Mitä voin tehdä että mies kiinnostuu minusta uudelleen
En kehtaa ottaa yhteyttä haluan että mies ottaa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen se telkkarissa pyörinyt Andrei Vikströmin stand up keikka, jossa hän luki jonkun naisen kertomusta siitä, että mitähän mies haluaa kyseisestä naisesta. Jutussa ilmeni monta kertaa, että mies oli sanonut haluavansa vain seksiä ja silti nainen lopussa kysyy, että mitä mies haluaa. :D tässä ap:lla on vähän samanlaista itsensä pettämistä nähtävillä. Mies on sanonut kantansa ja se ei ihan varmasti siitä muutu ajan kanssa tai vaikka ap tekisi minkälaisen make overin. Kaikki voi kohdallaan miettiä kuinka ahdistavaa olisi jos joku sellainen joka ei vain kiinnosta yrittäisi tyrkyttää itseään
Tämä on oikeasti koomisen tyypillistä. Johtuu siitä, että omat haaveet eivät anna uskoa mitään selviäkään todisteita. Haluaa niin kovasti toisenlaisen todellisuuden, että yrittää väkisin ajatella sen todeksi ja käyttää mentaaliakrobatiaa kaiken selittämiseksi niin että se sopii haaveisiin.
Kyseessä on psykologinen ilmiö nimeltä traumasidos. Eli "uhri" luo pakkomielteen ihastuksen kohteestaan, koska tämä on etäinen ja saavuttamattomissa. Pakkomielle tulee alitajuisesti siitä, että uhri yrittää korjata jotain lapsuudenaikaista hylkäämistraumaansa ja yrittää saada tällä kertaa tarinalle onnellisen lopun. Uhri luulee sitä rakkaudeksi, mutta sitä se ei ole.
Sitten taas kyseinen uhri ei kiinnostu sellaisista henkilöistä, jotka heti osoittavat kiinnostuksensa, vaan juoksee tällaisia karkuun.
Uhria kiinnostaa vain nämä, joilta saa pakit ja jotka ovat etäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap! Onko mies varattu? Seurustelitteko? Tapailitteko?
En usko, mutten ole varma. Tapailimme hetken. Mietin vain että jos ei ole saanut naista hetkeen niin kelpaisinko sittenkin?
:D
Minun mies soitti minulle vuosi tapailueron jälkeen. En yhtään haikaillut hänen perään, koska ajattelin, että mies ei tykännyt minusta. Mutta kövikin ilmi, ettei hän halua menettää minua. Nyt menee hyvin.
Mutta ap:lle kannattaa jatkaa omaa elämää ja etsiä uusia tuulia elämään. Se tapahtuu mikä on tarkoitettu tapahtuvaksi.
Et mitään. Kusit jo omat mahdollisuutesi. Mutta ajattele positiivisesti: Suomi on sinkkumiehiä täynnä. Eli uutta matoa koukkuun vaan.
Ei on ei. Miehilläkin on oikeus tämän sanan käyttöön. Jatkossa kannattaa heti ei:n perään sanoa, että ota yhteyttä, jos mielesi muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Minun mies soitti minulle vuosi tapailueron jälkeen. En yhtään haikaillut hänen perään, koska ajattelin, että mies ei tykännyt minusta. Mutta kövikin ilmi, ettei hän halua menettää minua. Nyt menee hyvin.
Mutta ap:lle kannattaa jatkaa omaa elämää ja etsiä uusia tuulia elämään. Se tapahtuu mikä on tarkoitettu tapahtuvaksi.
Mies yrittänyt tuossa välissä parempia ja kun ei rahkeet riittäneet, oli valmis tyytymään sinuun. Oikeastiko joku nainen lähtee tuollaiseen? Huh huh.
No, miksi sitten sanotaan, että vanha suola janottaa ? Antakaa nyt ap:lle edes vähän toivoa.
Siinäpähän odottelet sitte. Ei ihme että häntä ei kiinnosta
Kiinnostuksen sammuttua, uudelleen tunteiden herääminen on hyvin epätodennäköistä. Ei minua ainakaan kiehdo menneisyyden deittikumppani miehet ja tunteet ovat sammuneet hyvästä syystä. Sinuna katsoisin eteenpäin ja antaisin miehen mennä menojaan. Kyllä hän ottaa yhteyttä, jos tahtoo, mutten jäisi odottelemaan hänen yhteydenottoaan vaan jatkaisin elämää. Tietenkin voit kokeilla kepillä jäätä ja kysyä kuulumisia, mutta jättäisin siihen ellei hän jatka kesksutelua tai ehdota tapaamista (muutenkin, kuin seksin merkeissä).
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostuksen sammuttua, uudelleen tunteiden herääminen on hyvin epätodennäköistä. Ei minua ainakaan kiehdo menneisyyden deittikumppani miehet ja tunteet ovat sammuneet hyvästä syystä. Sinuna katsoisin eteenpäin ja antaisin miehen mennä menojaan. Kyllä hän ottaa yhteyttä, jos tahtoo, mutten jäisi odottelemaan hänen yhteydenottoaan vaan jatkaisin elämää. Tietenkin voit kokeilla kepillä jäätä ja kysyä kuulumisia, mutta jättäisin siihen ellei hän jatka kesksutelua tai ehdota tapaamista (muutenkin, kuin seksin merkeissä).
Pelkään että hän estää minut jos ehdotan tapaamista.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
No, miksi sitten sanotaan, että vanha suola janottaa ? Antakaa nyt ap:lle edes vähän toivoa.
Lol
Hyvänen aika, onko se ainoa mies koko maailmassa?