Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kiukuttelee aina julkisilla paikoilla minulle

Vierailija
06.08.2023 |

Tämä alkoi muutama vuosi sitten vähitellen, ja nyt se on enemmän sääntö kuin poikkeus. Kun mennään yhdessä johonkin tapahtumaan, mies suhtautuu minuun aivan ihmeellisesti. Niin sanotusti parhaimmillaan on vain tavallista hiljaisempi, ei puhu minulle juuri mitään eikä yhtään yritä luoda mukavaa tunnelmaa. Pahimmillaan taas tiuskii jos en vaikka heti löydä autolle parkkipaikkaa. Saattaa suuttua auton vääränlaisesta pysäköinnistä niin, että saan kyllä tuntea sen niskassani ja tapahtumassa esimerkiksi kävelee edelläni niin etten saa häntä kiinni. Sitten kun joku tuttu tulee vastaan, on kuin itse aurinkoisin seuramies. Olen monta kertaa kysynyt jo autossa menomatkalla kun aistin sen oudon tunnelman, että mikä sinua vaivaa ja haluatko edes että menemme paikkaan x? Vastaa että ei vaivaa mikään. En ole sitten kertaakaan kääntynyt takaisin, koska itse jo kuitenkin olen valmistautunut tapahtumaan menemiseen. Voiko joku analysoida, mitä ihmettä tämä on? Kotona meillä ei ole mitään vastaavia ongelmia, olemme ihan taviksia ja ainakin minä meistä osaan käyttäytyä julkisilla paikoilla normaalisti.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa. Eikä tiuski. Taas tätä.....

Vierailija
2/29 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa vaan vireille. Oikea mies ei käyttäydy noin. 

T mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi sellainen eksyttäjä? Täällä oli joskus pitkä ketju sellaisista miehistä.

Vierailija
4/29 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään kuulolle, samaa tekee mun mies, enkä tiedä mistä johtuu.

Eri

Vierailija
5/29 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla kotona, koska olet sellainen pirttihirmu.

Vierailija
6/29 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei oikeasti halua käydä niissä tapahtumissa, on suostunut vain vastentahtoisesti ja se ärtymys sitten purkautuu siellä paikalla.

Ryhdy käymään tapahtumissa itseksesi, molemmille parempi niin.

Vierailija
7/29 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu kirjoitustyyli.

Näillä tarinoilla haetaan aina sitä että miehiä haukuttaisiin mahdollisimman paljon.

Tietenkään tuota ei voi ymmärtää. Ei.....

Vierailija
8/29 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samanlainen, kaupassakin voi äyskiä niin että muut kääntyy katsomaan ja nolottaa.

Ja tämä ei kerran itse löytänyt parkkipaikkaa ja kuumeni tilanteessa niin, että huitaisi minulle korvatillikan vaikka olin täysin syytön asiaan.

Vierailija
9/29 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas maailma ja kaikki mahdolliset tahot. Kyllä mulla onkin ihana ja täysipäinen mies. Näitä kun lukee, niin osaa arvostaa omaansa.

Ohjeeksi sinulle: tuollaisen kanssa en menisi mihinkään.

Vierailija
10/29 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei oikeasti halua käydä niissä tapahtumissa, on suostunut vain vastentahtoisesti ja se ärtymys sitten purkautuu siellä paikalla.

Ryhdy käymään tapahtumissa itseksesi, molemmille parempi niin.

Käyn monissakin tapahtumissa yksin. Mutta sama tapahtuu silloinkin jos on hänen valitsema tapahtuma, kuten keväällä oli hänen alansa messut joihin haluaa joka vuosi ja itse pyytää minua mukaan. Silti jokin kiukuttaa! Ap

Vierailija
11/29 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sitä ahdistaa nuo paikat mihin meette ja se purkautuu stressireaktiona tiuskimalla?

Lievää paniikkihäiriötä...

Vierailija
12/29 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on jotain ongelmia, joista ei halua avautua sinulle.

Tiedäthän, ettet ole vastuussa toisten tunteista.

Anna miehen mennä, jos haluaa kävellä lujempaa, jättäydy suosiolla yksiksesi.

Tiuskimista ei tarvitse sietää.

Ei yhtään.

Hän pelaa tuota peliään, koska siitä on jotain hyötyä ollut aiemminkin.

Ehkä tykkäisi mieluummin maata sohvalla ja tavallaan kouluttaa sinuakin olemaan haluamatta liikkua missään.

Vierailija
13/29 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos taas maailma ja kaikki mahdolliset tahot. Kyllä mulla onkin ihana ja täysipäinen mies. Näitä kun lukee, niin osaa arvostaa omaansa.

Ohjeeksi sinulle: tuollaisen kanssa en menisi mihinkään.

Osaatko lukea? Tätä on trolli.

Ei jösses teitä.

Vierailija
14/29 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pisti silmään tuo: aistin oudon tunnelman ja kysyn mikä sinua vaivaa ja haluatko edes mennä. Satavarma triggeröijä ainakin minulle. Taatusti menee fiilikset.

Saattaa olla ihan vaan jännittäjä ja on siksi mennessä hiljaa, mutta sitten sinä menet ja töksäytät tuollaista, niin varmasti purkautuu äksyilynä.

Voi olla ihan myös sitä, kun sanoit näin käyneen monta kertaa aiemminkin, niin mies on todennäköisesti jännittyneenä odottanut pilaatko taas tunnelman sanomalla jotain tuollaista ja sanothan sinä. Kyseessä siis huonot muistot joltain aiemmin pilaamaltasi reissulta.

Vierailija
15/29 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain alistamiseen tai henkiseen vallankäyttöön viittaavaa ae on.

Vierailija
16/29 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa narsku? eksältäni. Tällä oli eksyttäjän elkeitä, juoksi aina edeltä jokapaikkaan eikä auttanut vaikka oli lapset valmisteltava mukaan. Aloitti aina haukkumisen jos oltiin hänen perheensä tai kavereidensa kanssa. Tarkoituksena lykätä ja nolata sekä saada puolustajia. Jätä se paska, niin minäkin tein

Vierailija
17/29 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla pisti silmään tuo: aistin oudon tunnelman ja kysyn mikä sinua vaivaa ja haluatko edes mennä. Satavarma triggeröijä ainakin minulle. Taatusti menee fiilikset.

Saattaa olla ihan vaan jännittäjä ja on siksi mennessä hiljaa, mutta sitten sinä menet ja töksäytät tuollaista, niin varmasti purkautuu äksyilynä.

Voi olla ihan myös sitä, kun sanoit näin käyneen monta kertaa aiemminkin, niin mies on todennäköisesti jännittyneenä odottanut pilaatko taas tunnelman sanomalla jotain tuollaista ja sanothan sinä. Kyseessä siis huonot muistot joltain aiemmin pilaamaltasi reissulta.

Ihan pikkupoika eikä mies, jos tuollaisesta on kyse.

Sivu

Vierailija
18/29 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kysyn asiasta hyvin varovaisesti, jos kysyn. Ennemminkin meillä on niin päin, että minä olen ujompi jännittäjä ja mies on sosiaalisempi. Mulla on oikeasti tosi kurja olo kun mies tekee selväksi että ei tykkää mennä kanssani. Ap

Vierailija
19/29 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin parkkeeraaminen on "paha". Siitä toinen voi suuttua todella, nainenkin. Jos parkkeeraat kauimmaiselle paikalle, silloin on sokka irti. Mutta muuten ei pitäisi olla ongelmia? Jos mies haluaa parkkeerata nopeasti, niin ajaa itse autoa sitten. Ehkä miehen mielestä teet asioita väärin ja suhde ei siksi toimi, kokee ettet kuuntele. Vaikka ehkä teet asioita oikeinkin. Ja on vain eri näkemyksiä. Siitä ei tietoa miksi mies ei halua ulkona olla sulle ystävällinen ja tuntea sua, muille on ystävällinen. Se on lapsellista? Onko hänellä omia toiveita sitten mihin menee siellä. Eroko?

Vierailija
20/29 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on usein jotain tämäntyyppisiä tunteita herättäviä aloituksia. Lopulta aina paljastuu, että lukijaa on taasen höynäytetty uskomaan jotain mitä joku on pelkästään kuvitellut.

Voihan näihin vastata, mutta höynäytetyksi tuntee aina itsensä, jos näitä pähkäröi ja on avulias.