Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen syönyt kamalan paljon kaksi päivää. Päätin lopettaa ainaisen laihduttamisen.

Vierailija
02.08.2023 |

En jaksa enää sitä, että en syö mitään ja sitten syön viikon päästä paljon. Tai edes sitä, että syön säännöllisesti koko ajan ja lasken kaloreita.
En jaksa enää tätä.

Nyt tuli retkahdus taas. Eli olen syönyt vapailla paljon eli pizzaa, makkaraperunoita, leipiä, suklaata, kakkua, ihan kaikkea mahdollista. En edes muista mitä kaikkea olen syönyt.
Paljon kuitenkin.

Päätin nyt sitten, että lopetan koko homman. Hyväksyn kehoni tällaisenaan ja syön mitä syön.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin. Lopetat sen itsellesi valehtelun ja maailma pelastuu

Vierailija
2/3 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin päätin syödä vaan niin paljon kuin napa vetää. Jos löytäisi sitten vaikka miehen jolle kelpaa sellaisena kuin on. Ei vissiin ollut tarpeeksi läskejä vielä karkottaakseni edellisen heti alkuunsa. Ei, se huoli ja rupesi sitten solvaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en jaksanut olla enää sairaalloisen lihava vaan päätin tehdä pysyvän elämäntapa muutoksen. Hain ja sain apua ja muutin ruokavalioni, annoskoot ja ruokarytmini. Koko 52 muuttui kokoon 40, koko xxxl kokoon S tai M. 30 lihavaa vuotta takana. En ikinä enää halua samaan jamaan kuin missä olin. Minäkin olin viimeiset vuodet ajatellut että tulen olemaan lopun ikääni lihava ja peli on menetetty. Elin käytännössä pelkillä herkuilla. En tehnyt päätöstä yhdessä yössä vaan kypsyttelin asiaa muutaman kuukauden. Sen jälkeen oli motivaatio vahva ja on edelleen. 2 vuotta nyt takana tätä uutta elämää. En kärvistele, syön myös herkkuja mutta en päivittäin ja määrät maltillisia. Elämä on aika mukavaa nyt. Liikkuminen ja toiminnallisuus parantunut ja itsetunto parantunut. Luulin olleeni ihan sinut itseni ja kilojeni kanssa, mutta jälkeenpäin tajuan että tein itsestäni ja painostani pilaa ja vähättelin itseäni.