Miksi nyt tuntuu pahalta? Pura tähän oloasi :)
Kommentit (11)
ei tule edes käymään. Ei vaan tykkää ilmeisesti. Ei tiedä mun tunteista, kavereita ollaan oltu.
Tein juuri tuonne oman aloituksen kun en tätä nähnyt.
Olen huolissani rakkaan ystäväni jaksamisesta. Hänellä on valtavasti huolia päihteitten sekakäyttäjä-tyttärestään :(
Omassa sydämessäni oma paha olo; haluaisin miehen takaisin, mutta alan nyt tajuta, ettei näin tule koskaan käymään, vaikka yhteys välillämme on edelleen olemassa. Hänelle se on enemmän vain fyysinen yhteys. Surettaa, kun ei omia tunteitaan voi kontrolloida.
ahdistaa ja vituttaa. ja mitenkään en pysty tätä parantamaan.
Kun vaan voisi ottaa ja lähteä timbuktuun, eikä tulla koskaan takaisin.
Hyvä aviomies. Ja erittäin läheinen, hyvä ystävämies. Kumpaakaan en halua menettää ja tällä hetkellä kaikki onkin hyvin kun molemmat saan pitää, toinen on aviomies, toinen ystävä jonka kanssa ei mitään fyysistä. Henkistä sitäkin enemmän. Pelkään vaan, milloin menetän ystäväni, kun hän löytää rakkauden ja perustaa perheen. Ainakaan näin läheisenä tuskin välimme silloin säilyvät :-( Rakastan häntä niin paljon, hän on tukeni ja ymmärtäjäni, hänen kanssaan voin keskustella KAIKESTA, elämä on niin antoisaa kun hän on ystäväni. Oma mies on muuten tosi hyvä, mutta tämä keskustelupuoli on hänen kanssaan ihan toista kuin ystäväni kanssa.
olen 29 v ja 1 v pojan äiti. epätietoisus on kauheaa. ei tietoa onko levinnyt ja miten aggressiivinen on
ajoin miehen aamulla kotoa ja ei ole tullut takaisin. Tosin mun meuhkaamiselle oli syytä. Mut silti harmittaa. Mies parka silläkin varmaan paha mieli.
Haluaisin vain vähän tukea ja empatiaa enkä mitään lässytystä miten asiat voisi olla huonomminkin...
On niin vetämätön ja kipee olo. Ei huvita mikään.
Kakkosen kurjuus on kyllä kurjempaa. Siitä on täälläkin kokemuksia. Tsemppiä kakkonen.
Ongelmia parisuhteessa enkä jaksaisi enää yhtään...asioille olisi tehtävissä paljonkin mutta se vaatii miehenkin mukaan.
vastustuskyky on nyt häviämässä...parantumaton syöpä...