välitunnilla porukalla kahville.

Vierailija
47/51 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16-18v. Lapsi on aikuinen.

Vierailija
48/51 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 v. Ja äitini aloitti kahvin juottamisen minun lapsilleni 5 v. Tosin kupissa oli suurin osa maitoa.

Kumpikin poika on nyt aikuinen ja juovat kahvia hyvin, hyvin harvoin.

Kylläpäs äitisi on nuori kun viisivuotiaana pystyy jo lapsenlapsiaan juottaa....

Vierailija
49/51 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

11v

Vierailija
50/51 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät lapset saisi juoda sitä jos maistuu? Yleensä ei maistu.

Vierailija
51/51 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 5-vuotiaana. Mummolassa kaikki joivat kahvia 3-4 kertaa päivässä ja halusin tuntea itseni osaksi porukkaa...

Mitkä lapset?

Sama mulla. Pappa keitti aina kunnon pannukahvit. Mulla on se vanha kahvipannu vielä tallessa. Joku päivä ostan pannukahvia ja keitän vielä.

M-58