Voiko kaverini muka sanoa näin??
Kun hän sai vastikään toisen lapsensa,hän sanoi,että " mullahan oikeasti olisi kolme lasta..." kaikille.
Minä kuitenkin tiedän,että se " keskimmäinen" raskaus oli tuulimuna.
Voiko siis sanoa,et sen olisi kuulunut olla heidän keskimmäinen lapsensa? Tajuan kyllä tunnepuolen,mut kaverini ihan meinasi ihan todellisuudessa,ei tunteella.
Eikös tuulimuna tarkoita nimenomaan,ettei siellä edes ollut mitään vauvaa??
Kommentit (10)
Nyt en voi olla ajattelematta että kohdunulkoiseni sielu on jossakin rauhattomassa tilassa taivaan ja maan välillä =(
Syytä keskenmenoon en tiedä. Silti vaikka odotankin nyt toista syntyvää lastamme, niin onhan tämä mun kolmas raskauteni. Jos edellinenkin raskaus olisi mennyt loppuun saakka, olisi tämä pian syntyvä kolmas lapseni.
Jos joku mulle tästä alkaisi saivartelemaan, niin en varmaan mitään sanoisi, mutta mieleni pahoittaisin. Sydämessäni on pieni paikka myös sille menettämällemme lapsen alulle.
Sulla se raskaus olisi siis voinut mennä loppuun asti,mut syystä tai toisesta ei mennyt.
Tuulimunalla ei ole mitään mahdollisuutta edes mennä tiettyjä viikkoja pidemmälle,kun ei siellä ole mitään muuta kuin tyhjä ruskuaispussi.
on siis voinut olla myös tuulimuna. Keskenmeno oli spontaani, joten ei jäänyt tutkittavaa mistä syyn olisi selville saanut.
7.
Miten se eroaa muista keskenmenoista?
6. Uskon että jokaisen kuolleen vauvan sielu on taivaassa, ihan näissä tuulimunissa myös. Sinne ne pienet vauvat pääsee, meilläkin on 4 jo siell tallessa =)
Minulla on itselläni ollut tuulimunaraskaus. Ajattelen itse ainakin siitä, että se oli minulle lapsenalku siihen asti kunnes tuulimunadiagnoosi tuli. Ei ollut mitään syytä epäillä mitään muuta. Jälkeenpäin tietenkin tiedän, että minulla ei ollut sikiötä kasvamassa ja alkion kehitys oli lakannut ihan alkuvaiheissa, mutta sinä aikana kun olin raskaana, kuvittelin tietenkin niin olevan. Mielestäni Sinun kannattaa vaan suvaita ystäväsi ajatus, se raskaus oli hänelle todellinen ja se siitä.
Minä uskon että elämä alkaa hedelmöittymisestä ja silloin ihan alussa siellä on niitä ihmissoluja samoin kuin normaalistikin, ne vain lopettava kehittymisen tosi varhain.
Eli ystäväsi on oikeassa.
Vaikka tässä lasketun ajan aikaan mietinkin että näihin aikoihin se olis syntynyt.
Hyvä tietää! pidin kaverillenikin onneksi suuni supussa,enkä tietystikkään muutenkaan olisi loukannut sanomalla tuollaiseen mitään,mutta kieltämättä mielessä ajattelin,et onpas hän pielessä... Ja olinkin itse ;)
Näin ollen jokainen alkanut raskaus tuo maailmaan yhden ikuisesti elävän sielun lisää. Joidenkin matka täällä maanpäällä on vain TOSI lyhyt vain muutamia päiviä/viikkoja. Myös kohdunulkoiset, vaikka ne ei voiskaan koskaan kehittyä loppuun asti.