Pelkään etten koskaan saa sopivaa miestä itselleni
Kommentit (29)
No, nauti sitten niistä asioista, joita sinulla on. Kaikkea ei ole kaikille. Älä ole katkera, älä ole itsekäs.
Mikään asia ei kuulu itsestäänselvyytenä juuri sinulle. Elämä ei ole joulupukin lahjakassi, josta kaikille on kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako deittisovellusta löytyy?
Miten usein pyydät miehiä treffeille niiden kautta?
1. Joku kerran vuodessa.
Nonni.
sun pitää hankkia 5 deittisovellusta ja käyttää niitä tunteja joka päivä.
Joka päivä tykkäät/matchaat/viestittelet miesten kanssa.
Sun ongelma on ollut laiskuus ja passiivisuus.
En halua laiskaa passiivista miestä, siksi haluan miehen joke tekee aloitteen.
Pitäisi ruusupuska kädessä sinne sinun kotiisi tulla treffeille pyytämään?
Olet kovasti erehtynyt! Ei maailma ole sinulle mitään velkaa. Kukaan ei tule sinua kotoa hakemaan.
Setä Munger joskus tokaisi:
"The secret to happiness is to lower your expectations."
Minulla on kaveri, jonka kateellinen luonne on estänyt hänet rakastumasta ja saamasta parisuhteen. Aina vertaa itseään muihin. Mitä muilla on, pitäisi hänenkin saada. Ei kykene rakastumaan ihmisiin sellaisina kuin ne ovat.
Viha ja epätoivo on muurina hänen ympärillään.
Vierailija kirjoitti:
"Olen tässä istunut perseelläni kotisohvalla, eikä sitä unelmien prinssiä vaan näy missään"
Missä voisi olla vika?
En ole ap, enkä ole edes sinkku, ja ymmärrän toki pointtisi. Mutta ei se silti kaikkien kohdalla niin mene, että kun vain yrittää, niin varmasti saa. Tunnen sellaisiakin naisia, joilla meni aktiivisetkin yritykset aina pieleen, koska he vain eivät olleet miesten melestä kiinnostavia. Eivätkä edes yrittäneet mitään suosittuja miehiä. Ja toisaalta, vaikka kuinka aktiivisesti etsisi, ei silti välttämättä löydä sellaista, jota voisi edes yrittää. Tunnen myös ihmisiä, joiden persoonassa ja sen myötä toiveissa on jotain niin erikoista, että sopivaa on vaikea löytää. Esim. yksi tuttu on uskovainen, mutta samaan aikaan hänellä on ajatuksia/arvoja, joita useimmat uskovaiset karsastavat. Tällöin käy niin, että uskovaisuus karkottaa osan ihmisistä, ja sitten ne muut ajatukset karkottavat ne uskovaiset.
Pyllytappi johon no kiinnitetty hopeinen näädän häntä?
Sinkkuna kauan tarkoittaa että olet todella nirso ja sinulle kelpaa vain ne komeimmat miehet. Itse olet varmaan tavis nainen ja ylipainoa 15 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen tässä istunut perseelläni kotisohvalla, eikä sitä unelmien prinssiä vaan näy missään"
Missä voisi olla vika?
En ole ap, enkä ole edes sinkku, ja ymmärrän toki pointtisi. Mutta ei se silti kaikkien kohdalla niin mene, että kun vain yrittää, niin varmasti saa. Tunnen sellaisiakin naisia, joilla meni aktiivisetkin yritykset aina pieleen, koska he vain eivät olleet miesten melestä kiinnostavia. Eivätkä edes yrittäneet mitään suosittuja miehiä. Ja toisaalta, vaikka kuinka aktiivisesti etsisi, ei silti välttämättä löydä sellaista, jota voisi edes yrittää. Tunnen myös ihmisiä, joiden persoonassa ja sen myötä toiveissa on jotain niin erikoista, että sopivaa on vaikea löytää. Esim. yksi tuttu on uskovainen, mutta samaan aikaan hänellä on ajatuksia/arvoja, joita useimmat uskovaiset karsastavat. Tällöin käy niin, että uskovaisuus karkottaa osan ihmisistä, ja sitten ne muut ajatukset karkottavat ne uskovaiset.
Oman menestymisen kannalta silti on ehdottomasti kannatavampaa yrittää olla aktiivinen kuin olle olematta. Etenkin jos on kuvailemasi kaltainen 'vaikeasti pariutuva'. Silloin varmasti kannattaa olla itse aktiivinen ja aloitteellinen. Koska muutoin parisuhteen löytämisen todennäköisyys jää väistämättä erittäin pieneksi. Mitä enemmän on verkkoja vesillä, sitä todennäköisemmin saa kalaa.
Ei, vaan sinä haluat nähdä miehen turvallisuuden riskinottokyvyn kautta. Haluat nähdä, pelkääkö mies naisia, vai pystyykö lähestymään sinua kuuntelematta naisten yleisiä betamaisuuteen sääteleviä ohjeita.