12 vuoden aukko CV:ssä?
Miten pystyy työllistymään? Eikö herätä työnanatajissa mitään kysmyksiä? Mitä on tehnyt tuon ajan?
Kommentit (7)
Mulla on 15 vuoden aukko mutta nyt maanantaina se katkeaa kun meen töihin tohon lähikoulun keittiöön,kuulemma jotain salaatin tekoa ja tiskausta eli aika helpoa mut ahistaa ihan helkutisti pitää varmaan ottaa pari pamii ennen kun meen sinne että pystyy olee.No sain sen kun Sisko on siellä duunis M36.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot mihin tuo 12 vuotta on mennyt ja työnantaja itse päättää mitä tiedolla tekee.
Entä jos ei kerro? Herättääkö luottamusta?
On lähinnä kolme vaihtoehtoa:
1) Hankkiutuu tutuksi työnantajan kanssa jolloin ei tarvitse cv:tä
2) Kouluttautuu lähihoitajaksi tai jollekin vastaavalle alalle missä työnantajien on käytännössä pakko palkata hakija vaikka cv olisi huono.
3) Rupeaa yrittäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 15 vuoden aukko mutta nyt maanantaina se katkeaa kun meen töihin tohon lähikoulun keittiöön,kuulemma jotain salaatin tekoa ja tiskausta eli aika helpoa mut ahistaa ihan helkutisti pitää varmaan ottaa pari pamii ennen kun meen sinne että pystyy olee.No sain sen kun Sisko on siellä duunis M36.
Hienoa, että menet. Tsemppiä.
Tee Video-CV. Se tulisi mielellään ladata myös kaikkiin sosiaalisen median kanaviisi, jotta selvästi ja kuuluvasti ilmoitat työnhakusi olevan käynnissä.
Kerrot mihin tuo 12 vuotta on mennyt ja työnantaja itse päättää mitä tiedolla tekee.