Miten meinaatte mennä töihin kun myrsky tulee?
Kommentit (50)
Katsotaan nyt tuleeko sitä myrskyä. Tarvittaessa pidän etäpäivän. Muuten menen julkisilla niin kuin tavallisestikin.
Flyttar mig till arbetsrummet och startar datorn. Det är ingen idé i att ta sig till kontoret en sådan dag.
Tottakai! Töihin mennään,vaikka töitä ei olisikaan.
Menen julkisilla niinkuin ennenkin
Viel
Kk töitä
Ei se tänne iske ja jos iskee niin ei vaikuta kulkuuni, kun töihin on matkaa 1km.
Mut mitä jos tornaado vie mennessään työmatkalla? Kuka vastaa?
Vierailija kirjoitti:
Työmatkat ovat työnantajan vastuulla.
Tästä mä oon käynyt keskustelua töissä.
Vierailija kirjoitti:
Uuno Turhapuro
Ajattelin säästää bensoissa ja luontoa, joten kiipeän aamulla kerrostaloni katolle ja lennän töihin varjoliitimellä.
Autolla tai sitten otan koneen kotiin ja jään etäilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työmatkat ovat työnantajan vastuulla.
Tästä mä oon käynyt keskustelua töissä.
Mutta kodin ja työpaikan välisistä matkoista vastaat itse.
Jos menis kerrankin helikopterilla.
Mä ostin kaapit täyteen purkkiruokaa ja vessapaperia, ilmoitin töihin, että olen seuraavat 2 kk palkattomalla varmuuden vuoksi, soitin läheisille ja kiitin kaikesta, myin omaisuuteni (asuntoa, purkkiruokia tai vessapaperia lukuunottamatta) ja ostin rahoilla tornadovakuutuksen joka kattaa kaiken paitsi (28 sivua poikkeuksia, mukaan lukien tornadon aiheuttamat vahingot) edellä mainitut asiat. Erosin vaimosta ja kerroin pojalle, että jossain vaiheessa elämää joku saattaa sanoa häntä laiskaksi tai epäpäteväksi.
Istun trampoliiniin pihalle ja toivon että se lentäisi tuulen mukana oikeaan suuntaan.
Internetin välityksellä aattelin.
Kai ihan autolla niin kuin aina