Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaava sinkkunaisille joilla 3 naista löysi 30 päivässä unelmien poikamiehen

Vierailija
02.08.2023 |

Voiko sinkkunainen oikeesti valita ja saada itse haluamansa miehenmut ei pelkästään jonkun miehen vaan unelmamiehen ja AIDOSTI tunneyhteydellä JA 30 päivän sisällä et ei mee ikuisuutta?

Vai onks tällanen ihan vaan huuhaata ja pelaamista???

Mulle itelleni3 naista muutti tän kaiken mun silmissä ja mä opin niiden kautta et täs on se miten se tapahtuu ja siin on 4 vaihetta

#1 Aloitusvaihe = henkilökohtaisuus + kysymykset + huumori
#2 Kiinnostusvaihe = huumori + flirtti + validaatio
#3 Vibing-vaihe = molempien tunteet alkaa nousemaan ja se tapahtuu tunnetason kommunikaatiolla ns. me-kehyksen sisällä
#4 Kvalifiointi eli sen varmistaminen et
1. mies on emotionaalisesti saatavilla
2. ettei miehessä oo mitään punasia lippuja joita pitäis varoo
3. myös et päästään vähän pintaa syvemmälle et täs on edellytykset oikeelle tunneyhteydelle.

Ja mä luulin ennen et kaikki tällanen on vaan pelaamista. Mut se ei oo.
Ja mä haluun sanoo kiitos naisille koska ne avas mun silmät näis asioissa.

Mä oon ex 27-vuotias neitsyt, mä oon valmentanu näitä juttuja nyt 11 vuotta ja mul on 2 tavoitetta:
1. se et kukaan ei enää joudu käymään läpi sitä mitä mä kävin läpi
2. se et mä haluun näyttää koko Suomessa sinkkunaisille miten miehiin saa ihan oikeen tunneyhteyden. Iso tavoite mut nyt lähdetään tähän projektiin täysillä ja katotaan mitä me saadaan aikaan

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 naista

-------------

Mut miten se tapahtuu, eli miten sä voit naisena oikeesti tehdä ja oppii nää asiat? Mä olin 2016 Jenkeissä ja Kanadassa, me vedettiin siellä tunnetaitoseminaareja ja henkilökohtasia valmennuksia jne ja mä olin tehny tätä joku 3 vuotta siinä vaiheessa.

Siin tuli Chicagossa nää 3 naista puhumaan mulle. Ja niillä oli ISO ongelma:ne mietti et välittääks miehet vaan ulkonäöstä ja haluuks miehet vaan seksiä…ja siin oli taustalla tosi vaikeita juttuja miesten kaa ja ne oli tosi masentuneita. Ne kysy et voisiks mä auttaa niitä. Ja nyt sit MULLA oli ongelma. Ja mä mietin ehkä vähän samaa ku säki, et no voiko MIES valmentaa tällasia asioita naisille?

Ja mä kerroin sen et mä en oo ennen paljoo valmentanu naisia. Mut nää naiset oli nähny mun vetävän muita valmennuksia ja ne lähti tähän mukaan ihan täysillä. Ja siin kävi sit niin et nää kaikki naiset löysi 30 päivän aikana uuden suhteen JUST sellasen miehen kanssa ketä ne ite oikeesti halus. Ja se tapahtu sen kaavan kautta minkä mä aion täs videossa kertoo. Ja se oli mulle silmiä avaava kokemus. Mä tajusin et hei, naiset pystyy ihan itse lähestymään ja luomaan tunneyhteyden miehen kanssa.

Framework: miten se toimii?

---------------------------------------

Eli…naiset voi todellakin löytää ja saada sellasen miehen kenet ne haluu. Täs on tää juttu. Viehätys ja deittailu etenee vaiheissa…sama ku jossain vaiheessa voidaan harkita vaikka lapsia ja naimisiin menoa…mut ennen sitä on ihan alkuvaiheet ja tässä on ekat 4 vaihetta, millä sä pääset sinkkunaisena alkuun. 

