Sopiva timantin koko vihkisormukseen?
Minkä kokoinen vihkisormuksen timantti on mielestäsi Suomessa tavanomainen / sopiva 3- tai 4-kymppisille naiselle? Kyseessä keskituloinen henkilö, joka ei halua ihan pientä ja huomaamatonta timanttia, muttei myöskään liian isoa ja negatiivista huomiota herättävää ökykoruakaan.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Itse en haluaisi yhtä isompaa timanttia/kiveä, vaan useampia pieniä. Esim. Au3 Keto-sormukset ovat mielestäni ihania! 😍https://au3goldsmiths.com/fi/collections/keto-meadow?gclid=EAIaIQobChMI…
Mutta makuasioitahan nämä!
Nämä ovat ihania! Meinaan ostaa itselleni tuollaisen, vaikka en naimisiin enää haluakaan.
Jos mä nyt menisin naimisiin, niin valitsisin Keto-sormuksen. Ne on tosi kauniita.
Eikö siltä naiselta voi itseltään kysyä? On aika kamalaa saada vihkisormus, josta ei pidä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä nyt menisin naimisiin, niin valitsisin Keto-sormuksen. Ne on tosi kauniita.
Näin me olemme erilaisia, kävin katsomassa valikoimaa ja minun mielestäni ovat todella mauttomia. Kuin suoraan pääsiäismunasta tai pikkutyttöjen prinsessa- tai Barbie-leikeistä.
Sellainen mihin on varaa ilman että tarvitsee ostaa velaksi tai että muu omaisuus tarvitsee realisoida sen takia.