Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas oli kaupassa otettu kylmästä pekonipaketti ja jätetty se sitten koiranruokien luo lämpimään

Vierailija
02.08.2023 |

Näitä vastaavia näkee koko ajan. Keitä nämä idiootit ovat, jotka ottavat jotain kylmästä ja jättävät ne sitten ostamatta ja laittavat lähimpään hyllyyn? Ettekö todellakaan jaksa tai viitsi viedä sitä takaisin kylmään? Vai luuletteko, että henkilökunta tekee sen? Kylmätuote menee automaattisesti roskiin, jos sellainen löydetään jostain muualta kuin kylmästä. Ärsyttää, vaikka ihan asiakas olen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaupassa edellä ollut pariskunta (venäläisiä) jättivät maksettuaan kärryt kassatiskin odotuspäähän ja siinä muutama tuote, jonka jättivät ostamatta. Kassarouva avautui, kuinka venäläiset pahimmillaan ovat jättäneet ostamansa lohen pilaantumaan jonnekin hyllyväliin tai kärryihin. Todella moraalitonta. Tuosta pitäisi tehdä näpistys.

Vierailija
2/4 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanha koulukamu tekee tuota ainakin kuivatavaroille. Eli en otakkaan.

Sama tyyppi jättää koiran paskat keräämättä esim. puistonurmelta, jos kukaan ulkopuolinen ei näe. Nehän maatuvat.

En ymmärrä. Itse olen tupakoitsija enkä ikinä heittele tumppeja pitkin mantuja. Mulla on lähes aina mukana käsilaukussa/metsärepussa tuhkis (tiivis kantinen peltipurkki). Jos ei ole, niitä kannan mukanani, kunnes löytyy roskis. Kaipa nuokin maatuisivat - ehkä jo vuosikymmenessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vanha koulukamu tekee tuota ainakin kuivatavaroille. Eli en otakkaan.

Sama tyyppi jättää koiran paskat keräämättä esim. puistonurmelta, jos kukaan ulkopuolinen ei näe. Nehän maatuvat.

En ymmärrä. Itse olen tupakoitsija enkä ikinä heittele tumppeja pitkin mantuja. Mulla on lähes aina mukana käsilaukussa/metsärepussa tuhkis (tiivis kantinen peltipurkki). Jos ei ole, niitä kannan mukanani, kunnes löytyy roskis. Kaipa nuokin maatuisivat - ehkä jo vuosikymmenessä.

👍

Vierailija
4/4 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä. Ja tuota näkee melkein joka kaupassa, olipa pieni tai iso ruokakauppa. Ihmiset on kyllä typeriä.