Sinä uushenkinen ihminen, joka uskot esim. ennustamiseen, edellisiin elämiin yms...
Netti on nykyään täynnä vaihtoehtohoitoja, meedioita, noitia ynnä muita esoteerisia palveluita markkinoivia toimijoita. Sinä, joka uskot, että ns. yliluonnollinen on todellista ja mahdollista, miten tiedät mikä näistä on aito tapaus. Huijareita ja sekopäitäkin on olemassa, ja kaiken todennäköisyyden mukaan heitä pyörii myös vaihtoehto-juttujen liepeillä. Vai uskotko lähtökohtaisesti, että jokainen joka sanoo olevansa ennustaja tai noita myös on sellainen?
Kommentit (24)
Miksi uskon...
No, ennustajat on tienneet asioita heti siinä alkutilanteessa. Mm perheen koon tyyliin.. sun vanhemmat on elossa ja yhdessä...sitten näen täällä miehen..sun veli ja hänen puolellaan nuori nainen (tyttö) ja pienempi poika...sulla on koira
Toinen asia..joskus kun olen soitellut näkijälle, se on ollut ainoa, jolle soittaa. Siinä ahdituksessa jo se, että toinen sanoo lohdutuksen ja toivon sanoja on riittänyt mulle.
Usko myös vaistoon ja johdatukseen. Oma sisäinen ääni on vahva ja joskus kun saan viestin, tunnistan sen johdatukseksi.
Esimerkki: Olin todella ahdistunut ja vihasin asuntoani. Pelkäsin, että en saa sitä myydyksi. Yhtään tarjousta ei ollut tullut. Olin päättänyt, että uskallan tehdä kaupat uudesta, jos sopiva ostettava löytyy. Olin päättänyt, että laitan entisen vaikka vuokralle, jos en pääse siitä eroon.
Menin katsomaan asuntoa. Raitiovaunussa matkalla syliini leijui valkoinen höyhen. Ostin asunnon sillä reissulla. Entisestä tuli seuraavalla viikolla se ainokainen tarjous, jolla pääsin siitä eroon. Lopulta kaupat entisen myynnistä oli edellisenä päivänä ennen uuden ostamista. Tästä on aikaa jo muutama vuosi. Olen ollut tyytyväinen. Joka ikinen viikko asia käy mielessä ja kiitän tapahtuneesta johdatusta.
kyllä sitä ihminen osaa huijarin silti tunnistaa, riippumatta siitä mihin uskoo. Ja voihan sitä vaan ostaa tarot kortit ja alkaa ennustamaan itselleen. On niitä huijareita muuallakin kuin uushenkisissä piireissä. Eikä noihin asioihin uskominen tarkoita että ihminen välttämättä heittäisi rahaa näihin asioihin senttiäkään.
Lähtökohtaisesti olen kerran tullut huijatuksi. Se riitti.