Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtautuisit tällaiseen viestiin?

Vierailija
04.08.2023 |

Luulin joskus erästä ystäväksi, koska niin hän sanoi, että olen hänelle tärkeä. Tässä ajan saatossa totesin ettei hän pidä mitään yhteyttä minuun, ja jonkin aikaa pidin yhteyttä häneen, kunnes lopetin. Poistin numeronsakin puhelimestani.
Nyt hän kuitenkin pyysi rukousta erään matkan järjestymisen vuoksi. Viesti oli kuin ketjurukouspyyntöviesti, ilman mitään henkilökohtaista kuten kuulumisten kyselyä tms. Pitäisikö tämmöisiin vastata, odotetaanko minun edes vastaavan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miltä sinusta itsestäsi tuntuu- Se toimintatapa on sopivin.

Olet loukkaantunut, niin ei sinun tarvitse ruveta miellyttämään. Voithan ilmaista, viestillä tai soittaa, että olet harmissasi, kun hänestä ei ole kuulunut mitään.

Ei kiertokirjeisiin tarvitse vastata, jos ei halua.

Ehkä hänellä on joku henkilökohtainen kriisi, kun rukouksia pyytää.

Tule esiin sieltä nurkasta- opastaisin sinulle. Nyt menet kaiken alle. Sinä olet arvokas.

Vierailija
2/5 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama yhden ystävän kanssa. Aina minä se, joka yhteyttä ottaa. Samoin siitä.

Hän sanoi, että hänelle riittää se tieto, että olen olemassa.

Loukkaannuin.

Nyt vuosien jälkeen, nähdään toisinaan - ja meillä on silloin mukavaa.

Me vaan olemme erilaisia.

Ilmaise kuitenkin oma toiveesi, niin se sinun tuttavasi tietää sitten sinun toiveesi.

Ei voi tietää, jos ei puhu.

Sitten sen näkee mihin suuntaan menee.

Pääasia on, että olet itse itsellesi uskollinen.

Sinun ystävyytesi on arvokas asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ajattelin kyllä jättää tuon ihmisen elämästäni, mutta mietin kuinka tehdä se fiksusti. Eli onko epäkohteliasta jos ei vastaa mitään? Onko teeskentelyä vastata rukoilevansa (rukoilen kyllä koska toivon hänelle vain hyvää) kun kuitenkin haluan vain unohtaa koko ihmisen?

Ap

Vierailija
4/5 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse tehdä mitään enempää fiksusti tms. Olet ollut hyvä kaveri, pitänyt yhteyttä ja ollut aktiivinen osapuoli. Sinun ei tarvitse millään tavalla tehdä enää mitään enempää miellyttääksesi tätä nk. ystävää. Jätä vain vastaamatta ja ottamatta yhteyttä ihan samoin kuin hänkin on tehnyt. Ehkä hän joskus herää/hoksaa/ymmärtää ja jos ei niin onhan siinäkin viestiä.

Vierailija
5/5 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on toki vastannut viesteihini. Tosin vain lähinnä, että väsyttää. Otin piiloviestinä, että haluaa olla rauhassa ja jätin rauhaan. Mutta on näköjään toipunut väsymyksestä kun ulkomaanreissuun lähdössä joten tuskin ollut niin väsynyt, ettei olisi jaksanut ottaa muuten yhteyttä. Ei vain ole jaksanut minua.