Onko kellään kokemusta, jos puoliso ei käy säännöllisesti tai huolellisesti suihkussa tai käytä deodoranttia ja haisee sen vuoksi?
Miten olet elänyt tilanteen kanssa tai oletko sietänyt sen? Minkä luulet olevan syynä tilanteeseen?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siedin melkein kolme vuotta. Alkuun selittelin itselleni, että toin miehen treffeiltä kotiini viikonlopuksi aika spontaanisti ja että tietenkään hänellä ei siksi ole kaikkia hygieniatuotteita mukanaan. Ajattelin hänenkin kärsivän tilanteesta mutta haluavan silti viettää kanssani aikaa, joten se oli tavallaan suloista. Kaiken lisäksi ajattelin tilanteen varmaan olevan hänelle jännittävä, joten laitoin pahaa hienhajua myös sen syyksi.
Hyvin pian kävi ilmi, ettei mies juuri hoida hygieniaansa muutenkaan. Kävi kyllä päivittäin suihkussa, mutta vain seisoi siellä ja veti sitten samat likaiset bokserit jalkaansa. Nyt laitoin sen syyksi, että häntä ei kai koskaan ole opetettu huolehtimaan hygieniastaan. Aloin aluksi huomaamatta ja sitten vaativammin ohjaamaan häntä pesulle, laittamaan deodoranttia, pesin pyykkivuoren kylpyhuoneesta.
Ei se tilanne siitä muuttunut. Mies tuli vain vihaiseksi, ja minulla taas kuoli kiinnostus koko mieheen, kun jouduin patistamaan häntä suihkuun, vahtimaan ettei hän laita likaisia vaatteita takaisin päälle, ja pyykkäämään, koska mies itse ei nähnyt tarpeelliseksi pestä puhtaita vaatteita.
Varmasti on sellaisiakin miehiä, jotka on mahdollista lempeällä koulutuksella saada huolehtimaan hygieaniastaan, mutta kaikki eivät kokemukseni mukaan vain välitä. He eivät käsitä, että likaiset alushousut haisevat, jos eivät miehen omaan nenään niin kyllä kaikkien muiden jotka samassa huoneessa ovat.
Miten kukaan nainen PYSTYY olemaan pahalle haisevan miehen kanssa? Miten se on edes mahdollista? Itse en pystyis. Eikö miehen huono hygienia ällötä niin että ei todellakaan tulis mieleen harrastaa sellaisen kanssa seksiä?
Mulle riittää jos kerran päivässä käy suihkussa. Tuoreen hien kestän itsellänikin eikä tarvitse olla hysteerinen, mutta todella turn off jos mies välttelee suihkua. Että miten ihmeessä tuollaisestakin voi joku kehittää vaikean asian..masennus voisi selittää, mutta silläkö se helpottaa ei hautuu omissa hajuissaan? Vähän sama juttu hampaiden pesun kanssa.
Olen kertonut miehelleni, että hän haisee kainalohieltä. Hän ei välitä.
Mä olen aika suorapuheinen. Joskus vaan mainitsin miehelleni kun makoilin hänen kainalossaan, että miten sun kainalot haisee jo nyt. Oli siis käynyt suihkussa ehkä 10 minuuttia sitten. Halusin että hän demonstroi minulle miten pesee kainalot ja laittaa dödöä. Arvatenkin se kainaloiden pesu oli huuhtaisu ja dödöäkin laittoi vaan yhden kerroksen. Kerroin miten itse toimin ja pyysin häntä kokeilemaan samaa. Nyt ei enää haise!
Hallitus leikkaa syksyllä joten suihkukäynneistä, pyykinpesusta ja saippuoista on vähennettävä.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus leikkaa syksyllä joten suihkukäynneistä, pyykinpesusta ja saippuoista on vähennettävä.
Meidän kaupungissa rikkaiden ja köyhien lapset on samassa koulussa. Tulee kihomato ja täi epidemiat ja rikkaiden lapset syö lääkkeitä, mutta kihomadoista ei päästä eroon, kun osalla perheistä ei ole lääkkeisiin rahaa.
