Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suostuisiko kukaan nainen nuukan miehen kanssa treffeille Korkeasaareen ilmaispäivänä?

Vierailija
03.08.2023 |

Kahvit tietenkin mukaan termospulloon ja eväät reppuun.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nääh, nuukat miehet ei oikein sytytä.

Mikko Koivu on vapaa. Siltä saa miljoonan erossa.

Ei saa enää. Mikko ei toista kertaa kättään paskaan lyö. 

Vierailija
22/41 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako vuotta kesti päätyä kuvaamaan itseäsi tuolla adjektiivilla?

Oletko nuuka järjenkin puolesta ja itara tunne-elämältäsi? Sanavarastoa ainakaan ei ole tuhlattavaksi asti.

Pelkästään rahan suhteen. En pidä siitä, että rahaa törsätään turhuuksiin. On helpompaa säästää rahaa kuin tienata sitä kovalla stressillä töissä.

Eihän tuo ole nuukuutta, vaan normaalia järkevää rahankäyttöä. 

mIEs oSoItTaA aRvOsTaVaNsA nAiStA kÄyTtÄmÄlLä RaHaA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viime kesänä oman mieheni kanssa "treffeillä" korkeasaaressa ilmaispäivänä. Olin halunnut jo pitkään käydä korkeasaaressa ja kun sain tietää ilmaispäivästä, päätimme että pitää käyttää hyvä tilaisuus.

Vierailija
24/41 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin viime kesänä oman mieheni kanssa "treffeillä" korkeasaaressa ilmaispäivänä. Olin halunnut jo pitkään käydä korkeasaaressa ja kun sain tietää ilmaispäivästä, päätimme että pitää käyttää hyvä tilaisuus.

Minäkin kävin yksin, koska olen eläinten ystävä. Oli hieno päivä lokakuussa.

Ap

Vierailija
25/41 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eläinten ystävä? Ei ihan siltä kuulosta, kun vankilassa poissa luontaisesta elinympäristöstään olevia eläimiä haluat katsella. 

Vierailija
26/41 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Korkeasaareen pitäisi mennä ilmaiseksi? En kyllä lähtisi liian nuukan kanssa.

Vierailija
27/41 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eläinten ystävä? Ei ihan siltä kuulosta, kun vankilassa poissa luontaisesta elinympäristöstään olevia eläimiä haluat katsella. 

Siellä olevat eläimet ovat sellaisia, etteivät ne pärjäisi luonnossa.

Vierailija
28/41 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisivat pärjänneet oikein hyvin ennen kuin heidät aidattiin vankilaan. 

Vierailija
29/41 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä ihanat treffit :D 

Vierailija
30/41 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sinne kaapata luonnosta terveitä eläimiä. Ne ovat olleet loukkaantuneita, jotka eivät enää pärjäisi luonnossa. Jos Korkeasaareen tuodaan eläin, joka pärjää luonnossa yksin, se vapautetaan luontoon.

Vierailija
31/41 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itara mies ei kiinnosta.

Sen sijaan normaalin ja mukavan miehen kanssa lähtisin mieluusti treffeille Korkeasaareen ilmaispäivänä. Eväitäkään ei tarvi olla mukana, voin ottaa mukaan oman mehupullon.

Vierailija
32/41 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin.

Korkeasaari ei ole sellainen eläintarha, mitä ne ennen oli.

Iso osa eläimistä on pelastettuja, joita ei voi palauttaa luontoon.

Lisäksi Korkeasaari on mukana pelastamassa sukupuuttoon kuolemassa olevia lajeja, heidän eläinsairaalaansa unohtamatta.

Kannattaisi tutustua nykyajan laadukkaisiin eläintarhoihin.

Vierailija
33/41 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

oletpa pihalla. ei korkeasaaren eläimiä ole haettu luonnosta sinne vangeiksi.

Vierailija
34/41 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nääh, nuukat miehet ei oikein sytytä.

Mikko Koivu on vapaa. Siltä saa miljoonan erossa.

Ei saa enää. Mikko ei toista kertaa kättään paskaan lyö. 

Kuka sille ilmaiseksi piiaksi alkaisi?

Vierailija
35/41 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sinne kaapata luonnosta terveitä eläimiä. Ne ovat olleet loukkaantuneita, jotka eivät enää pärjäisi luonnossa. Jos Korkeasaareen tuodaan eläin, joka pärjää luonnossa yksin, se vapautetaan luontoon.

Osa eläimistä on myös joidenkin eläintarhan eläinten jälkeläisiä. Osa on entisiä pelastettuja lemmikkejä.

Vierailija
36/41 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu suostuisin hyvinkin, pitäisi vain tietää miehestä enemmänkin kuin sen että se on nuuka.

Jos kaikki muu natsaisi kohdilleen, mutta kaatuisiko treffit siihen, että ne ovat liian halvat?

Vierailija
37/41 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi riippua siitäkin, mitä nuukuus käytännössä tarkoittaa. Ja mitä ne "turhuudet" ovat, joihin ei saa rahaa mennä. Esim. itselle ulkona syöminen ja kahviloissa kahvittelu eivät ole turhuutta, vaan elämän pieniä iloja. En jaksaisi isäni kaltaista miestä, jonka mielestä pihvitomaatit ovat liian kalliita joulupöytään.

Vierailija
38/41 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuu'an ei nuukan.

Vierailija
39/41 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Proriteetit on pahasti pielessä, jos treffien ajankohta kanssani pitää päättää sen perusteella että kuluu mahdollisimman vähän rahaa. Olen säästäväinen itsekin, mutta tiedän milloin pitää keskittyä täärkeämpiin asioihin.

Lisäksi en hyväksy eläintarhoja. Ne pitäisi lakkauttaa kokonaan kaikkialta. Ei ole mitään syytä miksi ihmisten pitäisi päästä toljottamaan häkkiin suljettuja eläimiä.

Vierailija
40/41 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi riippua siitäkin, mitä nuukuus käytännössä tarkoittaa. Ja mitä ne "turhuudet" ovat, joihin ei saa rahaa mennä. Esim. itselle ulkona syöminen ja kahviloissa kahvittelu eivät ole turhuutta, vaan elämän pieniä iloja. En jaksaisi isäni kaltaista miestä, jonka mielestä pihvitomaatit ovat liian kalliita joulupöytään.

No eikös se nyt aika hyvin tule ilmi mitä käytännössä tarkoittaa, kun treffailuvaiheessa pitäisi tehdä vaikutus niin toinen päättää treffipaikan sen perusteella että on ilmainen. Ei voisi saada selvempää merkkiä ettei ole pihvitomaatteja tulossa tuonkaan miehen joulupöytään.