Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäköhän siellä taivaassa tehdään jos sinne kerran päästään

Vierailija
05.08.2023 |

Ei kai nyt ihan vaan lauleskelua ja ylistystä Jumalalle, vaikka onhan sekin varmasti ihan mukavaa. Itse en kylläkään haluaisi olla samassa ammatissa missä olen maan päällä ollut. Joutuukohan siellä kovinkin paljon sosiaaliseen kanssakäymiseen, itse olen introvertti persoona enkä niin välittäisi hirveästi sosialisoinnista. Onkohan siellä aava meri johon pääsee uimaan vaikka yksin tai metsiä ja peltoja joita vaellella. Mitäköhän duunia enkelit tekevät siellä kun ei enää tarvitse olla suojelemassa maan päällä asuvia?

Kommentit (165)

Vierailija
81/165 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen kuoltuaan mene minnekään taivaaseen. Se on täyttä puppua.

Vierailija
82/165 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilukalastajana C & C olen pohtinut, millaista olisi taivaallinen kalastus? 

- jos joka heitolla tulisi ennätysvonkale, alkaisi se tuota pikaa kyllästyttämään...

- jos ei päivän mittaan saisi sintin sintti, sekin alkaisi parin päivän jälkeen jurppimaan.

- C & C kalastajana oleellinen elementti kalastuksesta ilmeisesti jäisi puuttumaan? Eikös siellä eletä puhtaalla hengen ravinnolla ja paistetuista rautufileistä voisi vain haaveilla?

Hiukan tuntuu sille, ettei ainakaan kalastushommat muuttuisi milliäkään paremmiksi siellä taivaassa.

Uskon että kalastaisit siellä. Onkisit sieltä jotain suurenmoista. Ihmeellisiä kaloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/165 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mihin uskoa. Tiedän vain sen, että minulla ei ole paikkaa taivaassa sen takia koska rakastan samaa sukupuolta olevaa ihmistä ja jos taivaan hinta on "parantua" tästä tunteesta, niin mieluummin jään ilman sitä paikkaa missä rakkauteni ei voi kukoistaa.

Homoseksuaalinen taipumus ei ole synti.

Mutta sen toteuttaminen on vrt. Raamattu.

Taivaassa ei ole edes miesten ja naisten välisiä suhteita.

Ei ole sitäkään surua, että ihmiset pettäisivät toisiaan., tai eroaisivat.

Vierailija
84/165 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma esim. katkaistaan raajoja toistuvasti ja ilmannkivunlievitystä. Eli käsi murskataan ja sitten se palaa takaisin normaaliksi, sama uudestaan ja uudestaa. Kauheinta on kuulemma epätoivo: tietää, että tämä ei lopu ikinä. Ikuinen tuska.

Rakkaat ihmiset, älkää halutko helvettiin.

Höpö höpö. Mistä olet tuollaista roskaa saanut päähäsi? Et Raamatusta ainakaan.

Lue Raamatusta kertomus rikkaasta miehestä ja Lasaruksesta.

Vierailija
85/165 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseeköhän Titanicille

Titanicilla jotkut pääsivät taivaaseen.

Vierailija
86/165 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään tietoa missä se tällainen "taivas" sijaitsee? Aina ulos katsoessani näen kyllä taivaan, mutta siellä ei ole havaittu kenenkään oleskelevan, vaikka avaruusluotaimet ovat sitä tutkineet kymmeniä vuosia kestäneillä matkoillaan. Kertokaa nyt hyvät ihmiset, vähän lisätietoa meille kansakoulun käyneillekin.

Ihmisen älylle on tullut raja avaruutta tutkiessa. (E.Valtaoja.)

Kun miettii äärettömyyttä, avaruutta ja tähtitiedettä, on helppo uskoa, että on myös taivas kuoleman jälkeen, mistä emme tiedä mitään maan päällä.

Vierailija
87/165 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska muut ihmiset ovat helvetti, taivaassa ei tarvitse tavata ketään toista ihmistä koskaan.

Se toinen ihminen voi tulla uskoon, te olisitte siellä ja parhaita ystäviä ikuisesti.

Vierailija
88/165 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristityt   saavat taivaskutsun ja pääsevät häihin.

No on hyvä et jotain mukavaa tiedossa. Onko puku jo katsottuna?

Toivottavasti, koska ilman asianmukaista pukua ei häihin ole asiaa!

Mä voin tehdä sellasen puvun, jos puhutte mut sisään taivaaseen.

Sinun on tehtävä parannus ja uskottava synnit anteeksi. Vaikka sen jälkeen kuolisit heti, pääsisit taivaaseen.

Vierailija
89/165 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veisataan virsiä ja ollaan suojelus enkeleinä maan päällisille ihmisille .

Kyllähän taivaassa lauletaan ylistysvirsiä Isä Jumalalle ja Pojalleen Jeesukselle Kristukselle.

Siellä eletään, niin kuin täälläkin, mutta ilman syntiä, itkua, tuskaa, epäonnistumisia ja ilman mitään pahuutta.

Siellä on jokaisella omat asuntonsa ja puutarhansa, mitä hoidella, mutta ilman hikeä ja vaivaa. Kaikki on hauskaa ja mukavaa ja kaikki onnistuu. Kukaan ei tee pahaa toisilleen.

Ja EI, emme muutu enkeleiksi koskaan, vaan enkelit ovat ihan eri olentoja, kuin ihmiset.

Minkälainen keho on ja minkä ikäinen? Saako itse päättää onko lapsen vai vanhan vaarin kehossa?

Uusi kirkastettu keho.

Vierailija
90/165 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taivaassa viinaa, siellä kiljukin käy ilman hiivaa, siellä krapula ei meitä piinaa, siellä enkelit kännissä on.

Vierailija
91/165 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää eikä voi ymmärtää. Ainoat vinkit löytyy Raamatusta. Siellä on sanottu vaan jotain että ei ole surua, syntiä. Iloa on. Jumala kyllä tietää mistä nautimme. Minä nautin täällä kyllä kauniista kukista mitä Jumala on tehnyt. Ja eläimistä. Mitä ikinä se on, haluan sinne. Enemmän kuin mitään.

Minä olen tuntenut rakkautta ihmisiä kohtaan, sellaista että olen toivonut toisille hyvää, enemmän kuin mitään muuta. Raamatussa sanotaan että Jumala rakastaa ihmisiä ja haluaa että he pelastuisivat. Joten varmasti hän haluaa että minulla ja muilla on hyvä olla iäisyydessä. Hän tuntee jokaisen läpikotaisin koska on meidät luonut.

Vierailija
92/165 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, enkä ole menossa.

Vierailija
93/165 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ajatushan "taivas" on. Mutta tietoa ei ole, onko sellaista.

Vierailija
94/165 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä istuksitaan pumpulisohvalla ja katsellaan alas maanpäällistä elämää kuin Kauniita ja rohkeita konsanaan. Nauretaan ja kauhistellaan juonen käänteitä.

Siellä nauretaan vahingoniloisesti helvettiin joutuneille. Siihen perustuu taivaan autuus.

Vierailija
95/165 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs nuori tuttavani kuoli pari vuotta sitten autokolarissa ja välillä mietin, että missä hän mahtaa nyt olla. Hautausmaalla joo, mutta tuntuu vain niin mahdottomalta, ettei hän olisi muka olemassa enää missään tietoisessa muodossa.

Pidät tuntemustasi todisteena taivaasta?

Vierailija
96/165 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen menossa kadotukseen ei vaan löydy sitä ns sydämenuskoa. Mutta ilmeisesti jumala valitsee ketkä pelastaa ja pelkästään iloa,rakkautta ja ylistystä Jumalalle. No me jtoka mennä toiseen paikkaan siellä ei todellakaan ole iloa,rakkautta ja taivaan ihanuutta että silleen.

Vierailija
97/165 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaassa on helvetin hauskaa.

Vierailija
98/165 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs nuori tuttavani kuoli pari vuotta sitten autokolarissa ja välillä mietin, että missä hän mahtaa nyt olla. Hautausmaalla joo, mutta tuntuu vain niin mahdottomalta, ettei hän olisi muka olemassa enää missään tietoisessa muodossa.

Mikään energia ei katoa koskaan. Eikö se näin ole jo fysiikan lakien mukaan?

Miten tämä liittyy po mielikuvituspaikkaan?

Vierailija
99/165 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään tietoa missä se tällainen "taivas" sijaitsee? Aina ulos katsoessani näen kyllä taivaan, mutta siellä ei ole havaittu kenenkään oleskelevan, vaikka avaruusluotaimet ovat sitä tutkineet kymmeniä vuosia kestäneillä matkoillaan. Kertokaa nyt hyvät ihmiset, vähän lisätietoa meille kansakoulun käyneillekin.

Ihmisen älylle on tullut raja avaruutta tutkiessa. (E.Valtaoja.)

Kun miettii äärettömyyttä, avaruutta ja tähtitiedettä, on helppo uskoa, että on myös taivas kuoleman jälkeen, mistä emme tiedä mitään maan päällä.

Eli koska meillä on Valtaojan mukaan tullut raja avaruuden tutkimukselle, on siksi kuvitteellisen paikan olemassa olo uskottavaa? Toivottavasti et työskentele alalla, jossa tarvitaan loogista päättelykykyä.

Vierailija
100/165 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä meidän, joka olet Thaimaassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi