Millä olet korvannut makaronilaatikon Myllyn Paras makaroonit?
Täältäpäin on loppu jopa extran makaronit kaupoista. Oletteko onnistuneet tilaamaan jostain tätä elbow pastaa?
Kommentit (36)
Ostan kelakorvauksillani vain ja ainoastaan parhaita tuorepastoja.
Eikö mikä tahansa pasta tuote kelpaa? Tulee varmasti yhtä hyvää tekipä millä tahansa.
Spaghetilla tai millä vaan muulla pastalla, kierre- jne.
En jaksa tehdä ongelmaa siitä, missä sitä ei ole.
Lähestulkoon mikä tahansa pasta korvaa makaronit.
Kyllä niitä kohta taas saa. Ja jos ei saa, niin voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käyttänyt suomalaista pastaa/makaroonia. Barilla on yksi suosikkeistani :)
Barilla on kyllä aika kuraa. Osta mielummin esim De Ceccoa tai Carofaloa tai vaikka Rummoa.
Barillan ja Myllyn Parhaan välillä ei ole eroa.
25 -30 kiloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makaronilaatikon voi tehdä mistä vain makaronista,ei tarvitse olla perinteistä. Simpukka,mini penne,kierre ,cappelli ym.käyvät erittäin hyvin sen valmistukseen. Käyttämällä tomaattimurskaa ja/tai ruokakermaa munamaidon asemesta saa vaihtelua makaronilaatikkoon.
Voi toki. Mutta kun vanhuksen mieli tekee sitä tuttua, ihanaa makaronilaatikkoa, ei sille mitkään barilla pennet kelpaa laatikkoon. Penne laitetaan pastasalaattiin tai tehdään sille soossi.
Voihan senkin toki vuokaan laittaa, mutta turha väittää sitä makaronilaatikoksi.
Sama pasta eri paketissa.
Otan omasta kotivarasta. Ostin silloin pikkuhiljaa jemmaan, kun oli puhetta, että viljan hinta on nousussa. Olikohan toissa syksynä. Makaroni oli silloin alle 30 senttiä pussi. Sen jälkeen olen täydentänyt varastoja tarjouksista.
Nyt syödään vielä pitkään perunaa omasta pihasta ja makaronilaatikkoa syödään vasta kun säät viilenee eikä uunin lämmitys lämmitä taloa turhan kuumaksi.
On kai noita nyt muitakin makaronivalmistajia kuin Myllyn Paras? Siis jos on oltava juuri sitä torvimakaronia...
Onneks mä syön gluteenitonta pastaa, ei vaikuta minuun tämä Myllyn Parhaan konerikko.
Kaikki ne pastat ja erilaiset suikerot on samaa shittiä eri muodossa!
Vierailija kirjoitti:
On kai noita nyt muitakin makaronivalmistajia kuin Myllyn Paras? Siis jos on oltava juuri sitä torvimakaronia...
Onneks mä syön gluteenitonta pastaa, ei vaikuta minuun tämä Myllyn Parhaan konerikko.
Vaan kun ne on ne muutkin makaronit nyt loppu. Meillä on neljä kauppaa lähellä ja kaikissa on nyt makaronit ja spagetit loppu ollu jo monta viikkoa. Muuta pastaa kyllä on, mutta en ala maksamaan viittä euroa kilo!
Tuolla minulla on kaapissa kolmisenkymmentä pussia makaroonia. Jos siis tarvitsen sitä niin sieltä otan.
1 pussi jäljellä. Viikonloppuna meni 2.
Tässä nähtiin, kannatti hamstrata. Mäkin oon vaan laittanut kaapin uumeniin, mutta niin ne sieltä löytyi.
Tallinnasta saa makaronia 50 centtiä pussi jos sitä tarvitaan