Mitä tekisit jos joku läheisesi hurahtaisi salaliittoteorioihin?
Tarkoitan näitä NWO, Illuminati, Hillary Clinton on satanisti, korona oli suunniteltu plandemia yms. juttuja.
Kommentit (68)
Suhtautuisin avoimesti erilaisiin ajatuksiin ja kuuntelisin millaiset perustelut henkilöllä on, ei kaikki aina ole salaliittoa, vaan täyttä totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa se on esoteerikollakin. Koet halua ja omaat uskallusta selvittää mitä tällä planeetalla oikeasti tapahtuu mutta ihmiset jotka eivät ole vaivautuneet mistään ottamaan selvää yimielisesti väheksyvät työtäsi ja pitävät sinua hulluna.
Mitä se selvää ottaminen on? Kattelet jotain epämääräisiä youtubevideoita?
Laaja yleissivistys on hyödyksi. Ainakin historia kannattaa tuntea hyvin. Se meinaan tuppaa toistamaan itseään.
Niin, esim. pandemioita on maailmassa ilmaantunut tasaiseen tahtiin, joten esim koronassa ei olisi pitänyt olla mitään kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Suhtautuisin avoimesti erilaisiin ajatuksiin ja kuuntelisin millaiset perustelut henkilöllä on, ei kaikki aina ole salaliittoa, vaan täyttä totta.
Itse olen yrittänyt näin tehdä, mutta ko henkilöt eivät ole osanneet vastata mihinkään lisäkysymyksiini tai oikeastaan edes perustella itse. Olen saanut vain jotain linkkejä "kato tuolta" tai "kysy tältä" kehoituksin.
Olisin iloinen. Sanoisin että tervetuloa kerhoon folioystävä ja tulepa teelle.
Kaikki läheiseni naureskelevat näille paranoidisille saduille. Muutos entisen olisi niin raju, että tietäsin läheiseni mielenterveyden romahtaneen, jos hän yhtä äkkiä alkaisi vannomaan noiden salaliittoteorioiden nimeen. Niinpä yrittäisin saada hänet psykiatriseen hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki läheiseni naureskelevat näille paranoidisille saduille. Muutos entisen olisi niin raju, että tietäsin läheiseni mielenterveyden romahtaneen, jos hän yhtä äkkiä alkaisi vannomaan noiden salaliittoteorioiden nimeen. Niinpä yrittäisin saada hänet psykiatriseen hoitoon.
Tuntuu oudolta, että jonkun erimieliset puheet voivat herättää noin voimakkaita tunteita. Oletkohan jotenkin henkisesti sairas kenties?
Onpa teillä tunkkainen mieli. Minusta on ainakin kiva kuunnella erilaisia teorioita ja maailmankatsomuksia. Kuka tietää mikä todellisuus edes on?
Olen pitänyt etäisyyttä ja lopettanut seuraamisen somessa.
Suurin osa ihmisistä ei halua herätä matrixista. Antakaa heidän nukkua.
Taas viikonlopun tyyliin nsatrollit komppaa toinen toisiaan. Vituttaako kun Snowden paljasti toiminnan 🤭
taidat olla itse huraahtanut evoluutioteoria-liittoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa se on esoteerikollakin. Koet halua ja omaat uskallusta selvittää mitä tällä planeetalla oikeasti tapahtuu mutta ihmiset jotka eivät ole vaivautuneet mistään ottamaan selvää yimielisesti väheksyvät työtäsi ja pitävät sinua hulluna.
Mitä se selvää ottaminen on? Kattelet jotain epämääräisiä youtubevideoita?
Laaja yleissivistys on hyödyksi. Ainakin historia kannattaa tuntea hyvin. Se meinaan tuppaa toistamaan itseään.
Niin, esim. pandemioita on maailmassa ilmaantunut tasaiseen tahtiin, joten esim koronassa ei olisi pitänyt olla mitään kummallista.
Totta, minunkin suvustani tämä rutto surmasi 90 prosenttia. Onneksi hallitus suojeli loppua sukua. Kävivät piikin ja ovat onnellisia.
Kiva jos nyt vaikka vanhemmat ymmärtäisivät plörönäplandemian eivätkä menisi aikanaan viidensiä piikkejä ottamaan...tai mahdollisesti lintunuhatikkuja, mikäli niitä nyt aletaan pakottaa
Mikä sitten on salaliittoteoria. Jotkut pitävät jopa lääketeollisuuden ylivaltaa salaliittoteoriana vaikka se on niin läpinäkyvää.
Ap, miten määrittelet salaliittoteorian?
Joillekin salaliittoteorioita ovat suunnilleen kaikki ikävät asiat joista YLE ja MTV ovat hipihiljaa
Vierailija kirjoitti:
Monesti salaliitotkin on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti salaliitotkin on totta.
Vinkkaatko vaikka 3 merkityksellisintä salaliittoa, jotka oli totta? Ihan vilpittömästi asia kiinnostaa.
Onko lisääntynyt kuolleisuus salaliittoteoria....Ja mikäli ei niin mistä se johtuu?Jos johtuu koronasta niin piikki ei toimi tai piikki aiheuttaa sen
Valitettavasti minun silmiini näyttää siltä, että nämä "omilla aivoillaan ajatelevat" ja "itse selvää ottavat" nielevät täysin kritiikittä kaiken minkä just niistä joistain youtubevideoista katsovat ja kuulevat.