Bi-mies ja peppuvertailu
Hei bi-mies, olet nainut miestä ja naista peppuun-eroavatko fysiologiselta tuntumalta toisistaan. Vai onko anaali ihan sama, mutta fiilis henkilöön ratkaisee. Onko eroja vaikka miesten kesken ja vastaavasti naisten kesken enemmän kuin naisten ja miesten välillä ?
Kommentit (19)
Ihan samaa paskaa sieltä tulee molemmilta.
Miehen peppu on paljon tuikempi, eikä löysty panon aikana yhtä nopeasti kuin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Miehen peppu on paljon tuikempi, eikä löysty panon aikana yhtä nopeasti kuin naisen.
Ja mies nauttii oikeasti peppupanosta, koska hieroo mukavasti eturauhasen.
Olen nähnyt monet orkut ilman, että edes koskee kaluun..
Usean persepanon kokemuksella voin sanoa, että miehen perse on parempi.
Kakat maistuvat aika samanlaisilta, kun nuolee anusta.
Vierailija kirjoitti:
Usean persepanon kokemuksella voin sanoa, että miehen perse on parempi.
Miten se tuntuu erilaiselta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehen beba tosiaan napakampi ? Tollanen peppu-gasmi on tosiaan viä kokemati, mutta kuullu oon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisipa tämän itsekin kokea ;)
Ahh juuri vedin kalun pois miehen upeasta ja mahtavasti puristavasta pepusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt monet orkut ilman, että edes koskee kaluun..Saisipa tämän itsekin kokea ;)
Mielelläni tarjoaisin kokemuksen
Minäkin olen täällä tiukka neitsytpeppu pystyssä ja hieromalaite väristää jalkovälissä.
Tarviiko neitsytpeppu helpotusta
M Espoo
Elikkä onko ainoa ero sitten miehen eturauhanen ja sen tuntemukset ? Tuntuuko se jotenkin kullissa ? Ei naisen ja miehen anukset eroa että toisessa ois enemmän mutkia tai lihaksia ?
Mäkin voisin antaa neitsytpyllyni jonkun otettavaksi
An aali kirjoitti:
Elikkä onko ainoa ero sitten miehen eturauhanen ja sen tuntemukset ? Tuntuuko se jotenkin kullissa ? Ei naisen ja miehen anukset eroa että toisessa ois enemmän mutkia tai lihaksia ?
Minulla oli kyllä peppuseksiä rakastava tyttöystävä joka sai sopivassa asennossa voimakkaita anaaliorgasmeja (kyljellään lusikassa, polvet melkein tisseissä).
Runsaasti liukastetta käytettäessä se saattoi yllättäen kysyä "kummassa se nyt on?" niin että itsekin hämmennyin ja jouduin tarkistamaan. Eli ei miesten eturauhasnautinto poikkea naisten orgasmin tuottavista tuntemuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt monet orkut ilman, että edes koskee kaluun..Onko miehen beba tosiaan napakampi ? Tollanen peppu-gasmi on tosiaan viä kokemati, mutta kuullu oon
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt monet orkut ilman, että edes koskee kaluun..Onko miehen beba tosiaan napakampi ? Tollanen peppu-gasmi on tosiaan viä kokemati, mutta kuullu oon
Kyllä
Ei ole kuin se yksi aukko. Toinen muuttanee koko lantionseudun tuntumaa, koska jatkuuhan se naisen onkalo monta senttiä sisällekin.
Tuntuuko itse anus erilaiselta vai perspehmusteiden paksuus vaan muuttuu.