Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini pyysi lapsensa synttäreille "seremoniamestariksi", miksi? En ole mitenkään lapsirakas

Vierailija
05.08.2023 |

ja omakin ainokainen on jo teini. Pitäisi jotenkin viihdyttää heidän lapsivieraita? Ja hänellä on kuitenkin puolisokin niin enpä oikein nyt ymmärrä rooliani tässä...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se äityli nyt vaan koettaa itse päästä helpolla. Oishan se hälle kivaa, kun vois vaan juoda kahvia ja syödä kakkua, kun JOKU MUU viihdyttää sitä kymmenpäistä kiljuvaa lapsilaumaa....

Vierailija
22/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa aatteli, että sinä voisit olla niin tyhmä ja höveli, että suostuisit moiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana, kysy siltä kaverilta, älä ulise täällä, olet ääliö.

Vierailija
24/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa aatteli, että sinä voisit olla niin tyhmä ja höveli, että suostuisit moiseen.

Eikä taatusti erehtynyt, ap öyhöttää täällä kun sen sijaan olisi kysynyt kaverilta suoraan. Viŧŧumainen tyyppi tämä ap.

Vierailija
25/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan karmealta, en suostuisi. Älä suostu sinäkään.

Vierailija
26/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siihen tarvitse olla lapsirakas mutta pitää osata heittäytyä lapseksi itse. 

No minua on lapsesta saakka syyllistetty liian vakavaksikin että vielä oudompaa...

Ehkä se tekisi hyvää sinulle päästä irti noista lukoista

Vierailija
27/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siihen tarvitse olla lapsirakas mutta pitää osata heittäytyä lapseksi itse. 

No minua on lapsesta saakka syyllistetty liian vakavaksikin että vielä oudompaa...

Ai että yhdet lastenkutsut ja niiden ohjelmanumerona toimiminen olisi apu persoonani muutokseen :) Palsta se ei koskaan petä

Vierailija
28/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että yhdet lastenkutsut ja niiden ohjelmanumerona toimiminen olisi apu persoonani muutokseen :) Palsta se ei koskaan petä

Jostain se aina alkaa. Tunnistan itse omasta elämästäni monta käänteentekevää kohtaa.

Vierailija
29/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta. En ole ikinä mennyt minnekään lastenkutsuille edes kääntymään. Ei todellakaan kannata mennä tuollaiseen paikkaan tuhoamaan korviaan.

Vierailija
30/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain se aina alkaa. Tunnistan itse omasta elämästäni monta käänteentekevää kohtaa.

Edes teoriassa tuo ei ole mahdollista koska en ole Suomessa ko. kutsujen ajankohtana (koska mulla on sitä omaakin elämää) ja muutenkin, kovastipa se MUN elämää muuttaisi kun rupeaisin kaverin heittopussiksi tekemään aina mitä tämä ikinä ehdottaakin. 

Valitsen edelleen päättää ihan itse elämästäni ja sen käänteentekevistä asioista.

Vierailija
31/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edes teoriassa tuo ei ole mahdollista koska en ole Suomessa ko. kutsujen ajankohtana (koska mulla on sitä omaakin elämää) ja muutenkin, kovastipa se MUN elämää muuttaisi kun rupeaisin kaverin heittopussiksi tekemään aina mitä tämä ikinä ehdottaakin. 

Valitsen edelleen päättää ihan itse elämästäni ja sen käänteentekevistä asioista.

Ehkä tosiaan parempi että jätät väliin jos noin sen koet. Itse menisin mielelläni jos vain pyydettäisiin enkä tuntisi itseäni "hyväksikäytetyksi".

Vierailija
32/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tosiaan parempi että jätät väliin jos noin sen koet. Itse menisin mielelläni jos vain pyydettäisiin enkä tuntisi itseäni "hyväksikäytetyksi".

Vastasin tuolle yhdelle vastaajalle joka ilmeisesti koki itsensä kaverini hengenheimolaiseksi jotka nyt pelastaisivat minut omalta itseltäni kutsumalla tällaisiin tapahtumiin. Toisaalta yksi vastaaja epäili kaverini ajatelleen minun olevan tarpeeksi tyhmä suostuakseni edellämainittuun. Hmm.

Vierailija
33/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa itse löhötä eli nakittaa sinulle kakaroiden kaitsemisen. Älä suostu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi