Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisitkö työtä ilmaiseksi, jos tekisit niin mitä työtä?

Vierailija
03.08.2023 |

Itse en oikein keksi mitään, mitä tekeisin ilmaiseksi, varsinkin , jos työtuntimäärä olisi esim. 30h/vk.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7-8kk vuodessa teen töitä elättien hyväksi. Keskimäärin työssäkäyvä tekee vajaan puoli vuotta työtään tienaamatta itse mitään.

Missä alalla olet sillä kyllä minun mieheni tienaa minunkin edestästäni kun olen työttömänä. Meillä on ihan hyvä elintaso. 

En ymmärrä kysymystäsi. Paljonko maksatte vuodessa veroja? Sano prosentti.

Vierailija
42/60 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytöeläintalolla voisin käydä vapaaehtoisena, tosin en 30h/vk, vaan sen verran mitä ehtisin ja jaksaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikaa eikä varaa tehdä ilmaisia töitä, työajasta on saatava palkkaa, en minä muuten tule toimeen. Vuokra ja muu eläminen on maksettava vaikka olisi ilmaistöissä, jostain muualta se raha on sitten revittävä jos hukkaisi aikaansa ilmaistöissä.

Vierailija
44/60 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tehdä jotain mielekästä esim. 10 - 15 tuntia viikossa. Olettaen että saisin ansiosidonnaista tai muuta toimeentuloa. Sellaista mitä en voisi saada palkallisena. Työ olisi mielekkäänä itse räätälöitävää ja jotain, mihin voi käyttää luovuutta.

Vierailija
45/60 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katujen ja luonnon siivousta

Pidän myös siivouksesta ja voisin putsata eduskuntaa, siellä törkyä riittää.

Kyllä niille ilmaistyövoima kelpaisi ja ne nostaisivat vain omia palkkojaan ja sopeutumisetujaan entisetäänkin. Mitkään säästötalkoot, yhteiskunnan velkaantuminen ja konkurssi, huonot ajat eivät kosketa niitä itsejään. Ja tämmöiset ovat muka kansan edustajia. Kukaan niistä ei ole koskaan ollut köyhyysloukussa sillä niin rikkaista perheistä ne tulevat sinne pullistelemaan. 

Eikö kansanedustajan pitäisi ensimmäisenä luopua palkankorotuksistaan ja muuhun kansaan eriarvoisista työttömyyskorvauksistaan ollen työttömänä samalla viivalla kuin tavallinen kansakin. 

Niiden työttömyystukiin eivät vaikuta niiden rikkaudet ja mitään töitä ei tarvitse hakea eikä olla työkkärin kanssa missään tekemisissä. Ne ovat laatineet itselleen ihan erilaiset työttömyyskorvaukset naurettavalla sopeutumisen nimikkeellä ja jättimäiset tuet. 

Minä en aio enää äänestää kun sillä ei voi vaikuttaa mihinkään ja hävettää kun köyhiltä viedään mitättömistä tuista ja ne itse eivät luovu mistään näyttäen esimerkkiäkään. Järkyttävän röyhkeetä touhua. 

Kukaan poliitikko ei suostuisi kokeilemaan mitä on elää 500 eurolla kuukaudessa vaikkapa vuoden ajan ja sitten kertomaan kuinka sillä pärjäsi kun sillä rahalla ei pärjäisi kukaan. Joutuisi käymään ruokapussijonossa. 

Ei tämmöisiä "Karpoja" ole enää suomen maassa joka näihin epäkohtiin puuttuisi. Ja hyödyttäisiköhän se mitään. 

Vierailija
46/60 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niille ilmaistyövoima kelpaisi ja ne nostaisivat vain omia palkkojaan ja sopeutumisetujaan entisetäänkin. Mitkään säästötalkoot, yhteiskunnan velkaantuminen ja konkurssi, huonot ajat eivät kosketa niitä itsejään. Ja tämmöiset ovat muka kansan edustajia. Kukaan niistä ei ole koskaan ollut köyhyysloukussa sillä niin rikkaista perheistä ne tulevat sinne pullistelemaan. 

Eikö kansanedustajan pitäisi ensimmäisenä luopua palkankorotuksistaan ja muuhun kansaan eriarvoisista työttömyyskorvauksistaan ollen työttömänä samalla viivalla kuin tavallinen kansakin. 

Niiden työttömyystukiin eivät vaikuta niiden rikkaudet ja mitään töitä ei tarvitse hakea eikä olla työkkärin kanssa missään tekemisissä. Ne ovat laatineet itselleen ihan erilaiset työttömyyskorvaukset naurettavalla sopeutumisen nimikkeellä ja jättimäiset tuet. 

Minä en aio enää äänestää kun sillä ei voi vaikuttaa mihinkään ja hävettää kun köyhiltä viedään mitättömistä tuista ja ne itse eivät luovu mistään näyttäen esimerkkiäkään. Järkyttävän röyhkeetä touhua. 

Kukaan poliitikko ei suostuisi kokeilemaan mitä on elää 500 eurolla kuukaudessa vaikkapa vuoden ajan ja sitten kertomaan kuinka sillä pärjäsi kun sillä rahalla ei pärjäisi kukaan. Joutuisi käymään ruokapussijonossa. 

Ei tämmöisiä "Karpoja" ole enää suomen maassa joka näihin epäkohtiin puuttuisi. Ja hyödyttäisiköhän se mitään. 

Tämä! Hyvin sanottu jaa niin totta.

Vierailija
47/60 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

panohommia

Vierailija
48/60 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin ja teen. Taideala. 

Vierailija
49/60 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin kengänkuvia takamuksille kaikille, jotka tulevat tänne uskoen, että ovat oikeutettuja elämään ilmaiseksi ilman vastiketta eli työtä.

