Mitäköhän siellä taivaassa tehdään jos sinne kerran päästään
Ei kai nyt ihan vaan lauleskelua ja ylistystä Jumalalle, vaikka onhan sekin varmasti ihan mukavaa. Itse en kylläkään haluaisi olla samassa ammatissa missä olen maan päällä ollut. Joutuukohan siellä kovinkin paljon sosiaaliseen kanssakäymiseen, itse olen introvertti persoona enkä niin välittäisi hirveästi sosialisoinnista. Onkohan siellä aava meri johon pääsee uimaan vaikka yksin tai metsiä ja peltoja joita vaellella. Mitäköhän duunia enkelit tekevät siellä kun ei enää tarvitse olla suojelemassa maan päällä asuvia?
Kommentit (165)
En tiedä mihin uskoa. Tiedän vain sen, että minulla ei ole paikkaa taivaassa sen takia koska rakastan samaa sukupuolta olevaa ihmistä ja jos taivaan hinta on "parantua" tästä tunteesta, niin mieluummin jään ilman sitä paikkaa missä rakkauteni ei voi kukoistaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma esim. katkaistaan raajoja toistuvasti ja ilmannkivunlievitystä. Eli käsi murskataan ja sitten se palaa takaisin normaaliksi, sama uudestaan ja uudestaa. Kauheinta on kuulemma epätoivo: tietää, että tämä ei lopu ikinä. Ikuinen tuska.
Rakkaat ihmiset, älkää halutko helvettiin.
Höpö höpö. Mistä olet tuollaista roskaa saanut päähäsi? Et Raamatusta ainakaan.
Ei kai meillä voi olla sanoja mitä tehdä siellä kun emme voi kuvitella mitä se on, muuta kuin mitä Jeesus on sanonut ja mitä Johannes on keronut ilmestyksestään. Jotain ihanaa se on ilmanmuuta, johan me on täällä nähty mitä Jumala pystyy luomaan, miten kauniita puita ja maisemia. Eikä siellä ole ahdistusta. Jumala ptää meistä huolen. Vaikka lopun ajat tulee pian, ei Jeesuksen omilla ole mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mihin uskoa. Tiedän vain sen, että minulla ei ole paikkaa taivaassa sen takia koska rakastan samaa sukupuolta olevaa ihmistä ja jos taivaan hinta on "parantua" tästä tunteesta, niin mieluummin jään ilman sitä paikkaa missä rakkauteni ei voi kukoistaa.
Raamatusta voi lukea mitä Jeesus sanoo kuka pääsee taivaaseen, en jaksa etsiä kohtia nyt. Mutta omin sanoin, jotenkin näin että joka uskoo Jeesukseen.
Sinulle sanon näin, me kaikki, ihan kaikki ollaan syntisiä. Minäkin, vaikka uskon Jeesukseen, uskon Raamatun, en pysty täyttämään Jeesuksen, Jumalan tahtoa. Minun synti on mm. mässäys ja katkeruus, en pääse niistä vaikka miten yritän. Joku voi olla koukussa johonkin päihteeseen. On eri asia katuen olla syntinen kuin rakastaa syntejä ja suhtautua ylimielisesti Raamattuun, ja Jumalaan. Ateisti ei tietysti edes usko Jumalaan.
Noniin, en tiedä olenko oikeassa vai väärässä, mutta uskon. Jos en kelpaa, se on sitten Jumalan päätettävissä, sen tiedän että hän on oikeudenmukainen, eikä tee vääriä päätöksiä.
Taivas kuulostaa tylsältä paikalta. Haluan sinne kuumempaan paikkaan, koska kaikki maailmanhistorian mielenkiintoisimmat tyypit on siellä (oletettavasti).
Taivaassa on kullasta ja jalokivistä valmistettu kaupunki, sekä puutarha jossa on ikuisen elämän puu ja virta. Yötä ei koskaan tule, koska Jumala on valona. Lisäksi siellä on bileet, hääjuhlat. Kaikki taivaaseen päässeet ovat yhdessä Kristuksen morsian. Kyse ei ole sukupuolisuudesta vaan hengellisestä läheisyydestä, rakkaudesta.
