Mitäköhän siellä taivaassa tehdään jos sinne kerran päästään
Ei kai nyt ihan vaan lauleskelua ja ylistystä Jumalalle, vaikka onhan sekin varmasti ihan mukavaa. Itse en kylläkään haluaisi olla samassa ammatissa missä olen maan päällä ollut. Joutuukohan siellä kovinkin paljon sosiaaliseen kanssakäymiseen, itse olen introvertti persoona enkä niin välittäisi hirveästi sosialisoinnista. Onkohan siellä aava meri johon pääsee uimaan vaikka yksin tai metsiä ja peltoja joita vaellella. Mitäköhän duunia enkelit tekevät siellä kun ei enää tarvitse olla suojelemassa maan päällä asuvia?
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Voi tutkia asioita ja kirjoja. Selvittää asioita. Olla turistina, kotona tai liikkua luonnossa. Kenties autoilla.
Jaa, ihan samaa siis kuin eläessäänkin.
Taivas on täyttä helvettiä jos siellä on uskovaisia, kuka sinne edes silloin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä mitään hyviä kursseja? Kansalais- ja työväenopistotasolla. Olis hyvä, jos jotain olis järjestetty.
Niitä on nyt määrärahojen puutteessa vähennetty. Kirkollisverojen maksajat ovat huvenneet.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen tietää että Jumala on luonut maailman. Mikäli et ole halunnut seurata Jeesusta, niin et voi puolustaa mitenkään itseäsi viimeisellä tuomiolla.
Ikävä juttu niille, jotka eivät ole jeesuksesta kuulleet.
Mä keskityn nyt tähän maanpäälliseen taivaaseen eli siihen että rakastetaan lähimmäistä. Kuoleman jälkeisestä elämästä en tee oletuksia ennen kuin sinne päädyn. Suhtaudun avoimin mielin kuten elämäänkin. T. Kristitty