Vierailija
50/60 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin käydä laulattamassa vanhuksia jossain hoitokodissa. Voisin myös käydä pitämässä seuraa ja juttelemassa kotona asuvien mummojen ja papparaisten kanssa. Mielummin tuollaista kuin että nyt käyn istumassa työpajalla kuntouttavassa tekemättä mitään 2x4 tuntia 9 euroa päivässä.

Vierailija
51/60 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin käydä laulattamassa vanhuksia jossain hoitokodissa. Voisin myös käydä pitämässä seuraa ja juttelemassa kotona asuvien mummojen ja papparaisten kanssa. Mielummin tuollaista kuin että nyt käyn istumassa työpajalla kuntouttavassa tekemättä mitään 2x4 tuntia 9 euroa päivässä.

siis 8h viikossa.

Vierailija
52/60 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa äänestää, mutta ei noita valtapuolueita, vaan jollekin pienelle puolueelle antaa äänensä, että se on ikäänkuin pois valtapuolueilta. Valitettavasti noiden riistäjäpuolueiden, kuten kokoomuksen äänestäjät, ovat ahkerimpia äänestäjiä, joten niille täytyy olla vastavoima ja äänestää jotain muuta puoluetta.

Vierailija
53/60 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tehdä nykyistä työtäni ilmaiseksi, sillä minulla on aika hyvä työkyvyttömyyseläke. Mutta on sekin ihan mukava, kun tulot ovat yhteensä 5 - 6 tonnia kuukaudessa puolipäivähommissa.

Vierailija
54/60 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vastuu omasta elämästäsi ja ala äänestää Kokoomusta. Pian saatat olla tukevasti keskiluokkaan kuuluva voittaja.

Vierailija
55/60 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisin vanhuksia. Se ei ole trendikästä ja kiinnostaa harvoja. Useimpia kiinnostaa trendikkäämmät auttamisen kohteet, muotitietoisia kun ovat. Mutta useimmista meistä tulee vanhus, yksinäinen vanhus joka kaipaa seuraa ja apua. He ovat luoneet tämän maailman ja yhteiskunnan meille, jota me parhaamme mukaan yritämme rappeuttaa ja tuhota.

Vierailija
56/60 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin kengänkuvia takamuksille kaikille, jotka tulevat tänne uskoen, että ovat oikeutettuja elämään ilmaiseksi ilman vastiketta eli työtä.

Niin, sen me kyllä tiedämme, että ilmainen työ kelpaa kaikille työnantajille. 

Jos, sinua ei kiinnosta tehdä töitä ja olet katkeroitunut työttömistä ilmaistyöntekijöistä niin jää työttömäksi, jos se on sinun mielestäsi mukavaa.

Itse saan ansiosidonnaista ja asumistuen, asumistuki 153 e/kk. Muuta tukea ei heru enkä ole hakenutkaan.

Ilmaista työtä teen, mutta en kerro mitä. En edes oattaisi siitä ns. ilmaisesta työstä mitään.

Jos yhteiskunnalla ei ole tarjota työtä, on sen maksettava työttömälle ettei kadut täyttyisi asunnttomista, kerjäläisistä, kuo ll eista, rikollisista.

Vierailija
57/60 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisin vanhuksia. Se ei ole trendikästä ja kiinnostaa harvoja. Useimpia kiinnostaa trendikkäämmät auttamisen kohteet, muotitietoisia kun ovat. Mutta useimmista meistä tulee vanhus, yksinäinen vanhus joka kaipaa seuraa ja apua. He ovat luoneet tämän maailman ja yhteiskunnan meille, jota me parhaamme mukaan yritämme rappeuttaa ja tuhota.

En odottanut että joku mainitsee tämän vaan olin surullinen kun tuli niin paljon kommentteja kuinka moni olisi valmis ilmaiseksi hoitamaan eläimiä mutta ei lähimmäisiä.

Vierailija
58/60 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota vastuu omasta elämästäsi ja ala äänestää Kokoomusta. Pian saatat olla tukevasti keskiluokkaan kuuluva voittaja.

Sarkasmi on vaikea laji.

Vierailija
59/60 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En odottanut että joku mainitsee tämän vaan olin surullinen kun tuli niin paljon kommentteja kuinka moni olisi valmis ilmaiseksi hoitamaan eläimiä mutta ei lähimmäisiä.

Hoidan kyllä oman suvun vanhuksia sen verran kuin pystyn. Mutta karu totuus on että suurin osa vanhuksista ei ole mitään pullantuoksuisia yksinäisiä mummoja jotka kaipaavat kahviseuraa. Moni vanhus on aika tympeä, jopa aggressiivinen tai puhuu rasvaisia ja r*sistisia juttuja. Ihminen ei yhtäkkiä muutu mukavaksi ja leppoisaksi tullessaan vanhaksi, välillä käy päinvastoin. En ole muutenkaan sosiaalinen ihminen ja ihmisten kanssa oleminen vie energiaa, sitä tulee jo töissä tehtyä paljon. Eläinten kanssa työskentely ei ole samalla tavalla kuormittavaa. Moni näistä eläimistä on myös heitteillä juuri niiden vanhusten takia. Kun kyllähän kissojen pitää maalla saada vapaana juosta ja sisarusten lisääntyä keskenään. Niin paljolta kärsimykseltä olisi säästytty jos nämä vanhukset vaivautuisivat edes leikkauttamaan lemmikkinsä. Mutta suhtautuminen eläimiin usein on mitä se on... Eläimet on tähän syyttömiä ja moni kuolee tuskallisesti ilman vapaaehtoisia.

Vierailija
60/60 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen työ ei ostovoimaa kasvata.