Tämä siis Raamatusta.
Mun kanteleeni kauniimmin taivaassa kerran soi. Siel uusin äänin riemuisin mun suuni laulaa voi.
Tiedän ainakin sen, mitä taivaassa ei tehdä. Tämä laulu on ikivanha, joten se on varmasti totta:
Kun mä kuolen, vanhat kortsuni sä saat. Sillä taivaassa ei panna, koska enkelit ei anna.
Onko kenelläkään tietoa missä se tällainen "taivas" sijaitsee? Aina ulos katsoessani näen kyllä taivaan, mutta siellä ei ole havaittu kenenkään oleskelevan, vaikka avaruusluotaimet ovat sitä tutkineet kymmeniä vuosia kestäneillä matkoillaan. Kertokaa nyt hyvät ihmiset, vähän lisätietoa meille kansakoulun käyneillekin.
Siellä menee ensin Pietarin portilla 200 vuotta pelkästään Riitan, Jussin, Sebastianin ja Päivin somekommentteja setviessä ja ip:itä tsekkaillessa kuka on kirjoittanut mitäkin ja millä valtuuksilla luulevat nostavansa itsensä Jumalan päätöksentekijöiksi ja koska ovat aakkosissa sinua ennen ;D
Eräs nuori tuttavani kuoli pari vuotta sitten autokolarissa ja välillä mietin, että missä hän mahtaa nyt olla. Hautausmaalla joo, mutta tuntuu vain niin mahdottomalta, ettei hän olisi muka olemassa enää missään tietoisessa muodossa.
Minä haluaisin syntyä uudestaan. Olen vasta aivan viime aikoina päässyt eroon Saksaa kohtaan tuntemastani vastenmielisyydestä 2MS tapahtumiin liittyen. Jos olisi niin, että sielu jatkaa aina uuteen kehoon, niin minä olisin voinut olla juutalainen, joka kuoli holokaustin uhrina ja nyt sitten tässä elåmässä olisin vihdoin saavuttanut rauhan menneisyyden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristityt saavat taivaskutsun ja pääsevät häihin.
Onko pakko osallistua hääleikkeihin?
Kun taivaassa tarrataan hampailla kiinni sukkanauhaan hääpuvun alla, siellä ei haise hiki, virtsa ja hiiva vaan kukkakedon raikas tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Tiedossa harpunsoittotunteja 24/7.
Uskon, että kaikki ihmiset soittavat siellä erinomaisesti, täydellisesti ja huippumusikaalisesti luonnostaan. Ei tarvitse ottaa yhtään soittotuntia. Ei voi tietää millaisia kaikenlaisisia instrumentteja siellä on. Ihmisen kuuloaistikin on ihan eri luokkaa. Täällä maassa kaikki aistitkin ovat vajaita ja pimentyneitä.
Urheilukalastajana C & C olen pohtinut, millaista olisi taivaallinen kalastus?
- jos joka heitolla tulisi ennätysvonkale, alkaisi se tuota pikaa kyllästyttämään...
- jos ei päivän mittaan saisi sintin sintti, sekin alkaisi parin päivän jälkeen jurppimaan.
- C & C kalastajana oleellinen elementti kalastuksesta ilmeisesti jäisi puuttumaan? Eikös siellä eletä puhtaalla hengen ravinnolla ja paistetuista rautufileistä voisi vain haaveilla?
Hiukan tuntuu sille, ettei ainakaan kalastushommat muuttuisi milliäkään paremmiksi siellä taivaassa.
Vierailija kirjoitti:
Eräs nuori tuttavani kuoli pari vuotta sitten autokolarissa ja välillä mietin, että missä hän mahtaa nyt olla. Hautausmaalla joo, mutta tuntuu vain niin mahdottomalta, ettei hän olisi muka olemassa enää missään tietoisessa muodossa.
Mikään energia ei katoa koskaan. Eikö se näin ole jo fysiikan lakien mukaan?
Siellä istuksitaan pumpulisohvalla ja katsellaan alas maanpäällistä elämää kuin Kauniita ja rohkeita konsanaan. Nauretaan ja kauhistellaan juonen käänteitä.