Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka ei ole koskaan käyneet Lidlissä??

Vierailija
16.12.2006 |

Siis ihan sisällä. Pihalla asti olen käynyt ihan muilla asioilla.

Olen aina ajatellut, etten ole menettänyt mitään....

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnia tämäkin =D

ap

Vierailija
2/12 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni ja hänen vaimonsa ovat vannoneet, että siihen natsiSiwaan he eivät jalallaan astu. :D Eivätkä ole astuneetkaan......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään oli periaatekysymys mutta nyt kun ajattelee, ovet tosi kaukana meistä ne lähimmätkin liikeet.

Vierailija
4/12 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen muutaman kerran käynyt, kun sattuu olemaan meidän " lähi" kauppa. Mutta eipä juurikaa tule käytyä (max 4-5 kertaa vuodessa), ei sieltä oikein saa mitään kunnollista. Saati normaaleja päivittäistuotteita. Eli menen mieluummin oikeaan kauppaan.

Vierailija
5/12 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan kohta vuoden täällä ollut. En keksi yhtään syytä, miksi sinne menisin.

Anoppi tosin kerran roudasi meille sieltä vaippoja ja vissyvettä.

Vierailija
6/12 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit päivittäistavarat kun ovat ihan samoja mitä siellä prismassakin!

Lihat, voimariini, leikkeleet, makkara, maito, jugurtti, viili jne. Kurkku ja muut normaalit PÄIVITTÄISESSÄ käytössä olevat vihannekset ja hedelmät ihan samaa tavaraa.

En ymmärrä tätä lidlin vastustusta!

Meidän perhe säästää vuodessa tuhansia euroja kun käytämme kyseistä kauppaa.

Vierailija
7/12 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuremmat ostokset viikotain, supermarket Realista tai Wal-martista. Suomen Lidlissä paljon ihan samaa Suomi-kamaa kuin muissa Suomi-kaupoissa. Saksassa, jopa joka kauppalla on oma maitomerkkinsä. Meidän lasten suosikki on " karhu" -maito, joka on pakattu kierrekorkilliseen pahvipurkkiin ja kyljessä karhun kuva, tosin ei saa Lidlistä.

Tiedättekö miten Espoon Tapiolalaiset käy Lidlissä?

Tää on tosi juttu, Espoon-Tapiolalainen pakkaa Lidlistä ostamansa kamat Stokkan muovilakassiin.... niin ja käy riittävän pitkällä kotoa olevassa Lidlissä.

Vierailija
8/12 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Normaalit päivittäistavarat kun ovat ihan samoja mitä siellä prismassakin!

-Ei todellakaan ole, kaikki pesuaineet, vaipat tms ovat jotain ihan" huuhaa" merkkiä. Toimivuustakuut ties mitä ja valmistettu ties missä. Ei kelpaa mulle. Jos laitan rahani johonkin, haluan, että se varmasti toimii ja jos ei toimi, niin takuu toimii ainakin!

Lihat, voimariini, leikkeleet, makkara, maito, jugurtti, viili jne. Kurkku ja muut normaalit PÄIVITTÄISESSÄ käytössä olevat vihannekset ja hedelmät ihan samaa tavaraa.

-Voi olla, että OSIN ovat samaa tavaraa, mutta valikoima on erittäin pieni. Perunoita yhtä laatua, ei esim välttämättä saa muusiin käyvää perunaa, jos on ajatellut tekevänsä muusia.

-Vihanneksia ja hedelmiä suppea valikoima, ei saa sitä, mitä menee hakemaan. Usein ovat myös ulkomaisia tai ainakaan varmuudella ei saa suomalaista.

-Ykkösmaitoa ei ole.

-Rasvattomia/sokerittomia tai keveitä tuotteita niukasti valikoimissa. Herkkuja sen sijaan niin, että hyllyt notkuu.

-Vähänkään " erikoisempaa" tuotetta ei saa (esim. fariinisokeria)

Ei ole meidän kauppa!

En ymmärrä tätä lidlin vastustusta!

-Minä puolestani ymmärrän hyvin, että siellä joku siitä huolimatta voi käydä, vaikka en itse käykään.

Meidän perhe säästää vuodessa tuhansia euroja kun käytämme kyseistä kauppaa.

-Enkä jaksa uskoa, että meidän perhe " menettää" vuodessa tuhansia eruroja, vaikka käymmekin lähi Prismassa. = )))

Vierailija
9/12 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita, ei oikein voi kiistellä. Mulle ihan sama mistä ostan mitäkin kunhan ovat helposti haettavissa, kunnon parkkis, mielellään halli, ettei tarvi tarpoa sateessa ja loskassa.

Vierailija
10/12 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut Lidl tuossa melko lähellä. mies on käynyt pari kertaa

Vierailija
11/12 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tää on tosi juttu, Espoon-Tapiolalainen pakkaa Lidlistä ostamansa kamat Stokkan muovilakassiin.... niin ja käy riittävän pitkällä kotoa olevassa Lidlissä.

Just muuten tänään kun kävelin siitä Niittykummun Lidlin ohi niin joku mummo oli tulossa sieltä ulos stockan muovikassin kanssa. :)

Vierailija
12/12 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkahan paljon ihmiset täällä ostaa kotimaista appelsiinia? tonnikalaa? ananasta? :P