En voisi edes harkita seurustelua.
Naisena sinun on huolehdittava siitä, että mies pesee esinahkansa ja sen alustan. Sinun tarvittaessa tehtävä se omin käsin
Eli joku tuoksuyliherkkä? Ei ole sellaista puolisona.
Vierailija kirjoitti:
Naisena sinun on huolehdittava siitä, että mies pesee esinahkansa ja sen alustan. Sinun tarvittaessa tehtävä se omin käsin
Varma, luja ote peniksestä ja esinahka täysin taakse. Kunnollinen vesipesu käsin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaupungissa rikkaiden ja köyhien lapset on samassa koulussa. Tulee kihomato ja täi epidemiat ja rikkaiden lapset syö lääkkeitä, mutta kihomadoista ei päästä eroon, kun osalla perheistä ei ole lääkkeisiin rahaa.
Meidän lapsella oli kihomatoja. Koko perheen olisi pitänyt syödä kihomato lääkekuuri, mutta vain 1 lapsista söi, kun se on kallis lääke.
Koulussa opet pohtii, miksi näistä kihomadoista ei päästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän lapsella oli kihomatoja. Koko perheen olisi pitänyt syödä kihomato lääkekuuri, mutta vain 1 lapsista söi, kun se on kallis lääke.
Koulussa opet pohtii, miksi näistä kihomadoista ei päästä eroon.
Kaikki perheet ei saa toimeentulotukea vuokralla, koska puoliso saa pientä palkkaa ja silloin ei saa muita tukia.
Kerran oli tapailukaveri 4 päivää luonani. Ei koko aikana peseytynyt lainkaan.
Nuorena x tytttöystävän kainalot haisivat joskus todella pistävältä hieltä töistä tultuaan. Aika inhottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Ex ei ikinä pessyt pilluaan. Heitin ulos.[/quote
Jos naisen alapää haisee parisuhteessa, syy on aina miehen, jonka pikkupippelissä elää väärä bakteerikanta. Miehellä sukuelimet ovat ulkoisia, helppo pestä. Naisella elimet sisäpuolella, joita ei voi pestä pesuaineilla. Esim. maitohappobakteerit ja emätinvoiteet auttavat, löytyy joka apteekista ilman reseptiä.
No eipä olisi kyllä suhteeseen asti ikinä edes edennyt jos miehellä olisi huono hygienia. Jos yhtäkkiä tapahtuisi tuollainen muutos niin varmasti sitten ottaisin mahdollisimman kauniisti asian puheeksi ja olisin kyllä hieman huolissani onko nyt tullut joku mielenterveysongelma kun ennen puhdas mies ei yhtäkkiä välitä hygieniasta.
Minulla haisee alapää vaikka pesen päivittäin. N40
Vierailija kirjoitti:
Minä suivaannuin kerran täysin ja pesin miehen peniksen, käskin kääntyä ympäri ja pesin perseenkin. Ajattelin, että olisi siitä oppinut, mutta ei.
Jos hikoilee poikkeuksellisen paljon, voi hikirauhasiin laittaa botuliinia. Yksi kaveri laitatti jo kauan sitten ja on laitattanut sittemminkin. Ei enää haise. Kyseessä nainen, joka tekee töitä lähellä asiakasta. Hän itse tiedosti hikoilevansa runsaasti ja hajukin häiritsi. Apu tuli botuliinista.
Rautakaupassa edelläni kassajonossa oli nuoripari, jonka miesosapuoli haisi ihan hirveälle hielle. Jo kaupassa kierrellessäni kiinnitin hajuun huomiota. Ohi mennessä pölähti väkevä hien haju. Samoin tuttavapariskunnan mies haisee välillä ihan hirveälle. Jopa heillä kotona esim. kangassohva haisee ja makuuhuoneen ohi ei tarvitse kuin kävellä, niin haisee hiki. En ymmärrä, miten tuota voi oppia sietämään. Itse olen aika herkkänenäinen.