Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebookissa saatat joutua ulos jostakin seuraamastasi ryhmästä ihan jonkun ilkeämielisen ihmisen takia

Vierailija
06.08.2023 |

Olin monia vuosia mukana seuraamassa ja tykkäämässä erästä tietyn aihepiirin sivustoa, jossa ryhmän ylläpitäjä lähetti säännöllisesti livelähetyksiään. Ykskaks huomasinkin, että ylläpitäjä on sulkenut minut näkemästä kaikki livelähetyksensä. Outoa. Ja ennen kaikkea on outoa, että muista ko. livelähetyksien seuraajista joku toinen seuraaja voi aivan ilman syytä ilkeyttään tms. keksimänsä syyn takia ilmoittaa sivuston ylläpitäjälle, että ylläpitäjä erottaisi kenet tahansa aiheetta liven seuraajista ja kommentoijien kommenttien sisällöstä huolimatta kenet tahansa estäen näkemästä kyseisen ylläpitäjän sivustoa ja esim. livelähetyksiä.
Kiitos ja aina olen saanut hyvityksen ja karmanlait ovat toimineet väärinkohtelijoitani kohtaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teini 70 luvulla vetäjä teki sitä yhtenään ihmisille. Vittuili ja bannaili ja stalkkasi ja veti muuta jengiä kimppuun perään.

Vierailija
2/2 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä tapauksessa en niin pulttia ottaisi, kun ottaa huomioon fb-profiilisivuston ylläpitäjän koulutustason, ja vouhotuksensa sekä aivan ilmiselkeän huijausrikokseen liittyvän rehelliseen toimintaan naamioidun hommansa.

Kaiken lisäksi on tuonnut narsistisen luonteensa esiin ja haukkuu ihmisiä halventavin nimityksin liveissään, jotka eivät komppaa häntä ja ylistele kehuen häntä.

Mä lopetin edellisten syiden vuoksi erään henkilön livet katsomatta ja suorastaan kyllästyin koko tyyppiin samojen juttujensa toistoon ja etovaan omakehumiseensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla