Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei koskaan kysy mitä minulle kuuluu tai miten voin?

Vierailija
03.08.2023 |

Kaikki hyöty otetaan kyllä irti, mutta ketään ei tunnu oikeasti kiinnostavan minä ihmisenä, mitä ajattelen tai miten voin? Niin yksinäinen, tyhjä ja arvoton olo. Aivan sama vaikka en olisi olemassa ollenkaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu?

Vierailija
2/9 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minultakaan kysy, vaikka sairastan. On sen sijaan soiteltu keskellä päivää omia kuulumisia, koska *en ole töissä ja mullahan on luppoaikaa*. Näihin vastaaminen loppui ihan juuri nyt. Ihmiset ovat kuvottavia, saastaisia hyväksikäyttäjiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa todelliseen elämään.

Vierailija
4/9 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minultakaan kysy, vaikka sairastan. On sen sijaan soiteltu keskellä päivää omia kuulumisia, koska *en ole töissä ja mullahan on luppoaikaa*. Näihin vastaaminen loppui ihan juuri nyt. Ihmiset ovat kuvottavia, saastaisia hyväksikäyttäjiä.

Todella ajattelematonta! Luulisi, että jos tietävät sinun sairastavan niin automaattisesti kysyisi, että miten voit? Ja kysyttäisiin, että jaksatko jutella jne. Minä ainakin kysyisin ensimmäisenä. Mutta todellakin, ihmiset ovat omituisen itsekkäitä nykyään ja tuntuu, ettei edes normaaleja käytöstapoja tai toisten huomioon ottamista enää ole. Itse olen havahtunut siihen, että minua käytetään ja on käytetty jo vuosia vain hyväksi usealla eri tavalla ihmisten tahoilta, joita olen luullut ystäviksi. Mutta, minä vain olen jatkuvasti antanut itsestäni paljon saamatta oikeastaan mitään takaisin. Eikä heitä kiinnosta minä ihmisenä ollenkaan. Olen joku hyödyke ja käyttöesine vain. Ja oikeastaan tätä on ollut elämässäni ihan aina lapsesta saakka eri ihmisten taholta, aina se sama kuvio.

-Ap

Vierailija
5/9 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä, ettei tämä aihe kiinnosta täälläkään ketään.

Vierailija
6/9 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit ja mitä sinulle kuuluu?

Vierailija
7/9 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu teille?

Vierailija
8/9 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhde on aina kahden kauppa. Jos jokin kaava tuntuu toistuvan kaikissa ihmissuhteissa elämän aikana, voi olla hyvä katsoa peiliin ja miettiä mikä omassa toiminnassani sen mahdollistaa että muut pyrkivät käyttämään hyväksi. Tai käydä terapiassa ottamassa selvää. Arvostatko itse itseäsi?

Vierailija
9/9 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa kyselemästä mitä heille kuuluu. He halusivat vain esitellä uhripisteitään ja otatte niitä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän