Tekisitkö työtä ilmaiseksi, jos tekisit niin mitä työtä?
Itse en oikein keksi mitään, mitä tekeisin ilmaiseksi, varsinkin , jos työtuntimäärä olisi esim. 30h/vk.
Kommentit (60)
Tekisin, mutta en kenelle tahansa. Tuttaville talkoilla ja vastavuoroisesti.
Riippuu mikä lasketaan työnteoksi. Olen tehnyt vapaaehtoistyötäeläinyhdistyksessä ja ollut sijoituskotina populaatiokissoille. Vapaa-ajalla harrastan maalaamista ja olen antanut teoksia ilmaiseksi lähipiirille, olen jopa tehnyt toiveenmukaisia teoksia ilman maksua. En laske sitä ilmaistyöksi koska kyseessä on harrastus jonka tekemisestä nautin ja jota tekisin muutenkin. Voisin hyvin tehdä jotain järjestötyötä itselle tärkeän asian parissa ilmaiseksi.
Huippumallien tissi ja pakarahierojaksi voisin ruveta
Kiertäisin tutustumassa hotelleihin ja ravintoloihin ympäri maailmaa.
Tein tätä aiemmin ja sain jopa palkaa. Tekisin ilmaiseksikin!
Tekisin taidetta jos sen kulut ja elämisen kulut koko perheeltäni katettais muuten. Esim kuten jo mainittiin olisin rikas.
Panisin 20v tiukkoja pimuja ihan ilmaiseksi.
Teen vapaaehtoistyötä eli kyllä voin tehdä töitä ilmaiseksi. Ehtona on se, että voin itse määritellä mitä teen ja milloin. Olen ollut vapaaehtoisena muun muassa erilaisissa tapahtumissa sekä vanhusten ystävätoiminnassa.
Jollain pitää elää eli en. Jos tuon päälle pitäisi jaksaa 40h työviikkoa niin ei kiitos. Mä en ihan hiffannut varmaan tätä kysymystä.
Vapaaehtoistyötä yli 20 vuotta. Paremminkin mennyt kuluja siitä.
Ehei ei ei. Työväenliike on tehnyt kovasti töitä työläisten oikeuksien ja palkkojen eteen. Nyt ei ole oikea hetki siirtyä ajassa taaksepäin ilmaisorjatyön ja kommunismin mustaan aukkoon. Eteenpäin.
Voisin suunnitella sisustuksia, maalata tauluja, toimia tutkivana toimittajana, kirjoittaa, tehdä elokuva- ja kirja-arvosteluja ja sillointällöin hoitaa kukkia.
Voisin seurata järven pinnan nousua ja laskua sekä ilmoittaa lukemat eteenpäin.
7-8kk vuodessa teen töitä elättien hyväksi. Keskimäärin työssäkäyvä tekee vajaan puoli vuotta työtään tienaamatta itse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Panisin 20v tiukkoja pimuja ihan ilmaiseksi.
Voithan ne mällisi purkittaa ja luovuttaa spermapankkiin pelkän lapsen haluaville naisille.
Miksi tiukka. Onko niin pieni työkalu.
Voisin mennä lammaspaimeneksi jonnekin useista Suomen luontokohteista. Siellähän niitä lammaspaimenviikkoja on haussa.
Teen eräoppaan hommia vapaaehtoisena paikallisessa Latuyhdistyksessä. Ihan samoja hommia jotkut tekevät rahasta, vetävät kursseja ja tapahtumia. Vapaaehtoisena minulle maksetaan kulut ja saan raahattua laiskan hanurini välillä ulos minäkin.
Vierailija kirjoitti:
7-8kk vuodessa teen töitä elättien hyväksi. Keskimäärin työssäkäyvä tekee vajaan puoli vuotta työtään tienaamatta itse mitään.
Missä alalla olet sillä kyllä minun mieheni tienaa minunkin edestästäni kun olen työttömänä. Meillä on ihan hyvä elintaso.
Vierailija kirjoitti:
Katujen ja luonnon siivousta
Pidän myös siivouksesta ja voisin putsata eduskuntaa, siellä törkyä riittää.
Ei työtä voi tehdä ilmaiseksi, työstä maksetaan palkkaa.
Katujen ja luonnon siivousta