Onneksi mieheltä loppui loma
Kommentit (325)
Eläkeläismummut ihmettelevät miksi heitä palvelevilla virkailijoilla on hiukset kiinni ja vuoden päästä on naamakin vaihtunut.
Virastoissa on taas virkailijat vaihtuneet. Vuosi palkkatukea tuli täyteen.
Miksi virkailijoilla on nykyään kirppiskuteet ja tukka itse leikattu.
Kiharoita voi tehdä vessapaperilla, kun menet asiakas palveluun. Hallitus ottaa permanenttirahat pois.
Mä löysin kirpparilta halvalla bändipaidan, taidan laittaa sen valtion viraston asiakaspalveluun. Palkkatuesta ei kohta enää kerry ansiosidonnaista joten virastoissa ihmisillä on päällä mitä kirpparilta saa halvalla.
Työnantaja tulee sitten kauppaan maksamaan vaateostokset, jos ei pukeutuminen kelpaa.
Terveisiä kokoomukselle.
Hallitus lisää myös työmarkkinatukityötä 580 netto kuukaudessa ja kulukorvaus 9 euroa / työpäivä.
Eli työpaikoilla ei voi määrätä mitään pukeutumista eikä hiusten laittoa, kun ei makseta palkkaa eikä ansiosidonnaista enää.
M vedän kaupan värillä hiukset lilaksi, kun menen valtion virastoon tai kaupungin yksikköön tai yritykseen töihin.
Eikö esim. jossain kelassa bändipaita ja lila tukka ponnarilla ole hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä ei ole enää varaa kuulua kirkkoon.
Kirkollisverosta saa vapautuksen jos on vähävarainen
Jos johtajat valittaa ulkonäöstä niin vastaan, että senkun annat rahat vaatekauppaan ja parturiin erikseen. Palkkatukityöstä ei kerry enää ansiosidonnaista joten en käy parturissa, hiki voi haista, pitää säästää vesilaskussa ja pyykin pesussa.
Tuolla aiempana on linkkejä kuinka eläkkeitä maksetaan 34,9 miljardia ja eläkemaksut palkasta menevät nyt eläkkeellä oleville kotiin. Mutta eläkeläisten omistusasunnot on arvottomia, koska palkattomat työkokeilijat ei niistä maksa tulevaisuudessa euroakaan.
Valtion virastossa voi pitää samaa paitaa 4 kuukautta. Suomessa säästetään vesilaskuissa, ei ole enää rahaa mihinkään ansiosidonnaisiin ja palkkarahat säästetään työttömyysajan ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hallitus haluaa, että nykyiset työssäkäyvät ei käy enää parturissa?
Eläkeläiset jotka on kotona, niillä on rahaa käydä 😂😂😂😂😂
Koronan aikana vaimo opetteli leikkaamaan mun hiukset eikä ole tarvinnut sen jälkeen enää parturiin vaivautua.
Mä sain 6 kuukaudeksi töitä, mutta en mene parturiin enkä osta muuta kuin ruokaa, koska ansiosidonnaista ei enää kerry.
60 000 ihmistä kuolee vuodessa, heille voi mennä hautausmaalle sanomaan, että nyt parturiiin.
Kerro mummulle, että Espanjassa loppuu vesi, jos ei sada ennen syksyä. Rikkaat haluaa lentää lentokoneella ja saastuttaa
Espanja: kuumaa on ja vesi vähissä.
Eläkeläiset taitaa tulla pian maitojunalla kotiin.
Espanja: Emme voi enää olla Euroopan vihannestarha"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vesipula-piinaa-espanjaa-ja-se-voi-i...
Espanja joutuu varaamaan vesivarannot omalle kansalle jatkossa eli saamme sitten Suomessa ostaa talvella kotimaista kalliimpaa kurkkua ja tomaattia tai olla ilman.
Mahdetaanko saada edes hedelmiä?
Kohta hoikatkin lihoaa, kun eivät saa enää salaattia.
Palkkatukityöstä ei kerry enää kohta ansiosidonnaista. Virkailijat ei voi käydä parturissa, rahat pitää laittaa säästöön työttömyysaikaa varten.