Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää olla 28v. nainen, jolla ei ole oikeastaan yhtään mitään mutta toisaalta nautin suuresti vapaudestani.

Vierailija
06.08.2023 |

En omista mktään, ei ole juuri rahaakaan.
Töissä kyllä käyn aivan säännöllisesti ihan hyvällä palkalla.
En seurustele, kavereita näen joskus ja jouluna.
Lapsista puhumattakaan, tuskinpa tuleekaan.

Yritän löytää omaa juttuani, harrastuksia ja "tarkoitusta". Tietenkään sellaista ei edes oikeastaan ole mutta kuitenkin jotain sielua ravistelevaa olisi ihana löytää.
En myöskään kaipaa parisuhdetta ellei sitten todella ole joku erityinen kohtaaminen. Muuten saavat jäädä, leikkeihin (miltä miehet harrastavat paljon) ei enää jaksa ryhtyä.

Olen nähnyt paljon elämän karua puolta ja nyt tilanne on tämä. Olen vain itsekseni, minulla on "ei mitään" mutta silti kaikki mahdollisuudet ja vapaus.

En siis oikeastaan tiedä yhtään mitä pitäisi ajatella ja ehkä häpeän vain koska toiset saattavat ihmetellä tällaista juurettomuutta. Mutta näin se nyt vain on.

Muita?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. 

Vierailija
2/16 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 v mies täällä ja sama tilanne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tuo teineily on vähän kuin ansiosidonnainen.

Kaikki on kivaa kunnes se loppuu.

Vierailija
4/16 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama,olen 30v. Tavallaan ehkä tahtoisin sitä "mitä muillakin" mut sit taas toisaalta tämä vapauskin on aika kivaa mutta suht yksinäistä. Ja ärsyttää se että suku ym odottaa minulta noita "mitä muiltakin". Joskus jos kavereita näen niin hävettää kyllä olla se joka istuu kahvipöydässä ilman puolisoa vierellä..

Vierailija
5/16 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama 29, mutta kyllä minulla on juuret, kannustavat ja rakastava lapsuudenperhe (heidän taloudellinen turva: isovanhempani ovat oikeasti rikkaita), ja minulla on tavoitteita, mitä kohti menen kokoajan. Inhoan työtäni, mutta yritän sinnitellä siellä vielä hetken ja säästää asp-tiliin. Ex petti minua, mutta haikailen vielä hänen peräänsä.

Vierailija
6/16 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne kuin sinulla kun olin 28 v. Meni vielä kymmenen vuotta kunnes kohtasin elämäni miehen ja elämä muuttui vielä paremmaksi.

Vierailija
7/16 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ikää yli 60, en omista mitään kiinteää omaisuutta, paitsi uurnanmentävä pläntti sukuhaudassa, En tiedä, mitä tai miksi hävetä. Mun turvani on muualla kuin maallisessa mammonassa. Ei vie roistot, ei raiskaa ruoste, eikä perinnöstä tarvitse taistella.

Vierailija
8/16 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen samanikäinen nainen ja jaan samanlaiset fiilikset. Tosin kavereita en näe enää juuri koskaan.

Elämäni on pääsääntöisesti töitä ja netissä roikkumista. Deittailu ja seurustelusuhteet ovat olleet pääsääntöisesti pettymyksiä, joten en enää jaksa etsiä parisuhdetta. Kaipaisin omaa yhteisöä, jossa olla toisten seurassa. Ei vain ole mitään paikkaa minne mennä. Eipä tässä ole enää oikeastaan muuta odotettavissa kuin kuolema sitten joskus tulevaisuudessa.

Vierailija
9/16 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis jokainen nainen istuu pankin päällä

Vierailija
10/16 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Olen samanikäinen nainen ja jaan samanlaiset fiilikset. Tosin kavereita en näe enää juuri koskaan.

Elämäni on pääsääntöisesti töitä ja netissä roikkumista. Deittailu ja seurustelusuhteet ovat olleet pääsääntöisesti pettymyksiä, joten en enää jaksa etsiä parisuhdetta. Kaipaisin omaa yhteisöä, jossa olla toisten seurassa. Ei vain ole mitään paikkaa minne mennä. Eipä tässä ole enää oikeastaan muuta odotettavissa kuin kuolema sitten joskus tulevaisuudessa.

Hei!

Itsekin olen useita vuosia kaivannut omaa "laumaa". Ihmisiä joiden seuraan kuulun. On ollut kyllä hyviä kavereitakin matkan varrella mutta vain harvojen kanssa todella kolahtaa ja jaamme samanlaisen maailman.

Itse kaipaan paljon rauhaa mutta kuitenkin yhdessä tekemistä, vähän jotain alkukantaista yhteisöllisyyttä. Olemista, syvällisempää yhteyttä ja tietenkin myös muitakin tunneskeemoja. En oikein osaa selittää.

Onneksi nykyään olen enemmän egoa tarkkaileva kuin siihen samaistuva. Se on auttanut minua paljon häpeän ja ulkopuolisuuden tunteiden kanssa ja olen jopa onnellinen oikeasti nyt.

Vaikka maallisesti ei juuri mitään ole.

Kahvipöytäkeskustelut ovat kuitenkin joskus hankalia kun yleensä ihmisillä on monenlaista meneillään ja minulla ei oikein mitään. :D

No mutta oikeastaan tulin sinulle vain sanomaan, että ymmärrän sinua paljon. Älä kuitenkaan odota tai toivo kuolemaa. Elämä muuttuu koko ajan ja koskaan ei voi tietää mitä on nurkan takana.

Itse heräsin kun kävin läpi kamalan vaiheen, jossa halusin kuolla palavasti. Se oli kuin minua olisi sisältäpäin tuhottu solu kerrallaan.

Sitten vain se alkoi loppumaan ja nousin. Nyt elämä näyttää erilaiselta, tuoreelta jollain tavalla.

Eletään tämä seikkailu läpi. Nopeastihan tämä illuusio ohi lopulta on. Toivottavasti osaat nauttia elämästä täysin rinnoin ainakin hetkittäin.

Kaikkea hyvää.

-ap

Vierailija
11/16 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun ketjuun myös. Joskus olisi kiva kohdata samanhenkisiä ihmisiä, mutta en tiedä missä ja miten.

Vierailija
12/16 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/16 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naislapsi.

Vierailija
14/16 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa niistä villeistä vuosista?

Vierailija
15/16 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muuten samassa tilanteessa ikäisenäsi, paitsi minua ei kiinnostanut muiden ajatukset elämästäni enkä usko että kukaan pahemmin edes vaivasi päätään miettimällä minun elämäntapaani.

Ikävää jos se kovasti vaivaa sinua mitä muut miettivät, mutta luulen kyllä että eivät hirveästi välitä.

Vierailija
16/16 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää itsenäisen naisen elämä on vaan niiiiiiin ihanaa. Kukaan ei roiski vessaa keltaiseksi. Saa roikkua netissä ja ihan vanhanaikaisesti katsoa televisiosta, mitä haluaa. Jääkaapissa on taatusti sinne ostetut eväät omassa käytössä. Auto aina omassa käytössä, joten voi tulla ja mennä oman mielen ja aikataulun mukaan. Ystäviä tapaan kahviloissa viikonloppuisin. Ja uskallan mennä leffaan/teatteriin/konserttiin yksin. Työssä tulee just sen verran ihmiskontakteja, että illat on rauhoitettava itselleen.