Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa tulee kuulutus: avataan kassa yksi. Miksi ihmiset eivät hievahdakaan?

Vierailija
06.08.2023 |

Vaan matkivat sitten vasta myöhemmin minua, joka menen sinne kassalle heti ja hoidan ostokseni.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska vallitsee epätietoisuus siitä, kuuluuko sinne päästä jonoissa lähimpänä kassaa olevat vai nopeimmat. Usein juuri ne jonojen takimmaiset ryntäävät näille avautuville kassoille, mikä on nolon näköistä.

On noloa, kun lähimpänä kassaa olevat ryntäävät avautuvalle kassalle.

Vierailija
62/67 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä siksi, että kun tulee kuulutus "kassa yksi avautuu olkaa hyvä" niin siitä hetkestä saattaa kestää monta minuuttia ennen kuin sinne kassahenkilö ehtii paikalle. Jos ei ole älytön jono ja edessä olevilla ei ole viittä kärryllistä ostoksia, niin usein pääsee samassa ajassa tai jopa nopeammin pysyen siinä jonossa missä olet. Jos tämä nyt ongelma ylipäätään jollekin on, että kaupassa on muitakin ihmisiä ja joutuu joskus jonottamaan vuoroaan. Kyllähän se joillakin koville ottaa, joskus näkee kaupassa noita rähinäkeijoja ja prinsessoja, sekä eläkeläisiä joilla on kamala kiire. Kertoo vähän ihmisestä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kukaan ei ole niin epätoivoinen.

Paitsi siis ap.

Vierailija
64/67 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei vain ole kiire ja minä esim. valitsen miellyttävimmän näköisen kassan, vaikka olisi jonoakin.

Vierailija
65/67 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa kaupassa siirryn sinne kassalle, mutta jos satun Lidlissä tuon kuulemaan niin pysyn jonossa.

Pari kertaa siirtynyt niin jonot kulkee ja minä vaan odotan. Vissiinkin siinä vaiheessa kun kuulutus tulee niin kassahenkilö on hälytetty kotoaan tulemaan.

Vierailija
66/67 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta toiset eivät hievahdakkaan, aloittahan voi itse mennä kassalle yksi. Mitäpä sitä välittämään mitä toiset tekevät. Mikä olikaan ongelma?

67/67 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin jos bussi on ihan täynnä, niin ne keskellä seisovat ihmiset eivät suostu siirtymään bussin takaosaa. Seisomaan, jotta eteen tulisi enemmän tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi