Seinäjoki-helsinki juna
Moikka. Ei taida kukaan täällä oleva olla menossa huomenna aikasin aamulla junalla tota väliä? Tai jostain välipysäkiltä. Mä menen ja tylsää tulee. Ois kiva kun ois juttuseuraa.
Kommentit (7)
Mene ravintolavaunuun istumaan ja tilaa kalja. Samanhenkisiä tulee kyllä juttusille.
Ai juttuseuraa, vai haluutko kuitenkin ennemmin jöötiä hanuriin?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelit keskustella junassa seksistä?
Ai miksikö seksistä?
No kun haet keskusteluseuraa seksi-palstalta.
No seksihän mulla aina on mielessä. Ja puutteessa olen. Seksistä voin puhua jos on juttuseuraa. Ja jos kaikki natsais vois miettii muutakin, mutta ei voi sopia suoraan seksitreffei ku jos ei natsaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mene ravintolavaunuun istumaan ja tilaa kalja. Samanhenkisiä tulee kyllä juttusille.
Se oiskin, mutta en juo kaljaa. Saati hirveästi muutakaan.. jos istun siellä kahvilla kukaan tuskin tulee juttelee.
Olisipa mielenkiintoista jos olisin menossa sinne nyt.
Onkohan kuinka moni saanut junasta seksiseuraa ihan suoraan matkan jälkeen?
Minulla on joskus nuorena ollut hyvin kiihottavaa naisseuraa vieressä Hki-Tampere-välillä , jonka kanssa juttu heti tosi hyvin luisti kaikenlaisista asioista ja vilkuiltiin toisiamme kiinnostuneina. Hänellä oli ohut lyhyt kesämekko ja hurjan seksikäs muodoiltaan hän oli. Minulle tuli ohuissa housuissa hänelle varmaan näkynyt erektio , mutta en saanut ehdotettua jatkoa tai kysyttyä numeroa, jota kaduin kauan....
On saanut seuraa junasta! Mentiin asemalta hotelliin panemaan!
Ajattelit keskustella junassa seksistä?
Ai miksikö seksistä?
No kun haet keskusteluseuraa seksi-palstalta.