1. Aloitus 2. Kiinnostus 3. Vibing 4. Kvalifiointi

Eli #1 aloitus-vaihe... lähesty itse. Mä tiedän et tää voi tuntua aika pelottavalta et jos pitäis ite olla se joka lähestyy, mä tiiän mua pelotti joskus alottaminen niin paljon et mul ihan oikeesti ahdisti rinnassa asti…Mä avaan tän kaiken täs ihan lähitulevaisuudessa mut täs on se peruskaava aloitttamiseen ja sen uskaltamiseen 

1. Ota mies pois jalustalta - mies ei oo koskaan sua ylempänä 

2. Sä olet valitsija - sä et oo epätoivoinen, sä oot rohkee, sä oot valitsemassa sellasen miehen ketä SÄ haluat ja kelle sulla on paljon annettavaa 

3. Asiat ei tapahdu “omalla painollaan” - älä jättäydy pelkän tuurin varaan, vaan mee ja ota ne ohjat omiin käsiin. 

Vierailija
2/7 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut nyt sit ku sä alotat, tää on se alotuskaava: henkilökohtaisuus + aitous + huumori 

1. Sano jotain henkilökohtaista joka koskee just tätä miestä, esim sen kuvista somessa 

2. näytä aidosti rivien välissä et oot kiinnostunut - muuten mies ei tiedä miltä pohjalta ollaan liikkeellä…ei mitään vaikeesti tavottelemista tai muita feikkijuttuja 

3. tee siitä jutusta sun omalla huumorilla rentoa tai hauskaa - älä stressaa siitä et mikä ois “tarpeeks hauskaa”, ihan vaan rento positiivisuus riittää. 

Jos tää onnistuu ni kaikki nää yhdessä aiheuttaa miehessä ekan sellasen pienen tunnereaktion et “oho kukas tää on”. Ja sä haluut et sille miehelle tulee sellanen pieni viba susta heti et “okei täs vois olla jotain”.

Ja tässä on 3 esimerkkiä, eli joitain konkreettisia asioita mitä sä voit sanoa helposti ekana viestinä esim netissä mut sama periaate toimii myös livenä. Nää on tietenkin vaan esimerkkejä eli muista aina sun oma aitous eli sun ajatukset-sanat-teot samassa linjassa sellasena kuka ja mitä just SÄ olet.

1. Tää sun kuva on ihan sika hyvä [valitse joku tietty kuva + jos haluat kerro lyhyesti miksi tykkäät siitä]. Sul on muutenki oikeest tosi hyvii kuvii. Jos pyydän kiltist ni näyttäsiks sä mulle sun seuraavan kuvan ennen ku postaat sen kaikille muille…

2. Hei mul tuli mieleen kun sä puhuit täs sun matkasuunnitelmista [tai jokin muu asia x]. Ku sä oot nähny jo ton [joku asia mikä liittyy kuvaan] ni mikä ois iha eka juttu mikä sul tulee mieleen mihin lähtisit just nyt jos pääsis?

3. Tiiäks mä olin just kävelyl luonnossa ja mä näin tän sun kuvan mis oot luonnossa. Saaks mä kysyy et onks sul joku lempipaikka luonnossa, mikä tuntuu susta jotenki aina sillee tietyl taval hyvältä jos tiiät mitä meinaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit #2 eli kiinnostus-vaihe. Ja kiinnostus tarkottaa ekaks sitä et mies mieluummin puhuu sulle kuin ei puhu sulle. Ja et se mies lähtee itse aktiivisesti puhumaan sulle takas eli on kiinnostunut. Se ei tarkota vielä ihastumista, vaan ihan vaan ekaa kiinnostusta. 

Ja se tulee sellasella yhdistelmällä kuin huumori + flirtti + validaatio.

Tässä on 3 esimerkkiä mitä sä voit sanoa kiinnostusvaiheessa:

1. Hei söpönaama. Mä haluaisin tietää lisää siit et ku sä oot niin hyvä [asia x mistä puhuttu ennen tai mikä on miehelle tärkeää, jos et tiedä, ota selvää], ja mikä sua kiehtoo siin niin paljon?

2. Hei saaks mä sanoo sul jotain oikeesti. Sun huumori on jotenki vaan nii aitoo ja naurattaa mua aina niin paljo. Miten susta tuli salasesti joku suomen söpöin stand-up koomikko joka saa mut nauraa ja vähä jotain muutaki 😉?

3. Tiiäks sä mä tykkään miehestä kellä on tyyliä [siisti kuva miehestä joka validioi hänelle sen miltä hän näyttää jos sellainen on saatavilla = visuaalinen vahvistus sanomallesi]…ja ei sillä et myöntäisin mitään mut mä tiiän yhen miehen kuka osaa pukeutua…melkein yhtä hyvin ku mä 😘

Sä näet et nää on samantyylisiä kuin alotuksetkin, mut nää jatkaa sitä juttua eteenpäin ja näyttää sitä et tää on ns. man-to-woman freimi, eli selkeesti naisen ja miehen välinen juttu eli haetaan vähän sitä kipinää. Ja jos tässä vaiheessa mies on mukana jutussa ni sä kyl tiedät et mies on ainaki lähtökohtasesti kiinnostunu susta. Tietysti taas muista et esimerkit on vaan esimerkkejä, nää EI oo tarkotettu repliikeiks vaan ainoastaan havainnollistamaan tätä.

Vierailija
4/7 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit #3 eli vibing-vaihe. Eli eka sellanen alun tunneyhteys. Eli alussa ku alkaa ekaa kertaa tuntuu siltä et “hei tässähän on oikeestaan aika kiva fiilis”. Ja tätä sanotaan ns. “meidän väliseksi” kommunikaatioksi. Eli se et ainoa syy miks vaihdetaan sanoja on se et tuntuu molemmista hyvältä ja yhteisesti. Aiheilla ja sanoilla ei sinänsä oo väliä. Ja melkein mitä vähemmän logiikkaa et olis joku just tietty aihe mistä puhutaan. Mut se millä ON väliä on se et siinä on sellanen viba et “me puhutaan mluta-sulle, tää tapahtuu meidän välillä”. 

Ja täs on 3 esimerkkiä vibingista. Ja taas tietysti sama asia, nää ei oo repliikkejä vaan ihan vaan esimerkkejä.

1. Hei komistus, mä en tiiä mitä teet mut sun positiivinen asenne tarttuu aina jotenki muhun nii helpolla 😂. Miten sä pysyt niin energisenä ja iloisena vai puhuks mä vaan ihan omiani 🤭

2. Mä olin just tos sun suosittelemas [asia tai paikka x] tänään (*kysy edellisellä kerralla joku juttu kokeiltavaksi mikä on miehen mielestä siistiä) ja vitsi se oli hyvä! Mun pitää näköjää varoo ettet sä pääse viemään mua ihan miten vaan…

3. Moi hassu! Mä ajattelin tänään et joku kävelylenkki vois kuulostaa tosi houkuttelevalta. Lupaaks et oisit kiltti mulle jos mä pyytäsin sua joku päivä käymää…?

Vierailija
5/7 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit ennen ku ollaan lähdössä pidemmälle ni #4 eli kvalifiointi-vaihe, eli 2 juttua: 

1. tsekataan nyt vähän ettei miehessä oo mitään selviä punasia varotuslippuja JA

2. luodaan vähän sellasta syvempää tunneyhteyden alkua et ei tää oo ihan vaan pintaraapasua vaan mennään jo vähän pintaa syvemmälle. 

Toki jo ennenki tätä VOI lähteä treffeille koska vaan mut tää on se vaihe millä pohjustetaan sitä et miten todennäköstä se on et treffit ja muutenki tää juttu menee hyvin. Tosi usein tulee huonoja treffejä ku ei oikeesti oo pohjustettu oikein mitään ja sit tuntuu siltä et “ei vaan ollu kemiaa”. Eli lähdetään ottaa vähän selvää miehen arvoista ja millä tavalla mies suhtautuu eri asioihin ja miten ne sopii yhteen sun kanssa ja ehkä saadaan vähän syvempää keskustelua aikaseks. Ja syvälliset keskustelut on yleensä itsessäänki tosi miellyttäviä monen naisen mielestä mut siitä on myös hyötyä. 

Eli täs on 3 esimerkkiä kvalifioinnista.

1. Hei kato mitä mul tuli vastaan [laita kuva/artikkeli/tms missä mies on tehnyt jotain selkeästi väärää]. Mitä sä kelaat tosta…mä en ees ihan tiiä…miten tos sun mielestä pitäis reagoida? [sitten voit kysellä lisää miten mies suhtautuu parisuhteen erilaisiin rajoihin/sovittuihin asioihin kuten yksiavioisuus tms]

2. Hei tsekkaa tää [laita kuva/artikkeli missä mies valehteli olevansa sinkku nettideittailussa tai joku tutkimus tms missä näkyy tilastoja että jopa 30-50% ihmisistä saattaa olla nettideittailussa varattuja]. Mitä sä kelaat tosta…näyttää aika hullulta musta hahah? [sitten voit 2-4 viestiä myöhemmin kysyä suoraan että “ethän sä oo varattu…sori ku mä kysyn suoraan mut ihan vaan varmuuden vuoks 🙈😅”]

3. Hei ku meil on tällee tosi samanlainen huumorintaju… Ni mä halusin kysyy sulta vähän tällee syvemmin et mitä sä mietit, pysyyks sun mielestä huumori yleensä helposti mukana pidemminkin vai miten ja et kuinka tärkeetä huumori on sulle suhteessa? [sitten voit puhua vähän lisää siitä et miten sä ajattelet suhteen arkea rennon huumorin ja yhdessäolon kautta ja kysyä mitä mies ajattelee siitä]

Vierailija
6/7 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se toimii?

---------------------

Tää toimii koska tää on se miten oikeeta tunneyhteyttä luodaan. Tällanen sanonta on olemassa kun you don’t attract what you want, you attract what you ARE. Sä vedät puolees sitä mitä sä OLET, ei sitä mitä sä haluat. Ja täs on toi sama juttu käytännöllisemmin. Tää on kehitysmatka. Tää koko juttu on mielen odysseia. Tää on se miten sä saat sun elämässä sen mitä sä haluat. Ja tää on se miten se alkaa. Täs on toinen sanonta: wanting, doing, being. Sä alotat tän jutun haluamalla asioita, sit sä teet ja kehityt et sä saada sen mitä sä haluut tekemällä asioita…ja lopuks sä vaan oot sitä. Ja mitä lähemmäs sä pääset sitä et sä ymmärrät et sun ja miehen välillä asiat tapahtuu ihan luontaisesti sun aidon oman minuuden kautta mutta sille on sosiaalidynaamiset periaatteet eli subkommunikaatio eli kaikki ne asiat mitkä tapahtuu pinnan alla mitä me ei normaalisti tiedetä koska ei meille opeteta niitä Suomessa. Mut ne on siellä.

Ja tätä kautta sä pystyt ehdottomasti löytämään sun unelmamiehen 30 päivän aikana tai ainaki aika lähelle. Ja jos siihen menee kauemmin ni sit ei muuta ku uutta yritystä vaan koska tää on todellakin mahdollista. Okei, seuraavissa videoissa käydään kaikkia näitä asioita läpi viel tarkemmin. Ja niinku mä sanoin tos alussa, mulla on kaks tavoitetta: 1. on se et kukaan ei joudu käymään läpi sitä mitä mä kävin läpi ja 2. et mä voin näyttää sinkkunaisille et sä voit oikeesti löytää ja saada tunneyhteyden sun unelmamieheen. Tää on mun projekti, tervetuloa mukaan ja mä annan sulle kaiken itsestäni mitä mä pystyn.

Ens kertaan, moikka.

Vierailija
7/7 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka pitäis löytää jostain mies joka on sinkku ja sen lisäksi kiinnostunut tutustumaan juuri kyseiseen naiseen. Vaikeaa jos ei käytä tinderiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi